Ik sluit maximaal één forum per half jaarquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:28 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, kijk ook even naar WEB
Webshops van & voor FOK!kers
ASN had meer posts dan WEBquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sluit maximaal één forum per half jaar
Doe SOP ook evenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sluit maximaal één forum per half jaar
Hoe gaan jullie de baby noemen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:46 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Zullen we samen seks met @:moira hebben en daarna samen over een zwangerschapstest plassen.
Ja man we zijn Herr und Frau sinds vorig jaarquote:
Klinkt futuristisch. Ook wel hip intersex.quote:
Nicequote:Op woensdag 14 juli 2021 23:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja man we zijn Herr und Frau sinds vorig jaar
[..]
Klinkt futuristisch. Ook wel hip intersex.
Wat is daar bijzonder aan dan? Was jij 2 jaar geleden nog Herr en Mono Frau dan?quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja man we zijn Herr und Frau sinds vorig jaar
[..]
Klinkt futuristisch. Ook wel hip intersex.
Thanksquote:
Ongetrouwd ben je Jungmann und Fräulein toch, zegmaar in het Frans mademoiselle en madamequote:Op woensdag 14 juli 2021 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar bijzonder aan dan? Was jij 2 jaar geleden nog Herr en Mono Frau dan?
Ja, nee dat snapte ik, mijn grapje was kennelijk niet zo geslaagdquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Thanks![]()
[..]
Dan ben je Jungmann und Fräulein toch, zegmaar in het Frans mademoiselle en madame
Ach misschien stelt het je gerust te weten dat @Treinhoer op zondagavond nog steeds graag rokjes draagtquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, nee dat snapte ik, mijn grapje was kennelijk niet zo geslaagd
moeten jij wetenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:33 schreef GGMM het volgende:
Nu nog minder want ik heb jouw posts weggegooid.
wil ook nog wel even sorry zegen tegen @Danny sorry habibo ik wist niet dat zo'n grapje voor veel problemen kunnen zorgen. sorry en zoals dries zegt zal dat niet meer doen had het sowieso niet gedaan als ik wist dat het echt voor problemen zou kunnen zorgenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:03 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
@:danny
Mijn excuses, het was (vanuit mij) een grapje omdat @:boze_eend eerder dat grapje maakte, ik snap dat het ongewenst is en het gaat niet meer gebeuren.
geen soyboy zijnquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
met hangende pootjes hè, soyboy nu male beta cuck![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |