Dat zou echt schofterig zijn. "Krijg lekker de tering" en "stik erin met je..." zijn acceptabele lachspiegelreflexreacties.quote:
Bedankt voor de updatequote:Op donderdag 15 juli 2021 17:37 schreef praadje het volgende:
Ik denk dat Braad boos is op mij. Tot twee keer toe een reactie met beterschap geplaatst en twee keer verwijderd. Dacht eerst dat er iets mis gegaan was met mijn eerste reactie maar blijkbaar gewist dus
Ja daar heb je zeker niet voor gedoneerd he?quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:37 schreef praadje het volgende:
Ik denk dat Braad boos is op mij. Tot twee keer toe een reactie met beterschap geplaatst en twee keer verwijderd. Dacht eerst dat er iets mis gegaan was met mijn eerste reactie maar blijkbaar gewist dus
Hij heeft je door. Looijkartel gespotquote:Op donderdag 15 juli 2021 17:37 schreef praadje het volgende:
Nu ben ik blij dat ik nooit gedoneerd heb.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja daar heb je zeker niet voor gedoneerd he?
Video is verwijderd. Meest trieste was nog wel dat hij die video lang en breed van te voren had opgenomen.quote:
Echt? Dat is wel intens treurig.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Video is verwijderd. Meest trieste was nog wel dat hij die video lang en breed van te voren had opgenomen.
Stuk stront.
Goede tactiek van braddiequote:Op donderdag 15 juli 2021 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Video is verwijderd. Meest trieste was nog wel dat hij die video lang en breed van te voren had opgenomen.
Stuk stront.
Zulke dingen gebeuren wel vaker hoorquote:Op donderdag 15 juli 2021 17:48 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Echt? Dat is wel intens treurig.
Mokerziedendquote:Op donderdag 15 juli 2021 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stuk stront.
nee gewoon onzichtbaar gemaakt op kanaal oh nee sorryquote:Op donderdag 15 juli 2021 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stuk stront.
Dit dus, net zoals ze bij het nieuws bijvoorbeeld vaak al items (deels) klaar hebben liggen met iemand zijn of haar levensloop om snel op het nieuws te kunnen zitten.quote:
Zou ook niet voor het eerst zijn hé, die scheldkannonade naar jou zal ik nooit vergetenquote:Op donderdag 15 juli 2021 17:37 schreef praadje het volgende:
waarom deed die dat eigenlijkquote:Op donderdag 15 juli 2021 17:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zou ook niet voor het eerst zijn hé, die scheldkannonade naar jou zal ik nooit vergeten
Episch was dat ja haha.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zou ook niet voor het eerst zijn hé, die scheldkannonade naar jou zal ik nooit vergeten
En heeft het zin gehad?quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Omdat ik heb wat moederlijke adviezen gaf.
Sinds wanneer kan Braddie verder dan één maaltijd vooruit denken?quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stuk stront.
oh lekker dan?quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Omdat ik heb wat moederlijke adviezen gaf.
Next level aandachtshoeren. Man man man.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:32 schreef Boze_Eend het volgende:
het is de kat
nee het is corona
topless bradge
Ja bij kranten ofzo, daar verwacht je het ook van.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zulke dingen gebeuren wel vaker hoor
Dat was toch wel tactisch en slim opgezet. De journalistieke capaciteiten van De Braad snijden als een mes door de boter der werkelijkheid.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stuk stront.
Neeeeee niet The Viking.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:29 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Dat was toch wel tactisch en slim opgezet. De journalistieke capaciteiten van De Braad snijden als een mes door de boter der werkelijkheid.
In ander nieuws: de wereld is vandaag weer een stukje donkerder geworden, want dartlegende Andy Fordham is op 59-jarige leeftijd overleden. Woog in de bloei van zijn leven 200 kg.
Waarom denk die speknek dat het een goed idee is om zichzelf shirtloos te filmen?quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Next level aandachtshoeren. Man man man.
De lat is verlegd na dat WC-incidentquote:Op donderdag 15 juli 2021 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom denk die speknek dat het een goed idee is om zichzelf shirtloos te filmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aandachtshoererij en alle schaamte voorbij.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom denk die speknek dat het een goed idee is om zichzelf shirtloos te filmen?
hij zei dat ondanks ne gatieve test hij nergens meer heen zou gaan die testrit doet hij in zijn eigen osso of wat?quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
Blijkbaar toch niet zo ziek dat hij geen testritjes meer kan maken
2 tientjes in de pot, wie legt er ook een tientje in?quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:50 schreef Solotovski het volgende:
Ik begin dat looijkartel nu echt dusdanig tiest te vinden dat ik bereid ben tipgeld te geven.
Moeten jullie wel meedoen want meer dan 10tje heb ik er niet voor over
maar wat moeten we doen met dat geld het looijkartel vinden?quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:50 schreef Solotovski het volgende:
Ik begin dat looijkartel nu echt dusdanig tiest te vinden dat ik bereid ben tipgeld te geven.
Ja en ze eens even met harde hand duidelijk maken dat braddie onze mongool isquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:01 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
maar wat moeten we doen met dat geld het looijkartel vinden?
Anders een soort van stichting oprichtenquote:Op donderdag 15 juli 2021 18:50 schreef Solotovski het volgende:
wat als blijkt dat braddie achter het kartel zet en het kartel gebruikt om zo medelijden te krijgen?quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja en ze eens even met harde hand duidelijk maken dat braddie onze mongool is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |