abonnement Unibet Coolblue
pi_200364118
Ik loop naar de locatie toe waar ik een vaccinatieafspraak heb gemaakt. Ik meld me bij de balie. Ik mag doorlopen van de administratieve medewerker naar het halletje voor het daadwerkelijke prikken. Vlak voor het halletje loop ik stiekem naar links of rechts en ga direct naar de kamer door waar men 15 minuten moet wachten na het vaccineren. Daar wacht ik 15 minuten waar ik tijdens het wachten ook nog wat klaag over pijn in mijn arm.

Ben ik nu volgens de administratie gevaccineerd of niet? Of houd men dat daar wel goed in de gaten of iedereen die zich bij de balie meldt daadwerkelijk een spuit in zijn arm heeft gekregen?
pi_200364144
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 18:15 schreef mark16 het volgende:
Ik loop naar de locatie toe waar ik een vaccinatieafspraak heb gemaakt. Ik meld me bij de balie. Ik mag doorlopen van de administratieve medewerker naar het halletje voor het daadwerkelijke prikken. Vlak voor het halletje loop ik stiekem naar links of rechts en ga direct naar de kamer door waar men 15 minuten moet wachten na het vaccineren. Daar wacht ik 15 minuten waar ik tijdens het wachten ook nog wat klaag over pijn in mijn arm.

Ben ik nu volgens de administratie gevaccineerd of niet? Of houd men dat daar wel goed in de gaten of iedereen die zich bij de balie meldt daadwerkelijk een spuit in zijn arm heeft gekregen?
Geen idee waarom je dit zou willen doen, maar je wordt, op mijn locatie in ieder geval, pas geregistreerd als de prik in je arm zit.
  Moderator woensdag 14 juli 2021 @ 18:18:59 #3
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200364188
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 18:15 schreef mark16 het volgende:
Ik loop naar de locatie toe waar ik een vaccinatieafspraak heb gemaakt. Ik meld me bij de balie. Ik mag doorlopen van de administratieve medewerker naar het halletje voor het daadwerkelijke prikken. Vlak voor het halletje loop ik stiekem naar links of rechts en ga direct naar de kamer door waar men 15 minuten moet wachten na het vaccineren. Daar wacht ik 15 minuten waar ik tijdens het wachten ook nog wat klaag over pijn in mijn arm.

Ben ik nu volgens de administratie gevaccineerd of niet? Of houd men dat daar wel goed in de gaten of iedereen die zich bij de balie meldt daadwerkelijk een spuit in zijn arm heeft gekregen?
Als jij niet gevaccineerd wil worden is dat prima, daar hoef je niet van die toeren voor uit te halen maar het vaccinatie bewijs krijg je pas na de daadwerkelijke vaccinatie dus volgens mij begrijp je het toch niet helemaal goed.

Kortom, je bent volgens de administratie niet gevaccineerd
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 14 juli 2021 @ 18:19:48 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200364200
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 18:15 schreef mark16 het volgende:
Ik loop naar de locatie toe waar ik een vaccinatieafspraak heb gemaakt. Ik meld me bij de balie. Ik mag doorlopen van de administratieve medewerker naar het halletje voor het daadwerkelijke prikken. Vlak voor het halletje loop ik stiekem naar links of rechts en ga direct naar de kamer door waar men 15 minuten moet wachten na het vaccineren. Daar wacht ik 15 minuten waar ik tijdens het wachten ook nog wat klaag over pijn in mijn arm.

Ben ik nu volgens de administratie gevaccineerd of niet? Of houd men dat daar wel goed in de gaten of iedereen die zich bij de balie meldt daadwerkelijk een spuit in zijn arm heeft gekregen?
Bij het prikken wordt (hier althans) nog een keer nagekeken wie je bent. En dan pas krijg je het vaccinatiebewijs.
pi_200364223
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 18:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als jij niet gevaccineerd wil worden is dat prima, daar hoef je niet van die toeren voor uit te halen maar het vaccinatie bewijs krijg je pas na de daadwerkelijke vaccinatie dus volgens mij begrijp je het toch niet helemaal goed.

Kortom, je bent volgens de administratie niet gevaccineerd
Het is niet van toepassing op mij, maar op de algemene gang van zaken omdat het niet wenselijk zou zijn dat mensen dit zouden kunnen doen snap je. Meer een soort van controle vanuit mijn kant op de algemene procedure van het vaccineren.
pi_200364227
Redelijk vergezocht wel
pi_200364242
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 18:19 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Bij het prikken wordt (hier althans) nog een keer nagekeken wie je bent. En dan pas krijg je het vaccinatiebewijs.
Dit klinkt wel redelijk logisch. Ik hoop dat het zo ook gaat in de praktijk.
  woensdag 14 juli 2021 @ 18:22:54 #8
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200364248
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 18:15 schreef mark16 het volgende:
Ik loop naar de locatie toe waar ik een vaccinatieafspraak heb gemaakt. Ik meld me bij de balie. Ik mag doorlopen van de administratieve medewerker naar het halletje voor het daadwerkelijke prikken. Vlak voor het halletje loop ik stiekem naar links of rechts en ga direct naar de kamer door waar men 15 minuten moet wachten na het vaccineren. Daar wacht ik 15 minuten waar ik tijdens het wachten ook nog wat klaag over pijn in mijn arm.

Ben ik nu volgens de administratie gevaccineerd of niet? Of houd men dat daar wel goed in de gaten of iedereen die zich bij de balie meldt daadwerkelijk een spuit in zijn arm heeft gekregen?
Niet. En ik ga niet uitleggen waarom niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 14 juli 2021 @ 18:23:38 #9
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200364259
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 18:22 schreef mark16 het volgende:

[..]

Dit klinkt wel redelijk logisch. Ik hoop dat het zo ook gaat in de praktijk.
Je weet het niet want je bent nog niet gevaccineerd?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 14 juli 2021 @ 18:24:52 #10
338319 ZarB
Piña colada
pi_200364273
Ik kreeg pas een bewijs nadat de vaccinatie was gezet. Bij ons kun je niet eens doorlopen naar de wachtruimte. Je moet sowieso langs de prikpost.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  Moderator woensdag 14 juli 2021 @ 18:25:38 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200364279
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 18:21 schreef mark16 het volgende:

[..]

Het is niet van toepassing op mij, maar op de algemene gang van zaken omdat het niet wenselijk zou zijn dat mensen dit zouden kunnen doen snap je. Meer een soort van controle vanuit mijn kant op de algemene procedure van het vaccineren.
Ben jij niet degene die zogenaamd niet kon stemmen vanwege een mondkapje dat je niet had en iets met geen mondkapje bij de supermarkt?

Ik denk zomaar dat dit niet zo zeer een controle van jouw kant is, maar je bent gewoon spijkers op laag water aan het zoeken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200364561
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 18:22 schreef mark16 het volgende:

[..]

Dit klinkt wel redelijk logisch. Ik hoop dat het zo ook gaat in de praktijk.
Zo gaat het ook gewoon. Dat proces loopt prima.
pi_200365357
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 18:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik denk zomaar dat dit niet zo zeer een controle van jouw kant is, maar je bent gewoon spijkers op laag water aan het zoeken.
Lekker boeiend wat jij denkt :')
  woensdag 14 juli 2021 @ 19:41:46 #14
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_200365388
Ik werd eerst gecontroleerd in het systeem en moest mijn uitnodiging en ID laten zien. Daarna door naar de prik, waarna ik mijn bewijs kreeg. De wachtkamer voor de 15 minuten was alleen bereikbaar als je eerst door de prik kamer heen was gegaan.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  Moderator woensdag 14 juli 2021 @ 19:43:47 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200365408
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 19:39 schreef mark16 het volgende:

[..]

Lekker boeiend wat jij denkt :')
Ja, dat zal wel ja :D Vervelend als men door je verhaaltje heen prikt natuurlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200365431
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 19:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat zal wel ja :D Vervelend als men door je verhaaltje heen prikt natuurlijk.
Ik ben echt allang geprikt dus hoe het voor mijzelf gaat zal mij echt een zorg zijn. Kan mij alleen niet meer zo goed herinneren hoe de controles verliepen. Ik ben vooral benieuwd of het zou kunnen dat iemand een vaccinatiebewijs kan halen zonder daadwerkelijk een spuit in de arm te krijgen.
  Moderator woensdag 14 juli 2021 @ 19:49:19 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200365490
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 19:45 schreef mark16 het volgende:

[..]

Ik ben echt allang geprikt dus hoe het voor mijzelf gaat zal mij echt een zorg zijn. Kan mij alleen niet meer zo goed herinneren hoe de controles verliepen. Ik ben vooral benieuwd of het zou kunnen dat iemand een vaccinatiebewijs kan halen zonder daadwerkelijk een spuit in de arm te krijgen.
Als jij 'al lang' geprikt bent dan is dat nog niet zo heel erg lang geleden, dus dan is het apart dat je niet meer weet dat jij pas een prikbewijs mee krijgt NAdat je die inenting hebt gekregen, niet ervoor.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200366930
In Nederland zal het niet meevallen, maar in andere landen - Bulgarije of Roemenië of zo - kun je vast wel een prikbewijsje op de kop tikken.
pi_200369274
Bij de 2e prik is er vast meer zicht op denk ik.


Ik heb nog maar 1 gehad en moest mij eerst melden voor de klachtenlijst en toen bij een tafeltje bij iemand voor de gegevens en weet ik het.

Toen kon ik doorlopen naar de prikhal, ik kon er om heen lopen naar de wachtkamer. Maar er zat wel iemand buiten de prikhokjes dus die had dat wel gezien.
Dus daar was ik niet mee weg gekomen.

Als die even weg gekeken had je idd wel zo even kunnen gaan zitten en bij de exit zit ook een registratie balie. Kun je dan ook zo heen.

Zal bij de 2e prik wel anders zijn.
  Moderator donderdag 15 juli 2021 @ 01:52:48 #20
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200371047
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:00 schreef Halcon het volgende:
In Nederland zal het niet meevallen, maar in andere landen - Bulgarije of Roemenië of zo - kun je vast wel een prikbewijsje op de kop tikken.
Rusland kent een levendige handel in valse vaccinatie bewijzen mocht er iemand interesse in hebben.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 15 juli 2021 @ 02:15:31 #21
408813 crew  trein2000
pi_200371128
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 18:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als jij niet gevaccineerd wil worden is dat prima, daar hoef je niet van die toeren voor uit te halen maar het vaccinatie bewijs krijg je pas na de daadwerkelijke vaccinatie dus volgens mij begrijp je het toch niet helemaal goed.

Kortom, je bent volgens de administratie niet gevaccineerd
Ik kreeg hem voor de prik hoor.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_200375662
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 23:10 schreef bianconeri het volgende:
Bij de 2e prik is er vast meer zicht op denk ik.

Ik heb nog maar 1 gehad en moest mij eerst melden voor de klachtenlijst en toen bij een tafeltje bij iemand voor de gegevens en weet ik het.

Toen kon ik doorlopen naar de prikhal, ik kon er om heen lopen naar de wachtkamer. Maar er zat wel iemand buiten de prikhokjes dus die had dat wel gezien.
Dus daar was ik niet mee weg gekomen.

Als die even weg gekeken had je idd wel zo even kunnen gaan zitten en bij de exit zit ook een registratie balie. Kun je dan ook zo heen.

Zal bij de 2e prik wel anders zijn.
Nee hoor, vorige week mijn tweede gehad en is niet anders. In het prikhokje moet je je ID afgeven en pas als de prik erin zit krijg je een bewijs van vaccinatie waar dan beide prikken op staan. Je kunt alleen via het prikhokje naar de wachtruimte. Idem dus als bij de eerste keer.
pi_200375899
TS denkt slimmer te zijn dan administrateurs. :')

Je krijgt een briefje bij de balie. Dat briefje laat je zien aan de prikzuster. De prikzuster geeft je de prik. De prikzuster schrijft dan op een lijst op dat je geprikt bent. De lijst wordt 's avonds verwerkt. De volgende dag staat gergistreerd dat je bent geprikt.

De enige manieren om het zo te doen als jij denkt, zijn:

1) De prikzuster omkopen om jou op de lijst aan te vinken terwijl ze geen vaccinatie heeft gegeven.
2) De prikzuster afleiden, snel jezelf op de lijst opzoekt en afvinken (waarbij je de paraaf van de prikzuster moet vervalsen), en dan snel verdwijnt voordat ze terug is.

Ok, je zou ook nog de systemen van de GGD en het RIVM kunnen proberen te hacken om jezelf als gevaccineerd te registreren. Maar daar heb je bepaalde capaciteiten voor nodig die jij, gezien je vraag, waarschijnlijk (nog) niet hebt.
pi_200376139
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 02:15 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik kreeg hem voor de prik hoor.
Ik kreeg het bewijs ook voor de prik.

Maar de registratie van de prik zelf gebeurt bij de prikzuster.

Als je de prik dan niet haalt, dan heb je dus een papieren bewijs. Maar dat bewijs geldt niet als bewijs dat je gevaccineerd bent. Alleen maar als bewijs dat je op de vaccinatiepost bent geweest en je hebt ingeschreven voor een vaccinatie. Alleen horeca die het geen reet kan schelen of hun gelegenheid veilig voor hun klanten is of niet, zullen het misschien accepteren.
pi_200477377
https://www.volkskrant.nl(...)onder-prik~b9a684c3/

lol had ik toch gelijk. Trouwens, waarom is dit fraude? Je bent toch vrij om te gaan en staan waar je wilt? Als je geen zin meer hebt om in de rij te staan of je wilt opeens een broodje frikandel gaan halen bij de plaatselijke AH moet je dat toch lekker zelf weten. Moeten ze je dat kaartje maar niet geven voordat ze de prik hebben gezet. Kneusjes.
  woensdag 21 juli 2021 @ 21:24:44 #26
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_200477607
Vaag, hier krijg je pas een vaccinatiebewijs nadat je geprikt bent.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_200484080
Heel vaag inderdaad. Ik moest beide keren, terwijl ik op m'n stoel in het prikhokje zat mijn naam en geboortedatum noemen, vervolgens ging de prik er in. Daarna kreeg ik pas het vaccinatiebewijs. Waarschijnlijk is dat de juiste procedure, maar zijn er weer van die niet nadenkende locaties die denken dat het efficiënter is als dit centraal in de locatie gebeurt.

Daarnaast, uit het artikel:

quote:
Biblebelt
‘Wij hoorden, onder meer vanuit de Biblebelt, dat mensen die principieel tegen vaccinatie zijn, op deze manier een vaccinatiebewijs probeerden te bemachtigen’, zegt een woordvoerder van de GGD regio Utrecht. ‘Daarop hebben we ons hele proces doorgelicht, of het wel waterdicht is. En hebben we extra toezicht ingesteld, om te voorkomen dat mensen de rij ongemerkt kunnen verlaten.’
Waarom wéér die hypocriete gristenhonden. Echt! Godsdienstverbod! Nu!
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 12:18:10 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200485197
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 18:15 schreef mark16 het volgende:
Ik loop naar de locatie toe waar ik een vaccinatieafspraak heb gemaakt. Ik meld me bij de balie. Ik mag doorlopen van de administratieve medewerker naar het halletje voor het daadwerkelijke prikken. Vlak voor het halletje loop ik stiekem naar links of rechts en ga direct naar de kamer door waar men 15 minuten moet wachten na het vaccineren. Daar wacht ik 15 minuten waar ik tijdens het wachten ook nog wat klaag over pijn in mijn arm.

Ben ik nu volgens de administratie gevaccineerd of niet? Of houd men dat daar wel goed in de gaten of iedereen die zich bij de balie meldt daadwerkelijk een spuit in zijn arm heeft gekregen?
In het prikhokje zit iemand die de gegevens invoert in een pc. Ga je het prikhokje niet in, dan komt er ook niets in de computer.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200485234
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 19:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als jij 'al lang' geprikt bent dan is dat nog niet zo heel erg lang geleden, dus dan is het apart dat je niet meer weet dat jij pas een prikbewijs mee krijgt NAdat je die inenting hebt gekregen, niet ervoor.
Mwah, ik kan het proces ook niet meer herinneren hoor, zo gek is dat niet.
-nee-
pi_200485367
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 19:45 schreef mark16 het volgende:

[..]

Ik ben echt allang geprikt dus hoe het voor mijzelf gaat zal mij echt een zorg zijn. Kan mij alleen niet meer zo goed herinneren hoe de controles verliepen. Ik ben vooral benieuwd of het zou kunnen dat iemand een vaccinatiebewijs kan halen zonder daadwerkelijk een spuit in de arm te krijgen.
Als je allang geprikt was had je wel geweten hoe de registratie gebeurt. Maar uit je OP blijkt dat niet zo :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')