abonnement Unibet Coolblue
pi_200370010
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 00:08 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zie je ook niet vaak in NL...
Zag 'm net idd op de stream... raakte nog wat muren onderweg...
pi_200370026
Voelt wel moedeloos, die beelden. :{
  donderdag 15 juli 2021 @ 00:12:49 #228
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200370031
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 00:08 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zie je ook niet vaak in NL...
Nee idd, iemand die netjes filmt met de telefoon in de breedte. ^O^

Of bedoelde je die auto? Nee, dat zie je gelukkig ook niet vaak. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200370043
quote:
14s.gif Op donderdag 15 juli 2021 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nee idd, iemand die netjes filmt met de telefoon in de breedte. ^O^

Of bedoelde je die auto? Nee, dat zie je gelukkig ook niet vaak. :@
_O-
pi_200370051
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 00:12 schreef Em31 het volgende:
Voelt wel moedeloos, die beelden. :{
Ja... Die auto's ook, grote kans dat een hoop WA verzekerd is...
Woningen, meubels, vloeren, alles... muren waar nog maanden het vocht in zit... muh...
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 15 juli 2021 @ 00:15:51 #231
39237 crew  H_T
2733
pi_200370066
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 00:08 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zie je ook niet vaak in NL...
Helpt Carglass ook bij een zeester in je voorruit?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator donderdag 15 juli 2021 @ 00:18:29 #232
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200370089
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 00:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ja... Die auto's ook, grote kans dat een hoop WA verzekerd is...
Woningen, meubels, vloeren, alles... muren waar nog maanden het vocht in zit... muh...
Het is toch je huis waar dan veel dingen kapot gaan en je maanden niet kan wonen zo..
Hoop dat het niet erger wordt voor die mensen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 15 juli 2021 @ 00:22:13 #233
39237 crew  H_T
2733
pi_200370120
Ergens ben ik wel verbaasd dat dit topic nog steeds dezelfde TT heeft
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200370176
quote:
10s.gif Op donderdag 15 juli 2021 00:22 schreef H_T het volgende:
Ergens ben ik wel verbaasd dat dit topic nog steeds dezelfde TT heeft
Vanwege de situatie in Limburg val ik er (deze keer) niet over.
  donderdag 15 juli 2021 @ 00:33:26 #235
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200370227
quote:
10s.gif Op donderdag 15 juli 2021 00:22 schreef H_T het volgende:
Ergens ben ik wel verbaasd dat dit topic nog steeds dezelfde TT heeft
Ik denk ook dat het niet meer zo nodig geacht werd om deze laatste frietstrohalm te veranderen. Immers heeft de heilige Theresia van Įvila via de omgeving van @Strani tot ons gesproken en bevestigd dat het patat is. O-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 15 juli 2021 @ 00:37:09 #236
39237 crew  H_T
2733
pi_200370256
quote:
10s.gif Op donderdag 15 juli 2021 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het niet meer zo nodig geacht werd om deze laatste frietstrohalm te veranderen. Immers heeft de heilige Theresia van Įvila via de omgeving van @:Strani tot ons gesproken en bevestigd dat het patat is. O-)
Alsof je naar dooie Spaanse heiligen moet luisteren
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 15 juli 2021 @ 00:41:18 #237
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200370282
quote:
10s.gif Op donderdag 15 juli 2021 00:37 schreef H_T het volgende:

[..]

Alsof je naar dooie Spaanse heiligen moet luisteren
Zelfs een dode Spaanse heilige kan wel eens een goede dag hebben en iets zinnigs zeggen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 15 juli 2021 @ 00:45:51 #238
39237 crew  H_T
2733
pi_200370312
Overigens doet de link met Spaanse frituur me denken aan het volgende.

Ik luisterde laatst een aflevering D-Tales. Dat gaat vooral over Disneygerelateerde dingen, maar omdat Universal ook een park heeft vlakbij Walt Disney World ging het even daar over. Die hebben dit jaar een nieuwe achtbaan geopend die er supertof uitziet.


Nou bouw je zo'n grote achtbaan niet bepaald onopgemerkt. Naar aanleiding van een Twittergrapje van een bezoeker werd de officiėle positie van het bedrijf als er gevraagd werd wat ze daar nou eigenlijk aan het bouwen waren, dat het antwoord was 'een churroskraampje'. Hihi, haha, lachen. Dit hebben ze vrij lang volgehouden.

Uiteindelijk wordt de achtbaan geopend voor het publiek *O* Lange wachtrij, kort ritje, maar bij de uitgang staat... een churroskraam. Die de eerste dag gratis churros uitdeelde aan iedereen die een ritje in de achtbaan had gedaan :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 15 juli 2021 @ 00:50:01 #239
39237 crew  H_T
2733
pi_200370337
Overigens vind ik churros niet heel bijzonder. Onderstaande snack beviel beter, die heb ik een keer in Canada gehad



En het heet...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200370504
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 00:50 schreef H_T het volgende:
Overigens vind ik churros niet heel bijzonder. Onderstaande snack beviel beter, die heb ik een keer in Canada gehad

[ afbeelding ]

En het heet...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en het is ook echt een beverstaart?
pi_200370626
helaas niet :(
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 15 juli 2021 @ 01:11:05 #242
39237 crew  H_T
2733
pi_200370651
quote:
7s.gif Op donderdag 15 juli 2021 01:04 schreef skysherrif het volgende:

[..]

en het is ook echt een beverstaart?
Nee, maar met kaneelsuiker en citroen niet te versmaden :9~

Ik weet niet of je ergens in Canada echte beverstaart kan eten en hoe het dan zou smaken. Op reis heb ik het nergens gezien, in tegenstelling tot gefrituurde Snickers (en natuurlijk heb ik die gegeten)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 15 juli 2021 @ 01:17:54 #243
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200370685
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 01:11 schreef H_T het volgende:

[..]

Nee, maar met kaneelsuiker en citroen niet te versmaden :9~

Ik weet niet of je ergens in Canada echte beverstaart kan eten en hoe het dan zou smaken. Op reis heb ik het nergens gezien, in tegenstelling tot gefrituurde Snickers (en natuurlijk heb ik die gegeten)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 15 juli 2021 @ 01:20:31 #244
39237 crew  H_T
2733
pi_200370714
Beverstaart schijnt vooral uit vet te bestaan. Ik heb een website gevonden die het zegt te verkopen, maar 50 dollar per staart is mij echt te gortig. Weinig restaurants hebben het op de kaart staan.

In Nederland lijkt de beste mogelijkheid om iets van bever binnen te krijgen te zijn om te gaan voor vanille-ijs met natuurlijke smaakstoffen, want daar kan bevergeil in zitten. Ik dacht dat dat ook in ijs met aardbeiensmaak het geval kon zijn, maar een van de twee is goed genoeg
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200370766
Volgens de comments schijnt echte beverstaart ook niet lekker te zijn :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 15 juli 2021 @ 01:25:35 #246
39237 crew  H_T
2733
pi_200370849
quote:
7s.gif Op donderdag 15 juli 2021 01:22 schreef skysherrif het volgende:
Volgens de comments schijnt echte beverstaart ook niet lekker te zijn :P
De eerste hit die ik tegenkwam claimde dat het een delicatesse was, de andere hits... niet. Maar goed, andere delicatessen zijn verrotte begraven IJslandse haai, rottende Zweedse vis uit blik en Vietnamees gekookt eendenembryo, dus het zegt ook weer niet alles.

:W allemaal! Hoe smaakt het ontbijt? :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200370915
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 01:25 schreef H_T het volgende:

[..]

De eerste hit die ik tegenkwam claimde dat het een delicatesse was, de andere hits... niet. Maar goed, andere delicatessen zijn verrotte begraven IJslandse haai, rottende Zweedse vis uit blik en Vietnamees gekookt eendenembryo, dus het zegt ook weer niet alles.

:W allemaal! Hoe smaakt het ontbijt? :P
Alles wat enorm stinkt kan ik sowieso niet echt van genieten als delicatesse

het neus wil ook wat
  donderdag 15 juli 2021 @ 01:29:08 #248
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200370968
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 00:45 schreef H_T het volgende:
Overigens doet de link met Spaanse frituur me denken aan het volgende.

Ik luisterde laatst een aflevering D-Tales. Dat gaat vooral over Disneygerelateerde dingen, maar omdat Universal ook een park heeft vlakbij Walt Disney World ging het even daar over. Die hebben dit jaar een nieuwe achtbaan geopend die er supertof uitziet.


Nou bouw je zo'n grote achtbaan niet bepaald onopgemerkt. Naar aanleiding van een Twittergrapje van een bezoeker werd de officiėle positie van het bedrijf als er gevraagd werd wat ze daar nou eigenlijk aan het bouwen waren, dat het antwoord was 'een churroskraampje'. Hihi, haha, lachen. Dit hebben ze vrij lang volgehouden.

Uiteindelijk wordt de achtbaan geopend voor het publiek *O* Lange wachtrij, kort ritje, maar bij de uitgang staat... een churroskraam. Die de eerste dag gratis churros uitdeelde aan iedereen die een ritje in de achtbaan had gedaan :D
Die aflevering heb ik dit weekend ook nog geluisterd! :D

De operationele baas van Universal Studios kwam toen ook een churro halen
twitter


En het social media team deed daarna hun ding daarmee _O-
twitter


De baan ziet er trouwens uit als Taron on steroids and me likey likey :Y
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 15 juli 2021 @ 01:30:37 #249
39237 crew  H_T
2733
pi_200370990
quote:
7s.gif Op donderdag 15 juli 2021 01:27 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Alles wat enorm stinkt kan ik sowieso niet echt van genieten als delicatesse

het neus wil ook wat
Qua geur verschillen Parmezaanse kaas en kots niet zo gek veel, maar ik weet wel wat ik liever op de pasta doe :P

Andersom kan ook, dat iets beter ruikt dan dat het smaakt. Koffie vind ik lekkerder ruiken dan smaken bijvoorbeeld
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 15 juli 2021 @ 01:33:52 #250
39237 crew  H_T
2733
pi_200371003
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 01:29 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
En het social media team deed daarna hun ding daarmee _O-
[ twitter ]

De baan ziet er trouwens uit als Taron on steroids and me likey likey :Y
:D

En Taron is awesome, dus Taron on steroids wil ik wel meemaken *O* Maverick in Cedar Point is me ook uitstekend bevallen :)

We hebben het er eerder al wel over gehad, maar qua achtbaanbouwers geef ik de voorkeur aan Intamin boven B&M, ook al kan je stellen dat B&M's gemiddeld beter zijn dan Intamin. Intamin probeert meer en soms werkt dat niet, soms werkt het heel goed
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')