Ik heb een gunquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:05 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je bent wel een enorme faalhaas als je niet voor minimaal een week houdbaar voedsel in huis hebt hoor.
Buurman afschieten en in zijn eigen diepvries leggenquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik heb een gun
En de buurman een diepvries met generator.
AIVD ingelichtquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik heb een gun
En de buurman een diepvries met generator.
Ik heb er ook 2, bel je ook even voor mij? Heb al een tijdje geen WWM controle gehad, wil wel weer een keertje koffie drinken met de nieuwe wijkagentequote:
Zie de angst in de ogen van die mensenquote:
Hopelijk zorgen in dat soort gevallen ook buren voor elkaar, als je die oudere mensen zo ziet. Mijn oma die net 100 meter kan lopen met de rollator zou je daar niet zomaar weg krijgen...quote:
Meisje van 15 ook vermist in België en nog niet terug gevondenquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:27 schreef Frutsel het volgende:
Dodental inmiddels naar dertien, twee in Belgie, elf in Duitsland
Omdat ze bang zijn dat de lunch er vandaag bij inschiet.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zie de angst in de ogen van die mensen![]()
Die lunch is in het water gevallen zeg maarquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn dat de lunch er vandaag bij inschiet.
Vind ik een ongepaste opmerking. Hopelijk treden de mods hier op.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn dat de lunch er vandaag bij inschiet.
Vlakbij Ardenau, waar ik naartoe zou gaan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:39 schreef Frutsel het volgende:
Dodental in Duitsland naar 19
[ afbeelding ]
Dronebeelden
Valt wel mee. Alleen die dikke kijkt echt angstig.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zie de angst in de ogen van die mensen![]()
En die 2 bejaarden en die vrouw met wit handtasjequote:Op donderdag 15 juli 2021 11:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Valt wel mee. Alleen die dikke kijkt echt angstig.
Vent met blauwe rugtas pakt een koud biertje.
Bejaardenquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En die 2 bejaarden en die vrouw met wit handtasje
Lekker, allemaal als kip zonder kop het incident in rennen...quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:00 schreef Starhopper het volgende:
De nationale reddingsvloot is ook onderweg naar Limburg lees ik
NPO1 ook...quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
TV TIP: de Belg (VRT) is live met een extra journaal,
De NOS is ook live nu, en ik kom ook niet uit Limburgquote:Op donderdag 15 juli 2021 12:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
TV TIP: de Belg (VRT) is live met een extra journaal,
ben d'r bang voorquote:Op donderdag 15 juli 2021 12:03 schreef Nia het volgende:
Arm paard. Zal ie het overleefd hebben?![]()
https://twitter.com/i/status/1415556056432922626
Ziedend.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij posten hier alleen Limburgers, weinig belang voor dit topic, het al een topicreeks moeten zijn met 7 topics. zo zie je maar weer dat de rest van NL geen fuck geeft .
Bij deze dan een reactie uit het Noorden des lands. Het is maar goed dat ik geen vakantie in Limburg heb geboekt. Het viel mij op dat Limburg qua inwoneraantal, kilometers asfalt, vinexwijken en industrieterreinen, vergeet ik bijna de tegeltuintjes, aardig gestegen is sinds mijn laatste verblijf daar zo'n 30 jaar geleden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij posten hier alleen Limburgers, weinig belang voor dit topic, het al een topicreeks moeten zijn met 7 topics. zo zie je maar weer dat de rest van NL geen fuck geeft .
Ach neequote:Op donderdag 15 juli 2021 12:03 schreef Nia het volgende:
Arm paard. Zal ie het overleefd hebben?![]()
https://twitter.com/i/status/1415556056432922626
Daar is echt helemaal niets raar aan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:03 schreef RAVW het volgende:
eigenlijk wel raar , ik woon in het laagste gedeelte van NL
in al die jaren dat ik leef is er nooit iets aan overstroming gebeurd ... maar zo wat het hooggelegen NL heeft keer op keer problemen
Heftige beelden jaquote:Op donderdag 15 juli 2021 12:09 schreef RAVW het volgende:
Zo in Duitsland gaat het wel helemaal los zeg :-(
Wat een gelul zeg, echt weer gejank uit het zuiden…quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja, je zit net met je hoofd boven water, moet je niet verkeerd stappen (je ziet niet waar je staat) of dat er een stroming opkomt doordat het water zijn weg zoekt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:11 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Is wel link zo te lopen, zijn zo al meerdere mensen “weggespoeld”.
Ongetwijfeld maar als het dan mis gaat in de laaggelegen gebieden dan is het ook direct goed mis.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:03 schreef RAVW het volgende:
in al die jaren dat ik leef is er nooit iets aan overstroming gebeurd ... maar zo wat het hooggelegen NL heeft keer op keer problemen
Maar veel sterkte voor de slachtoffer en hopelijk is dit snel weer achter de rug
maar zo aan de foto's en filmpjes te zien kan dit nog wel een hele lange tijd duren voordat dit hersteld is
Zal gezien je eerdere posts uit het topic wel uit leedvermaak zijnquote:Op donderdag 15 juli 2021 12:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg, echt weer gejank uit het zuiden…
Heb hier ook NPO 1 aanstaan.
Ik zat er ook al naar te kijken, kunnen ze er geen extra bootjes naar toe brengen?quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, je zit net met je hoofd boven water, moet je niet verkeerd stappen (je ziet niet waar je staat) of dat er een stroming opkomt doordat het water zijn weg zoekt.
Welke post bedoel je?quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zal gezien je eerdere posts uit het topic wel uit leedvermaak zijn.
Het laaggelegen land is vlak en goed gedraineerd, maar in meer heuvelachtig land worden waterstromen meer gecomprimeerd in rivieren en in gebieden tussen heuvels. Waterafvoer is daar veel minder fijnmazig als in het lage vlakke land. Als er veel regen valt hebben ze veel minder uitwijkmogelijkheden met het water als in het lage land.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:03 schreef RAVW het volgende:
ja ik weet hoe het werkt .. het is gewon een soort van expansie die daar zitquote:Op donderdag 15 juli 2021 12:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het laaggelegen land is vlak en goed gedraineerd, maar in meer heuvelachtig land worden waterstromen meer gecomprimeerd in rivieren en in gebieden tussen heuvels. Waterafvoer is daar veel minder fijnmazig als in het lage vlakke land. Als er veel regen valt hebben ze veel minder uitwijkmogelijkheden met het water als in het lage land.
Het is een beetje een stille ramp. Jaarlijks zijn er overstromingen in Nederland die niet het niveau van een itempje bij Hart van Nederland overstijgen en veel mensen zullen daar nu ook in eerste instantie vanuit gaan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daar liggen overal dijken en sluizen, en daarbij weten ze wat eraan komt. Dat was in 1953 wel anders.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja ik weet hoe het werkt .. het is gewon een soort van expansie die daar zit
en dat hebben ze her veel minder last van ..... maar toch is het raar
maar hoe gaat dit nou aflopen in NB en ZH want daar gaat het water nu dus ook heen
Noord Frankrijk niet?quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:30 schreef RAVW het volgende:
dus er zijn nu 4 landen die problemen hebben , B , NL , LUX ,DU
Jep ik hoor net van bekenden die in Luxemburg op de camping stonden, dat ze door de brandweer met bootje van de camping gehaald zijn. Schijnt daar regelmatig hoog water te zijn, maar niet zo extreem.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet alleen in Duitsland, België en Zuid Nederland veel last maar ook in groot hertogdom Luxemburg
[ twitter ]
quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:30 schreef RAVW het volgende:
dus er zijn nu 4 landen die problemen hebben , B , NL , LUX ,DU
Pfff zo erg. Duitsland toch wel het zwaarst getroffen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Sommige dorpen omringt door heuvels in duitslands zijn echt als een badkuip volgelopen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |