abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juli 2021 @ 08:56:03 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_200355336
AMSTERDAM - De UEFA maakte dinsdag al bekend wat het sterrenteam van EURO 2020 is. Ook zijn er tien doelpunten genomineerd voor het mooiste doelpunt van het toernooi. Hierbij vertolkt Oranje een ongewenste rol.



De treffer van Andriy Yarmolenko tegen Nederland, de 2-2 in de uiteindelijk met 3-2 door het Nederlands elftal gewonnen groepswedstrijd, staat namelijk op de shortlist van tien doelpunten. De Oekraïense vleugelspeler kreeg op 13 juni in de Johan Cruijff ArenA alle ruimte om aan te leggen en krulde de bal vervolgens uitstekend in de verre bovenhoek, buiten het bereik van doelman Maarten Stekelenburg.

De andere genomineerden zijn Patrik Schick, Luka Modric (beiden tegen Schotland), Lorenzo Insigne (tegen België), Cristiano Ronaldo (tegen Hongarije), Mikkel Damsgaard (tegen Engeland), Federico Chiesa (tegen Spanje), Alvaro Morata (tegen Italië), Kevin De Bruyne (tegen Denemarken) en Paul Pogba (tegen Zwitserland).

Op de site van de UEFA kunnen mensen stemmen op hun favoriete doelpunt van het toernooi.

https://www.telegraaf.nl/(...)elpunt-van-euro-2020

Ik ga voor die van Patrik Schik.

Video van de doelpunten in de link.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200355392
Die van Ronaldo.
pi_200359284
Schick natuurlijk
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juli 2021 @ 13:45:00 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_200359360
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 13:41 schreef bamibij het volgende:
Schick natuurlijk
Modric op twee.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200359691
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 13:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

Modric op twee.

:T
No time for losers
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juli 2021 @ 14:29:37 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_200359991
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 14:05 schreef bamibij het volgende:

[..]

No time for losers
Welke van de hattrick van Dennis tegen Newcastle staat op twee ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Sport woensdag 14 juli 2021 @ 16:54:29 #7
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200362490
Die goal was de 2-1, toch?

Televaag :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200362631
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 08:56 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - De UEFA maakte dinsdag al bekend wat het sterrenteam van EURO 2020 is. Ook zijn er tien doelpunten genomineerd voor het mooiste doelpunt van het toernooi. Hierbij vertolkt Oranje een ongewenste rol.

[ afbeelding ]

De treffer van Andriy Yarmolenko tegen Nederland, de 2-2 in de uiteindelijk met 3-2 door het Nederlands elftal gewonnen groepswedstrijd, staat namelijk op de shortlist van tien doelpunten. De Oekraïense vleugelspeler kreeg op 13 juni in de Johan Cruijff ArenA alle ruimte om aan te leggen en krulde de bal vervolgens uitstekend in de verre bovenhoek, buiten het bereik van doelman Maarten Stekelenburg.

De andere genomineerden zijn Patrik Schick, Luka Modric (beiden tegen Schotland), Lorenzo Insigne (tegen België), Cristiano Ronaldo (tegen Hongarije), Mikkel Damsgaard (tegen Engeland), Federico Chiesa (tegen Spanje), Alvaro Morata (tegen Italië), Kevin De Bruyne (tegen Denemarken) en Paul Pogba (tegen Zwitserland).

Op de site van de UEFA kunnen mensen stemmen op hun favoriete doelpunt van het toernooi.

https://www.telegraaf.nl/(...)elpunt-van-euro-2020

Ik ga voor die van Patrik Schik.

Video van de doelpunten in de link.

:T
Vraag me af of De Steek dit leuk vindt :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')