abonnement Unibet Coolblue
pi_200352696
Hier kunnen Fokkers posten over de kwalijke kanten van de covid aanpak van onze overheid.
Zelf ben ik erg bezorgd dat er nu sprake is van de snelste stijging van nieuwe ziekte gevallen in ons land. Terwijl alle experts wijzen op het belang van anderhalve meter afstand en grote festiviteiten afraden heeft Mark Rutte gewoon
bliksem snel versoepeld.. Daardoor zijn er heel veel jongeren ziek geworden.. Ook het belang van meer lucht filter installaties/ventilatie wordt door onze krenterige overheid niet (h)erkent. Ons land gaat diep rood kleuren terwijl toch eindelijk grote groepen burgers gevaccineerd zijn. Wij zijn straks koploper in Europa door die plotselinge te vroege versoepelingen en van de winter wordt het op deze wijze nog duizend maal erger:



[ Bericht 5% gewijzigd door paulgo op 13-07-2021 22:49:24 ]
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_200352795
Ook komen er zoveel nieuwe varianten waar de vaccins niet even goed tegen werken. Wij weten niet hoe deze pandemie zal aflopen, maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. Hoe lang werken vaccins beschermend? En hoe besmettelijk zijn gevaccineerde mensen? Allemaal vragen waar de wetenschap nog geen antwoord op heeft. Ik ben zelf blij dat ik dat verrotte Astra-Zenica vaccin geweigerd heb want dat blijkt nauwelijks beschermend tegen de nieuwe Indiase Delta variant. Het Pfizer vaccin werkt nog het best
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_200352846
Veel te snel versoepeld inderdaad. Had nog wel een paar jaar bij gekund. Dan wisten we zeker dat een paar procent van de oude mensen 2 jaar extra zouden leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2021 22:50:27 ]
pi_200353456
Waarom een negativiteits topic? Er wordt online al zoveel ellende gepost.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_200354642
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 23:28 schreef GwanGwaa het volgende:
Waarom een negativiteits topic? Er wordt online al zoveel ellende gepost.
Er mag best wel wat meer nadruk gelegd worden dat wij het in ons land vele malen slechter doen dan vergelijkbare Westerse landen. In ons land is het aantal besmettingen per honderdduizend inwoners 30 tot 40 keer hoger dan in Denemarken of Duitsland....

De politiek heeft hier weer eens gefaald. Wel geld aan een achterlijke corona app of die veel te dure mondkapjes van Sywert van Lynden besteden, maar bezuinigen op goede effectieve ventilatie van schoolgebouwen enz...
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_200354736
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 22:48 schreef paulgo het volgende:
Ook komen er zoveel nieuwe varianten waar de vaccins niet even goed tegen werken. Wij weten niet hoe deze pandemie zal aflopen, maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. Hoe lang werken vaccins beschermend? En hoe besmettelijk zijn gevaccineerde mensen? Allemaal vragen waar de wetenschap nog geen antwoord op heeft. Ik ben zelf blij dat ik dat verrotte Astra-Zenica vaccin geweigerd heb want dat blijkt nauwelijks beschermend tegen de nieuwe Indiase Delta variant. Het Pfizer vaccin werkt nog het best
“We kunnen niet alle misdaad oplossen dus laten we maar allemaal niet meer aan politie doen”.
pi_200354793
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 22:48 schreef paulgo het volgende:
Ook komen er zoveel nieuwe varianten waar de vaccins niet even goed tegen werken. Wij weten niet hoe deze pandemie zal aflopen, maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. Hoe lang werken vaccins beschermend? En hoe besmettelijk zijn gevaccineerde mensen? Allemaal vragen waar de wetenschap nog geen antwoord op heeft. Ik ben zelf blij dat ik dat verrotte Astra-Zenica vaccin geweigerd heb want dat blijkt nauwelijks beschermend tegen de nieuwe Indiase Delta variant. Het Pfizer vaccin werkt nog het best
Dat weet nog niemand hoe lang die vaccins beschermend werken, daar is op dit moment nog onderoek naar gaande.

Tenminste naar die van mij wel , ik heb Moderna. Minimaal 3 maanden weten ze al zeker.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_200354916
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 22:50 schreef Phoenyx-God het volgende:
Veel te snel versoepeld inderdaad. Had nog wel een paar jaar bij gekund. Dan wisten we zeker dat een paar procent van de oude mensen 2 jaar extra zouden leven.
Door dit soort opmerkingen ga je bijna hopen dat het virus dusdanig muteert dat het jongeren hard gaat treffen. Zoals de Spaanse griep. Zo asociaal.
  woensdag 14 juli 2021 @ 08:01:44 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_200354925
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 06:56 schreef paulgo het volgende:

[..]

Er mag best wel wat meer nadruk gelegd worden dat wij het in ons land vele malen slechter doen dan vergelijkbare Westerse landen. In ons land is het aantal besmettingen per honderdduizend inwoners 30 tot 40 keer hoger dan in Denemarken of Duitsland....

De politiek heeft hier weer eens gefaald. Wel geld aan een achterlijke corona app of die veel te dure mondkapjes van Sywert van Lynden besteden, maar bezuinigen op goede effectieve ventilatie van schoolgebouwen enz...
Het volk zou maar eens de hand in eigen boezem steken ja :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_200355064
Het is de schuld van de overheid of van de Rabobank. Meer smaken zijn er niet.

Ach, je doet het nooit goed.. lockdown? Rellen. Bijna alle maatregelen versoepeld? Wat een faler die overheid!

Zeikvolk
pi_200356333
Nee er zijn veel jongeren besmet geraakt, dat is iets anders dan ziek worden. Maar dat lijkt men elke keer te vergeten.

En waar er voorheen nog naar zorg gekeken werd zijn nu nietszeggende besmettingen ineens de maatstaf.

Delta variant is inderdaad een stuk besmettelijker, maar het veroorzaakt doorgaans slechts hoofdpijn en een loopneus
pi_200357029
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 09:16 schreef Ramptourist het volgende:

[..]

Het is dus schijnbaar niet voorbij he. Anders zouden de regels niet opnieuw aangescherpt worden. En daar staat Nederland niet alleen in en daar zal wel een reden voor wezen. Ook zodat het niet verder muteert naar een nog gevaarlijker versie. Ook voor bescherming van de jongeren dus. En ook die kunnen er nu al goed ziek van worden. Heb zelf in mijn directe omgeving al drie mensen zien gaan waarvan ik het nooit had verwacht. Misschien ben jij er nog niet genoeg mee geconfronteerd.
Hoe oud zijn ze geworden als ik vragen mag?
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_200357103
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 11:14 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]

Hoe oud zijn ze geworden als ik vragen mag?
46 53 en 76 waarvan de jongste en oudste onderliggende bekende klachten hadden. De 53 jarige geen.
pi_200357679
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 11:19 schreef Ramptourist het volgende:

[..]

46 53 en 76 waarvan de jongste en oudste onderliggende bekende klachten hadden. De 53 jarige geen.
Dat is wel heel jong. Eng ook dat de 53 jarige helemaal geen klachten had.
Veel sterkte met het verlies.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  Moderator woensdag 14 juli 2021 @ 12:09:23 #15
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200357865
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 10:22 schreef LanaMyst het volgende:
Nee er zijn veel jongeren besmet geraakt, dat is iets anders dan ziek worden. Maar dat lijkt men elke keer te vergeten.

En waar er voorheen nog naar zorg gekeken werd zijn nu nietszeggende besmettingen ineens de maatstaf.

Delta variant is inderdaad een stuk besmettelijker, maar het veroorzaakt doorgaans slechts hoofdpijn en een loopneus
- Dat weten we nog niet, nog even afwachten wat de ziekenhuiscijfers doen

- Die zijn bepalend voor andere landen mbt vakanties, dat is momenteel een dingetje heb ik gehoord.

- Onzin. Delta heeft bijkomende symptomen maar is verder exact hetzelfde als de andere varianten, het is niet dodelijker of ernstiger maar ook totaal niet minder ernstig.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200629835
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 12:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

- Onzin. Delta heeft bijkomende symptomen maar is verder exact hetzelfde als de andere varianten, het is niet dodelijker of ernstiger maar ook totaal niet minder ernstig.
Jouw bewering is onjuist.
Net vandaag stond er in de krant:

"De Amerikaanse gezondheidsdienst CDC noemt de deltavariant van het coronavirus in een intern document even besmettelijk als waterpokken. Ook lijkt de gemuteerde versie van het virus tot een ernstiger ziekteverloop te kunnen leiden dan eerdere varianten."
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  vrijdag 30 juli 2021 @ 09:21:45 #17
338319 ZarB
Piña colada
pi_200630213
Corona is een en al dood, verderf angst en negativiteit. Dit topic is echt een leuke toevoeging.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')