SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Had 'm gepost, daarom kwam ama met dat stukje tekst..🤔quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moetik hem wel vinden natuurlijk.
Dan maar iets rustigers met Deep Purple, ook gewoon lekker
Knap hoe ze die ontbrekende stukken hebben gereconstrueerdquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende: [..] Als je doorklikt krijg je mooie kleine verhaaltjes
![]()
Ging over And Justice for all van Metallicaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had 'm gepost, daarom kwam ama met dat stukje tekst..🤔
Vooral die brug met die reling maakt de dynamiek in het schilderij eigenlijk totaal anders.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knap hoe ze die ontbrekende stukken hebben gereconstrueerd
Ah ok, dacht dat je Slipknot ging luisterenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ging over And Justice for all van Metallica![]()
![]()
![]()
![]()
Al gedaan. Alleen die akoestische van Taylor dan. Wel okee hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ah ok, dacht dat je Slipknot ging luisteren
Ik had precies dezelfde gedachte. Ook omdat ik me nooit gerealiseerd heb dat de locatie ergens buiten wasquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vooral die brug met die reling maakt de dynamiek in het schilderij eigenlijk totaal anders.
De echte fans van het eerste uur, vonden dat zelfs al minderquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Metallica had een goede periode met blank album maar wat een shit muziek hadden ze later zeg.
Toch vind ik Dave's versie beter... Die heb ik al eens gepost dacht ik..quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:51 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Mustaine? Yepquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch vind ik Dave's versie beter... Die heb ik al eens gepost dacht ik..
Ja, of dat de schaduw van de hand van Frans Banninck Cocq naar het stadswapen van Amsterdam wijst, grappige weetjes.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had precies dezelfde gedachte. Ook omdat ik me nooit gerealiseerd heb dat de locatie ergens buiten was
Interessant manquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, of dat de schaduw van de hand van Frans Banninck Cocq naar het stadswapen van Amsterdam wijst, grappige weetjes.
Wat vond ik dat kut na hun wilde periode zeg, trek het inmiddels wel hoor maar de rauwe randjes zijn er wel duidelijk af, van jonge wolven naar een stel tamme labradors.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Metallica had een goede periode met blank album maar wat een shit muziek hadden ze later zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |