abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8163223
Als ik mezelf vrijdag trek...
is het dan zo dak zaterdag, wanneer k sex heb met iemand anders, dak me orgasme dan uit kan stellen??
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8163245
Lijkt me niet.
pi_8163251
pi_8163282
ik dacht dat zaadcellen na 3 uur ongeveer weer zijn bijgevult.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_8163309
er worden elke dag nogal wat vd Hoogebandjes aangemaakt
onder
pi_8163342
Als je het een kwartier vantevoren doet, wel.. in ieder geval is de kans een stuk groter
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_8163406
onder
pi_8163450
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 22:23 schreef Haanibal het volgende:
mocht je er echt erg mee zitten dan tada

http://www.sexwoordenboek.nl/voortijdige_zaadlozing_methoden.html

ik waardeer het..maar mijn vraag word er neit ontzettend mee beantwoord

maar toch bedankt

[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8165777
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 22:17 schreef rolfvp het volgende:
Als ik mezelf vrijdag trek...
is het dan zo dak zaterdag, wanneer k sex heb met iemand anders, dak me orgasme dan uit kan stellen??
Nee, alleen als je daardoor minder geil wordt, maar dan ben je verkeerd bezig denk ik...gewoon komen, en dan nog een keer...
I see dumb people....
pi_8165819
Volgens mij is het echt 'all in the mind' dus volgens mij maakt het niet uit hoe vaak je trekt de day before...
pi_8166589
denk wel dat het uit maakt.
waarschijnlijk ben je wel een stuk minder geil...
pi_8167078
1 dag vantevoren maakt bij mij niet zo veel verschil. Door het slapen snachts maakt je lichaam weer een hele zooi nieuwe zaadcellen aan en als je wakker wordt heb je weer gewoon zin in sex.. althans de gemiddelde man heeft dat

Je kunt je beter een kwartier vantevoren aftrekken, of gewoon oefenen om je orgasme uit te stellen, of anti-depressiva gaan slikken, dan duurt het 8 keer zo lang voordat je komt.

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 29 januari 2003 @ 01:13:24 #13
41593 Ab_Normaal
Schunnig konijn
pi_8167095
Nee. Je orgasme kun je altijd wel uitstellen. Gewoon even pauzeren als je de olie aan het peilen bent.
...'s avonds ligt het stelletje in bed. De man heeft wel zin om even te olie te peilen en begint wat te friemelen........ [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/233937][Klik hier voor leuke grappen!!][/url]
pi_8168550
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 01:11 schreef nozem het volgende:
Je kunt je beter een kwartier vantevoren aftrekken, of gewoon oefenen om je orgasme uit te stellen,
en dat was wel zo ongeveer het antwoord op de vraag
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')