Echt goed kanaal is dat. Is ook Nederlander he.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook wel eens. Zo komt het wel erg dichtbij
En volgende dag in huisquote:
alsof ik zin heb naar die filosofische shit te kijkenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan beter op Einzelganger youtubekanaal kijken als je depressief bent
Ga je nog mijn Coke Cola idee doorspelen naar je huisdealer? Heb je trouwens ook tips voor goed entry level spul + telegram van dealer? Die depressie lost zichzelf niet op.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:15 schreef Solotovski het volgende: Weet je hoe gvd lekker eti en flual is HOE DURVEN ZE
Ja dat hoor je ook welquote:Op maandag 12 juli 2021 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt goed kanaal is dat. Is ook Nederlander he.
Less is morequote:
Nee jij hebt liever zin om de hele dag dood in bed te liggen., Lekker manquote:Op maandag 12 juli 2021 21:21 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
alsof ik zin heb naar die filosofische shit te kijken
meeste dagen lukken tegenwoordig prima hoorquote:Op maandag 12 juli 2021 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee jij hebt liever zin om de hele dag dood in bed te liggen., Lekker man
Nee en nee, k ga iemand met een depressie niet aan de drugs helpen, dwaas.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:22 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ga je nog mijn Coke Cola idee doorspelen naar je huisdealer? Heb je trouwens ook tips voor goed entry level spul + telegram van dealer? Die depressie lost zichzelf niet op.
Heb je hulp gezocht?quote:Op maandag 12 juli 2021 21:22 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
meeste dagen lukken tegenwoordig prima hoor
Zou raar zijn als hij dood in bed wil staanquote:Op maandag 12 juli 2021 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee jij hebt liever zin om de hele dag dood in bed te liggen., Lekker man
Maar heel goed Mortie dat je daar op kijktquote:Op maandag 12 juli 2021 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat hoor je ook wel
[..]
Less is more
Wel goed tegen de doorligplekkenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zou raar zijn als hij dood in bed wil staan
Burger King is goorquote:Op maandag 12 juli 2021 21:23 schreef Treinhoer het volgende:
Ik ga straks naar de Burger King rijden voor een double whopper.
einde bericht
nicequote:Op maandag 12 juli 2021 21:23 schreef Treinhoer het volgende:
einde bericht
Mediteren lukt me nietquote:Op maandag 12 juli 2021 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar heel goed Mortie dat je daar op kijkt
Je word nog een vrome monnik zo
Ben je ook aan de meditatie?
Breng mij even veggie mckro plsquote:Op maandag 12 juli 2021 21:23 schreef Treinhoer het volgende:
einde bericht
Hun patat wel, whoppers zijn wel oke. Liever de 5 guys maar die hebben geen drive tru hier in de stad en ik weiger om laf in een parkeergarage zo'n burger te eten.quote:
Gewoon met 5 minuten beginnenquote:
5 guys is echt veeeeeeeeeel te duur voor zo’n kutbroodjequote:Op maandag 12 juli 2021 21:25 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Hun patat wel, whoppers zijn wel oke. Liever de 5 guys maar die hebben geen drive tru hier in de stad en ik weiger om laf in een parkeergarage zo'n burger te eten.
Het spijt me dat ik de brenger van slecht nieuws ben.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik zal er niet omheen draaien dit zit me flink dwars
Ja het kan wel iets meer zijn, maar qua smaak maakt het wel een hoop goed. Voor die 3-4 keer per jaar maak ik me er niet druk om.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:26 schreef doggy112 het volgende:
[..]
5 guys is echt veeeeeeeeeel te duur voor zo’n kutbroodje
Zeker even de Bradge perikelen herbelevenquote:
Niet te hard beginnen en gewoon in het water pissen en niet op het plateau?quote:
Wel een goede bite.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:28 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan te zout
Misschien kun je samen met fugue gaanquote:Op maandag 12 juli 2021 21:26 schreef Fok-it het volgende:
Heb ook wel zin in die Veggie kroket weer eens ja, die was goed te behappen
Heb toch liever een eierbalquote:Op maandag 12 juli 2021 21:27 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ja het kan wel iets meer zijn, maar qua smaak maakt het wel een hoop goed. Voor die 3-4 keer per jaar maak ik me er niet druk om.
Wat is dit koppelen nou weer voor projectiequote:Op maandag 12 juli 2021 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kun je samen met fugue gaan
Nader onderzoek heeft uitgewezen dat mensen die zonder account meelezen een debiele lay-out te zien krijgen met edit- en quoteknopjes bij elke post.quote:
Leuke binnenkomer Benitoquote:
ik ben terugquote:Op maandag 12 juli 2021 21:31 schreef Sheffield het volgende:
Ongehoord dat de sc zo snel gaat, zonder Braddie meltdown
Het is alleen projectie omdat jij het zelf zo opvatquote:Op maandag 12 juli 2021 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dit koppelen nou weer voor projectie
Hij deed wel een beetje zenuwachtig, dus misschien heeft hij er wel een beetje mee te makenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nader onderzoek heeft uitgewezen dat mensen die zonder account meelezen een debiele lay-out te zien krijgen met edit- en quoteknopjes bij elke post.
Ga mobiel maar eens incognito naar FOK!
Fugue is een veel te succesvolle powervrouw voor onsquote:Op maandag 12 juli 2021 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is alleen projectie omdat jij het zelf zo opvat
is dit je nieuwe accountquote:Op maandag 12 juli 2021 21:32 schreef isax het volgende:
[..]
Looijtjes hebben geen account. Dan ziet het er zo uit op een iPhone 12 sowieso.
Bedoel je de incognitomodus?quote:Op maandag 12 juli 2021 21:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nader onderzoek heeft uitgewezen dat mensen die zonder account meelezen een debiele lay-out te zien krijgen met edit- en quoteknopjes bij elke post.
Eenmalig. Ik ga users niet wekelijks Benito noemenquote:
okay bennyquote:Op maandag 12 juli 2021 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eenmalig. Ik ga users niet wekelijks Benito noemen
quote:
Goed werk Vledderquote:Op maandag 12 juli 2021 21:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dit was voorlopig de laatste keer?quote:Op maandag 12 juli 2021 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eenmalig. Ik ga users niet wekelijks Benito noemen
Wanneer je habibo zegt doe je mij denken aan die gekke Iraniër. Ik weet zijn username niet meer, maar hij had een obsessie met prison breakquote:Op maandag 12 juli 2021 21:34 schreef Boze_Eend het volgende:
Habibo is veel beter dan benito maar hebt laatst ook habiba gehoord
Sanasoufie?quote:Op maandag 12 juli 2021 21:36 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Wanneer je habibo zegt doe je mij denken aan die gekke Iraniër. Ik weet zijn username niet meer, maar hij had een obsessie met prison break
Niet naar de bk gaan voor een xtra long chili cheesequote:Op maandag 12 juli 2021 21:23 schreef Treinhoer het volgende:
einde bericht
Oké.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:32 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Hij deed wel een beetje zenuwachtig, dus misschien heeft hij er wel een beetje mee te maken
jullie hebben mij al van alles genoemdquote:Op maandag 12 juli 2021 21:36 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Wanneer je habibo zegt doe je mij denken aan die gekke Iraniër. Ik weet zijn username niet meer, maar hij had een obsessie met prison break
Die heeft nu een obsessie met Better Call Saulquote:
Kan ookquote:Op maandag 12 juli 2021 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heeft nu een obsessie met Better Call Saul
Matige serie.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie serie wel.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe jij dan in je vrije tijd? Buiten FOK! en Braddie volgenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:40 schreef Boze_Eend het volgende:
series kijken ik kan ze nooit volgenspringen van hak op tak
Pas maar op, straks krijg je een dm met een foto van een paar briefjes van 50 verspreid op een bed liggenquote:
quote:
Ik neig meer richting Ama. Maar na 2 seizoenen ben ik nog niet zo hyped als met Breaking Badquote:
skateboarden soms gamen en anime kijkenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe jij dan in je vrije tijd? Buiten FOK! en Braddie volgen
Oh ja anime is wel populair op FOK!. Dat kan ik dan weer echt geen seconde kijkenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:41 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
skateboarden soms gamen en anime kijken
Wat is je burgerlijke staat?quote:Op maandag 12 juli 2021 21:41 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
skateboarden soms gamen en anime kijken
Echt? Ik haakte na een aflevering of 3-4 al af. Doe nu een Dark Angel rewatch om daarna eens even Travelers onder de loep te nemen. Die hele McClerky cliq vertrouw ik niet.quote:
Same, paar van die gore Japanse wijven die uit elkaar worden getrokken door nazi octopussen. Niets voor mij.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja anime is wel populair op FOK!. Dat kan ik dan weer echt geen seconde kijken
Probeer hentaiquote:Op maandag 12 juli 2021 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja anime is wel populair op FOK!. Dat kan ik dan weer echt geen seconde kijken
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2021 21:42 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Same, paar van die gore Japanse wijven die uit elkaar worden getrokken door nazi octopussen. Niets voor mij.
weet je zeker dat het populair is? het anime forum draait niet zo denderendquote:Op maandag 12 juli 2021 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
is maar 20 minuten per aflevering kan ik beter volgen kijk ook wel oude ver van voor mijn tijd de klassiekers eigenlijkquote:Op maandag 12 juli 2021 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedankt, wilde al vragen of iemand deze nog in ging koppen.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:43 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
weet je zeker dat het populair is? het anime forum draait niet zo denderend
Burgelijke staat is wat anders dan je nationaliteit eiquote:
ohquote:Op maandag 12 juli 2021 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Burgelijke staat is wat anders dan je nationaliteit ei
Ja heel populair kijk maar naar ASNquote:Op maandag 12 juli 2021 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op vakantie denk ikquote:Op maandag 12 juli 2021 21:44 schreef Boze_Eend het volgende:
ik heb jaqueline hasselbank of zo ook al lang niet meer gezien bradge wilde haar toen naaien of zo
boeken zijn voor bejaarden en homo's, gewoon manga lezenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
kan jij mij helpen jij bent mod op literatuur of zo toch ik zoek een boek
vertelquote:Op maandag 12 juli 2021 21:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
geen zin om te betalenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:46 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
boeken zijn voor bejaarden en homo's, gewoon manga lezen
Oke bij Bol.com hebben ze en anders de lokale boekhandelquote:Op maandag 12 juli 2021 21:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
zoek iets over iemand die veel tegenslag krijgt echt veel tegenslagquote:
Harry Potterquote:Op maandag 12 juli 2021 21:47 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
zoek iets over iemand die veel tegenslag krijgt echt veel tegenslag
of iemand die niet weet wat hij moet met zijn leven
ieand die stroggled zoiets
nu ben ik bang dat als ik topics maak jij hem op slot gooitquote:Op maandag 12 juli 2021 21:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oke bij Bol.com hebben ze en anders de lokale boekhandel
Ik kan me net als met het eten ook weer herinneren dat we jou toen ook boeken aangeraden hebben.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:47 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Harry Potter had het niet makkelijkquote:Op maandag 12 juli 2021 21:47 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Patronen doorbreken van Hannie van Genderenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:47 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Welke series heb je geprobeerd? Zijn echt allerlei soorten genres en series. Van kinderspul tot diepe lagen tot comedy.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Probeer maarquote:Op maandag 12 juli 2021 21:48 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nu ben ik bang dat als ik topics maak jij hem op slot gooit
Pfoe die is me toch een potje vermoeiend.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:44 schreef Boze_Eend het volgende:
ik heb jaqueline hasselbank of zo ook al lang niet meer gezien bradge wilde haar toen naaien of zo
Ja?quote:Op maandag 12 juli 2021 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja heel populair kijk maar naar ASN
@:TARDIS
Die vond ik best wel leuk manquote:Op maandag 12 juli 2021 21:42 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Nu we het over series hebben: waarom krijgt The Blacklist overal zulke hoge ratings? Ik ben er net aan begonnen, maar het is volgens mij zo’n typisch Amerikaanse kwantiteit-boven-kwaliteit serie: megaveel afleveringen en steeds verder gezochte verhaallijnen.
jij haat altijd op mij ik heb je nooit niks gedaan habibquote:Op maandag 12 juli 2021 21:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pfoe die is me toch een potje vermoeiend.
Denk altijd dat boze eend haar zoon is, aan t postgedrag te zien
Het is een combinatie van je standaard PI, je gebrek aan interpuncties, je kanjerdomme vragen en habiboquote:Op maandag 12 juli 2021 21:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
jij haat altijd op mij ik heb je nooit niks gedaan habib
Dat doet hij soms ook wel eens bij mij, maak je niet druk vriend, waarschijnlijk betekend het juist dat hij je mag.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
jij haat altijd op mij ik heb je nooit niks gedaan habib
wat is een pi man ik heb niet gezeten alleen kleine taakstraf gehadquote:Op maandag 12 juli 2021 21:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het is een combinatie van je standaard PI, je gebrek aan interpucties, je kanjerdomme vragen en habibo
Interpucties? Goeiequote:Op maandag 12 juli 2021 21:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het is een combinatie van je standaard PI, je gebrek aan interpucties, je kanjerdomme vragen en habibo
Ja jonge interpuncties gvdquote:
ja ik wil wel beter worde las ik naar school ga leer ik misschien wel interpunctiequote:Op maandag 12 juli 2021 21:51 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat doet hij soms ook wel eens bij mij, maak je niet druk vriend, waarschijnlijk betekend het juist dat hij je mag.
Dat irritantequote:Op maandag 12 juli 2021 21:51 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
wat is een pi man ik heb niet gezeten alleen kleine taakstraf gehad
https://www.bol.com/nl/nl(...)Yw3erGQaAsepEALw_wcBquote:Op maandag 12 juli 2021 21:47 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja maar die is betaald geloof ik als dat betaald is moet je ook gebruiken habiboquote:Op maandag 12 juli 2021 21:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat irritantebij elke post van je
Misschien moet jij een juicechannel beginnenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:53 schreef spinazieruiker het volgende:
Iemand heeft een appeltje te schillen met @:okselzweet. Wie en waarom?
KLB / okselzweet is homo
Dagboek van Anne Frank.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:47 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
bedankt habibo ik ga straks of morgen ook toppa maken in jullie forumquote:Op maandag 12 juli 2021 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)Yw3erGQaAsepEALw_wcB
Hou je smoel toch ventquote:Op maandag 12 juli 2021 21:53 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja maar die is betaald geloof ik als dat betaald is moet je ook gebruiken habibo
Wie weet schop ik het nog eens tot de desk van Roddelpraatquote:Op maandag 12 juli 2021 21:54 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Misschien moet jij een juicechannel beginnen
Is mijn forum niet meerquote:Op maandag 12 juli 2021 21:54 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
bedankt habibo ik ga straks of morgen ook toppa maken in jullie forum
het is dat je zo direct bent habibo anders zou ik denken dat jij ook buitenlander bent zo qua ouders en opvoedingquote:
Je kan ook prima op fok een forum openen met roddels over users. Er gebeuren hier genoeg dingenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:55 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wie weet schop ik het nog eens tot de desk van Roddelpraat
Ik vind je gewoon erg vermoeiendquote:Op maandag 12 juli 2021 21:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
het is dat je zo direct bent habibo anders zou ik denken dat jij ook buitenlander bent zo qua ouders en opvoeding
Neuh, dat heeft er weinig mee te maken hoorquote:Op maandag 12 juli 2021 21:56 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
sorry habib ben denk ik gewoon wat jonger dan jullie allemaal
quote:Op maandag 12 juli 2021 21:57 schreef Rozevla het volgende:
Loop ik net buiten zie ik een vleermuis over het fietspad krioelen
Dus ik trap in een keer dat beest kapot zit zo’n gaar wijf “ HEEEAEAAAA WAR DOE JE !!!!!! BEUL !!!!! “
Joh kk op wijf ik moet die gore Corona ballen hier niet![]()
Dus ik trap in een keer dat beest kapot zit zo’n gaar wijf “ HEEEAEAAAA WAR DOE JE !!!!!! BEUL !!!!! “
idioot je had er soep van kunnen makenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:57 schreef Rozevla het volgende:
tyfus beestenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:57 schreef Rozevla het volgende:
Nee. Fugue en ik hadden eigenlijk elke dag ruziequote:
Ze hebben jou gewoon vaker op je kop laten stuiteren vroeger, dat verklaard die lelijke scheve smoel en achterstand.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:56 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
sorry habib ben denk ik gewoon wat jonger dan jullie allemaal
Jij lacht het gewoon weg als een user kk zegt. Schandaligquote:
Romantischquote:Op maandag 12 juli 2021 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Fugue en ik hadden eigenlijk elke dag ruzie
Doe niet zo onaardig tegen habibo_eendje.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ze hebben jou gewoon vaker op je kop laten stuiteren vroeger, dat verklaard die lelijke scheve smoel en achterstand.
maar jij werd mod met al je gekankerquote:Op maandag 12 juli 2021 22:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij lacht het gewoon weg als een user kk zegt. Schandalig
Waarom zou je dat willen? Loop je ook graag als een slaafje achter die terrorist aan?quote:Op maandag 12 juli 2021 21:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja ik wil wel beter worde las ik naar school ga leer ik misschien wel interpunctie
jij bent altijd mega slim ik wil zoals jou worden habibquote:Op maandag 12 juli 2021 22:01 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Loop je ook graag als een slaafje achter die terrorist aan?
ze kunnen mijn goeie baan met bovenmodaal inkomen, lekkere vriendin, mooie auto en godlike status niet handelenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:54 schreef Stepperoller het volgende:
@:okselzweet waarom heb je zulke haters
een okselhaar van jou is meer waard dan hun hele bezitquote:Op maandag 12 juli 2021 22:04 schreef okselzweet het volgende:
[..]
ze kunnen mijn goeie baan met bovenmodaal inkomen, lekkere vriendin, mooie auto en godlike status niet handelen
Jij denkt dat ik slimmer denk te zijn dan jij, maar jij denkt dat verkeerd.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:03 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
jij bent altijd mega slim ik wil zoals jou worden habib
Geen 1 keer gezegd toen ik mod wasquote:Op maandag 12 juli 2021 22:01 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
maar jij werd mod met al je gekanker
Nee, daarom was je ook zo snel weer mod-af, toen kon je weer losquote:Op maandag 12 juli 2021 22:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geen 1 keer gezegd toen ik mod was
op fok niet of ook in het echt niet?quote:Op maandag 12 juli 2021 22:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
bedankt habib je bent te vriendelijkquote:Op maandag 12 juli 2021 22:06 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik slimmer denk te zijn dan jij, maar jij denkt dat verkeerd.
Okselphoenyx-god?quote:Op maandag 12 juli 2021 22:04 schreef okselzweet het volgende:
[..]
ze kunnen mijn goeie baan met bovenmodaal inkomen, lekkere vriendin, mooie auto en godlike status niet handelen
kkpussyquote:Op maandag 12 juli 2021 22:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij praat teveel over mij, habib. Kun je niet wat meer over jezelf vertellen? En over jouw jarenlange ervaring?quote:Op maandag 12 juli 2021 22:06 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
bedankt habib je bent te vriendelijk
In het echt zeg ik het nooitquote:Op maandag 12 juli 2021 22:06 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
op fok niet of ook in het echt niet?
Als je 't wel tegen diegene zegt, maar er zit een kilometer afstand tussen, telt het alsnogquote:
geen ervaring habibo niks....quote:Op maandag 12 juli 2021 22:10 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Jij praat teveel over mij, habib. Kun je niet wat meer over jezelf vertellen? En over jouw jarenlange ervaring?
Waarom geen zak Ria's?quote:Op maandag 12 juli 2021 22:14 schreef Rozevla het volgende:
Ik eet een zak mama Mia’s op.
Helemaal hard nu
Wederom een leugen om me in de veronderstelling te doen leven dat ze verstand van zaken hebben dus.... weinig verrassend.quote:
Zo hallo danquote:Op maandag 12 juli 2021 22:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ria kan een schop in der kut krijgen met der grote smoel
Ik zal het Ria doorgeven.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ria kan een schop in der kut krijgen met der grote smoel
niffo en ik zijn eruitquote:Op maandag 12 juli 2021 21:14 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Misschien is hij juist depressief omdat dat niet lukt
@:Dimachaerus
Denk je in lasagna te kunnen regelen?quote:Op maandag 12 juli 2021 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niffo en ik zijn eruit
lloret de mar
mallorca
cherso
laganas 2021
Zakynthos is wel pareltjemooiquote:Op maandag 12 juli 2021 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niffo en ik zijn eruit
lloret de mar
mallorca
cherso
laganas 2021
Eet smakelijkquote:Op maandag 12 juli 2021 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niffo en ik zijn eruit
lloret de mar
mallorca
cherso
laganas 2021
surequote:Op maandag 12 juli 2021 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je in lasagna te kunnen regelen?
uh mij niet hoor....quote:Op maandag 12 juli 2021 21:44 schreef Boze_Eend het volgende:
@scrupuleus en ik gaan ookquote:Op maandag 12 juli 2021 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niffo en ik zijn eruit
lloret de mar
mallorca
cherso
laganas 2021
Griekenland, altijd nice.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niffo en ik zijn eruit
lloret de mar
mallorca
cherso
laganas 2021
Mortaxx hosselde vroeger de chickies in de Zuid-Amerikaanse en Aziatische hostelsquote:Op maandag 12 juli 2021 22:58 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Waar ga jij heen dan
Wel negatief testbewijs overleggen hè
Hij was wel player idd. Geen idee wat er gebeurd is dat het niet meer zo hoeft van hem.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mortaxx hosselde vroeger de chickies in de Zuid-Amerikaanse en Aziatische hostels
Of hij vindt dat je daar na een bepaalde leeftijd mee moet stoppenquote:Op maandag 12 juli 2021 23:15 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hij was wel player idd. Geen idee wat er gebeurd is dat het niet meer zo hoeft van hem.
Het spel misschien uitgespeeld?
Je lijkt Kees welquote:Op maandag 12 juli 2021 23:30 schreef Makrelis het volgende:
Lego bouwen raakt mijn hoofd wel leeg van. Satori en achteruit op 1 been rolschaatsen de helling van de Spijkenisserbrug af. Dan stopt mijn hoofd met nadenken.
Dima moet zich maar eens te grazen laten nemen door een big fat mamma. Dan verliest hij elk greintje onschuld. lol. Je bent een vent of niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:30 schreef okselzweet het volgende:
Heeft dima eindelijk zijn balletjes verzameld en durft hij op vakantie te gaan naar een stad vol 16 jarigen?
Gewichtheffen en tafeltennis doen het wel fijnquote:Op maandag 12 juli 2021 23:30 schreef Makrelis het volgende:
Lego bouwen raakt mijn hoofd wel leeg van. Satori en achteruit op 1 been rolschaatsen de helling van de Spijkenisserbrug af. Dan stopt mijn hoofd met nadenken.
Nou die big fat jantjes plaaggeest mag lekker wieberen. Al komt ze in haar whoppa gedaante langslopen, swipe ik haar zonder pardon naar rechts.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:37 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dima moet zich maar eens te grazen laten nemen door een big fat mamma. Dan verliest hij elk greintje onschuld. lol. Je bent een vent of niet.
Godsamme, nog zo'n maagd. Op internet ga je het niet vinden hè. Kom op op zeg.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:48 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Nou die big fat jantjes plaaggeest mag lekker wieberen. Al komt ze in haar whoppa gedaante langslopen, swipe ik haar zonder pardon naar rechts.
Heb jij je wel eens af laten ranselen door een stevige dame van kleur?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 00:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Godsamme, nog zo'n maagd. Op internet ga je het niet vinden hè. Kom op op zeg.
Ja, of gewoon iets als uhquote:
Nee, jij?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 00:18 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Heb jij je wel eens af laten ranselen door een stevige dame van kleur?
Alleen maarquote:
Ik gun mensen het beste, Dima hoort daar bij. Je kunt toch niet eeuwig maagd blijven? Vanaf je 18e is bij mij zo heb je sex Als je op je 30e nog nooit een vrouw hebt vastgehouden lijkt mij vrij sneu. Ik heb bijna alle kleuren in mijn handen gehad. Dat is misschien stoer maar er moet wel geneukt worden. Dat is normaal, Ontspannen in een gespannen wereld is voor mij volstrekt normaal en ook belangrijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 00:56 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Alleen maar![]()
Maar hoe kom je er dan bij dat het goed voor Dima zou zijn?
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 00:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Godsamme, nog zo'n maagd. Op internet ga je het niet vinden hè. Kom op op zeg.
Vrijgezel sinds het weekend. Hing al een tijdje in de lucht.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 02:46 schreef Fcu030 het volgende:
[..]hoog oosterzwam gehalte in deze post. Ik ben ook niet op zoek maat.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 01:30 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik gun mensen het beste, Dima hoort daar bij. Je kunt toch niet eeuwig maagd blijven? Vanaf je 18e is bij mij zo heb je sex Als je op je 30e nog nooit een vrouw hebt vastgehouden lijkt mij vrij sneu. Ik heb bijna alle kleuren in mijn handen gehad. Dat is misschien stoer maar er moet wel geneukt worden. Dat is normaal, Ontspannen in een gespannen wereld is voor mij volstrekt normaal en ook belangrijk.
Gifje?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 07:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Ff pissen hoor jonguns.
Zo shirtje omhoog, buik even optillen, lekker ff vrijven.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 07:57 schreef Rozevla het volgende:
Sow Mogge
2de kopje koffie niet eens gered klapte bijna uit elkaar
Schijten als een nijlpaard !!!!
Met de deur open?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 07:57 schreef Rozevla het volgende:
Sow Mogge
2de kopje koffie niet eens gered klapte bijna uit elkaar
Schijten als een nijlpaard !!!!
vrijvenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 07:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Ff pissen hoor jonguns.
Zo shirtje omhoog, buik even optillen, lekker ff vrijven.
Denken dat ik zoveel moeite doe voor braddiequote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:54 schreef Dries4Ever het volgende:
Het net sluit zich, Braadkartel shortlist, wie zit er achter het account?
[poll=2735]
@:pferdfahrer
@:Solotovski
of toch iemand anders?
Niet op corona laten testen, gewoon werken voor je cheldquote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:42 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb last van mn rug, ben aan het hoesten en voel me beroerd
iddquote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet op corona laten testen, gewoon werken voor je cheld
spoedtest?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:07 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga zo even een spoedtest laten doen
Ja corona weet je welquote:
ik heb nog nooit van een spoedtest gehoord, wel de PCR test bij de GGD, maar dat duurt 24 uur, of de onbetrouwbare thuis testquote:
Uitslag binnen half uurquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:17 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
ik heb nog nooit van een spoedtest gehoord, wel de PCR test bij de GGD, maar dat duurt 24 uur, of de onbetrouwbare thuis test
Ik heb bij de GGD twee keer binnen twee uur na mijn test de uitslag gehad, dus dat was geen PCR dan.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:17 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
ik heb nog nooit van een spoedtest gehoord, wel de PCR test bij de GGD, maar dat duurt 24 uur, of de onbetrouwbare thuis test
Worden ze onpasselijk van je hooft ?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:34 schreef Solotovski het volgende:
Moet nu half uur buiten wachten tot uitslag
Beterschapquote:
Beterschap maatquote:
Heb er al 1 gehad, 12 aug de 2dequote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beterschap maat
Waarom nog geen vaccin in je pootje
Oei. Toch rond de 50 procent beschermd na de eerste prikquote:
Ok Braddie. Hoelaat begint je stream?quote:
Neuh, ben over t algemeen weinig tot niet ziekquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oei. Toch rond de 50 procent beschermd na de eerste prik
Heb je sowieso al slechte weerstand?
overgewicht verlaagd de weerstandquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oei. Toch rond de 50 procent beschermd na de eerste prik
Heb je sowieso al slechte weerstand?
Klopt. En drugsgebruikquote:
Wanneer je moeder goed nat isquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ok Braddie. Hoelaat begint je stream?
pics van je mamaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Als je alleen maar bejaarden kan regelen, dan is zij wel een goede keus, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |