Staat nog op mijn bucketlistquote:
Eend is Spongeboss.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat jij Omgevallen_Flat bent met je Poolse gezwam
Heb je nog meer?quote:
Juist een Maitenbike van Jan Jansen.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:36 schreef bamibij het volgende:
Omgevallen_flat is betrouwbaar, daar kan je zo een tweedehands fiets van kopen.
Wie?quote:
Ik bedoel de leuke usersquote:
Kan hem niet zo goed meer herinneren. Dat was volgens mij wel een rare snuiterquote:
quote:
Boze eend ookquote:Op maandag 12 juli 2021 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan hem niet zo goed meer herinneren. Dat was volgens mij wel een rare snuiter
Vanzelfsprekendquote:
Je bent zelf mooiquote:
Kom je ook?quote:
Eens. Enige moment wanneer poepen onder de douche trouwens acceptabel is, is wanneer je ziek bent en je twijfelt of je moet kotsen of poepen. Dan kan je maar beter onder de douche staan.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:39 schreef Fcu030 het volgende:
Plassen in de douche is minder bespottelijk dan poepen met de deur open.
[ afbeelding ]
De douchedeur mag op geen enkel moment open zijn gedurende het douchen.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:43 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Eens. Enige moment wanneer poepen onder de douche trouwens acceptabel is, is wanneer je ziek bent en je twijfelt of je moet kotsen of poepen. Dan kan je maar beter onder de douche staan.
picsquote:Op maandag 12 juli 2021 17:51 schreef Fcu030 het volgende:
Mijn naam is meloen. Grote tieten, grote tieten, grote tieten. Ja ja ja ja.
Die zijn privéquote:
IPA-biertje erbij?quote:
De Schakel > De Admiraalquote:Op maandag 12 juli 2021 18:39 schreef Duveldrinker het volgende:
Zin in Admiraal maar die bezorgt niet hier.
Sossa Solaquote:Op maandag 12 juli 2021 18:40 schreef Tlaloc het volgende:
Zit te bedenken hè, vroeger was één van de ingrediënten van Cola cocaïne. Vandaar ook de naam Coca Cola. Nog nooit cocaïne gebruikt maar wel nieuwsgierig hoe het in de cola is eigenlijk.
Is dit niet gewoon een briljant idee? IPV dat mensen direct meteen lijnen moeten bestellen (wat best een drempel is), gewoon de optie geven een flesje cola aangevuld met wat peppende ingrediënten te nuttigen. Voor in het weekend ofzo. Kan een compleet nieuw marktsegment worden aangeboord. En wie weet wat die nieuwe consumenten verder gaan consumeren
Iemand een lijntje naar een drugsboer voor dit gat in de markt? @:solotovski
Briefje sturen naar R. Taghi.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:40 schreef Tlaloc het volgende:
Iemand een lijntje naar een drugsboer voor dit gat in de markt? @:solotovski
Lekkere Turkse vingerfood eten daarquote:Op maandag 12 juli 2021 18:39 schreef Duveldrinker het volgende:
Zin in Admiraal maar die bezorgt niet hier.
Komt toch dezelfde stoffen uit?quote:Op maandag 12 juli 2021 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Er zaten coca bladeren in geen cocaïne toch?
Hij was vergeten de deur dicht te doen tijdens een toilet bezoekquote:Op maandag 12 juli 2021 18:58 schreef Tlaloc het volgende:
Wat heb ik vandaag gemist mbt Bradge? Pensgifje heb ik gezienen verder nog dreigingen van het kartel dat er weer veel bezorgers aankwamen?
[..]
Komt toch dezelfde stoffen uit?
ja heel vbl is uit de kast gekomenquote:Op maandag 12 juli 2021 19:29 schreef Stepperoller het volgende:
hEb iK nOg iEtS gEmiSt?
[ afbeelding ]
Je zag zijn vinger en niet zijn piemeltje en hij had jeuk dus moest even aan zijn buik krabben. Althans volgens de Braad.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:25 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Hij was vergeten de deur dicht te doen tijdens een toilet bezoek
En ff uitgebreid aan die manboobnips friemelen.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Je zag zijn vinger en niet zijn piemeltje en hij had jeuk dus moest even aan zijn buik krabben. Althans volgens de Braad.
Liegen is dus wel verboden bij mij.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:29 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Dan kun je niet mikken, ik loop al weken in een korte broek en voel nooit spetters
Het is ook lastig om je in te houden met zoveel heerlijksquote:Op maandag 12 juli 2021 19:52 schreef Modus het volgende:
[..]
En ff uitgebreid aan die manboobnips friemelen.
Dat dacht die kat ook.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:57 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Het is ook lastig om je in te houden met zoveel heerlijks
Wat is jouw definitie van maand btwquote:Op maandag 12 juli 2021 16:25 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik kijk hier eens per maand maar volgens mij gaat het hier louter over Braddie maar is er een groepje dat hem stalkt en hier af en toe wat informatie komt halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2021 20:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van maand btwWaarom moet jij zo nodig elke uitspraak weerleggen en dan met name die van TARDISSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom stel je daar nu pas een vraag over en dan met name omdat het nu over tardis lijkt te gaanquote:Op maandag 12 juli 2021 20:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Waarom moet jij zo nodig elke uitspraak weerleggen en dan met name die van TARDIS
Die hebben een kinky middag achter de rugquote:Op maandag 12 juli 2021 20:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom stel je daar nu pas een vraag over en dan met name omdat het nu over tardis lijkt te gaan
Bemoei jij je maar lekker met je eigen zaken engnekquote:Op maandag 12 juli 2021 20:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom stel je daar nu pas een vraag over en dan met name omdat het nu over tardis lijkt te gaan
doen we ook met uitspraken van braddie iedereen is gelijk hierquote:Op maandag 12 juli 2021 20:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Waarom moet jij zo nodig elke uitspraak weerleggen en dan met name die van TARDIS
[..]
Wat is jouw definitie van maand btwBraddie maanden gaan snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je dus zelf ook niet engnekquote:Op maandag 12 juli 2021 20:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Bemoei jij je maar lekker met je eigen zaken engnek
Lijkt me stugquote:Op maandag 12 juli 2021 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hebben een kinky middag achter de rug
uitbetraaldequote:Op maandag 12 juli 2021 20:16 schreef Boze_Eend het volgende:
ik wou dat tardis mij elke maand uitbetraalde of braddie
quote:Zo genoeg FOK! Voor vandaag, die happen ook lekker wat geniet ik weer.
De voornemens en het tijdsbesef van pimpelkneusje zijn al even weinig waard als die van BraadGodquote:[ screenshot van een post van @Modus ]
HAHAHAHAHA 🤣🤣🤣🤣🤣 Tepelstreeltje van Dijk, uit het sprookjesbos van Kortenhoef.
wat een loser is het toch ook onze pimpelkneusquote:Op maandag 12 juli 2021 20:20 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
[..]
De voornemens en het tijdsbesef van pimpelkneusje zijn al even weinig waard als die van BraadGod
Vooral aandacht blijven geven danquote:Op maandag 12 juli 2021 20:20 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
wat een loser is het toch ook onze pimpelkneus
[..]
Wat is jouw definitie van maand btwMeid daar heb je me. Ik hoop dat het de moeite waard was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meid als belediging gebruikenquote:Op maandag 12 juli 2021 20:24 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Meid daar heb je me. Ik hoop dat het de moeite waard was.
Pimpelkneus is blijkbaar Modus, gezien het editknopje naast de post op zijn screenshot?quote:Op maandag 12 juli 2021 20:20 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
[..]
De voornemens en het tijdsbesef van pimpelkneusje zijn al even weinig waard als die van BraadGod
dat zou wat zijn modus exposedquote:Op maandag 12 juli 2021 20:25 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Pimpelkneus is blijkbaar Modus, gezien het editknopje naast de post op zijn screenshot?
Ik kan je verzekeren van niet. Is het niet gewoon een mod?quote:Op maandag 12 juli 2021 20:25 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Pimpelkneus is blijkbaar Modus, gezien het editknopje naast de post op zijn screenshot?
Het is in ieder geval iemand die jouw post kan editen.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren van niet. Is het niet gewoon een mod?
Dus het is jij of een mod? Wat een twist. Ben benieuwd wat Danny daarvan vindt.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Fok-itquote:Op maandag 12 juli 2021 20:28 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Het is in ieder geval iemand die jouw post kan editen.
@Dannyquote:Op maandag 12 juli 2021 20:29 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Dus het is jij of een mod? Wat een twist. Ben benieuwd wat Danny daarvan vindt.
Ik geef echt te weinig om Braddie om daar de hele dag mee bezig te zijnquote:
quote:Op maandag 12 juli 2021 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geef echt te weinig om Braddie om daar de hele dag mee bezig te zijn
Schopje BNW ---->quote:Op maandag 12 juli 2021 20:29 schreef TARDIS het volgende:
Tenzij het Danny zelf is die hiermee extra verkeer genereert. Dan heb ik niets gezegd.
quote:
Scherp.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:25 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Je woont in Amsterdam. Iets van 300 Thuisbezorgd restaurants?quote:Op maandag 12 juli 2021 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
Is er al een foodreview?
Weet nog niet wat ik moet eten namelijk.
Ik zet mijn geld in op fotosoep. Editknopje zit namelijk niet in lijn met de quoteknop zoals normaliter. En heeft ook een betere pixelkwaliteit dan andere delen van de post.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:27 schreef Modus het volgende:
[..]
je kan het natuurlijk erin plakken ik weet wel dat ze bradge en ad looij tegen elkaar hebben opgezet alleen dan zouden ze dat eerder met uitspraak van mij of zo doen niet met een van modusquote:Op maandag 12 juli 2021 20:32 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Scherp.
De uitlijning van de knopjes edit en quote is alleen anders dan hier.
Photoshop confirmed? Of gebruikt iemand een mobiele browser waarin dit inderdaad de uitlijning is?
Lijkt wel op mobiele browserquote:Op maandag 12 juli 2021 20:32 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Scherp.
Photoshop confirmed? Of gebruikt iemand een mobiele browser waarin dit inderdaad de uitlijning is?
Quoteknop is ook anders. Het kader er omheen.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:34 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op fotosoep. Editknopje zit namelijk niet in lijn met de quoteknop zoals normaliter. En heeft ook een betere pixelkwaliteit dan andere delen van de post.
Moeilijk kiezen dusquote:Op maandag 12 juli 2021 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je woont in Amsterdam. Iets van 300 Thuisbezorgd restaurants?
Wat is je favoriete keuken?quote:
Op mobiel ziet het er wel zo uit qua uitlijning.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:32 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Scherp.
Bij mij niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:37 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Op mobiel ziet het er wel zo uit qua uitlijning.
Vragen of zij eten voor je klaar maakt danquote:
Ze zijn een stelletje? Had Fugue meer iets voor Mortaxx gevonden.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hebben een kinky middag achter de rug
Plot twist: de donaties worden gebruikt om voer voor Braddie te kopenquote:Op maandag 12 juli 2021 20:29 schreef TARDIS het volgende:
Tenzij het Danny zelf is die hiermee extra verkeer genereert. Dan heb ik niets gezegd.
af en toe McDonalds mag wel van mij hoor DIMM.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
Is er al een foodreview?
Weet nog niet wat ik moet eten namelijk.
Is volgens mij wel uit te schakelen als je wiltquote:Op maandag 12 juli 2021 20:36 schreef Modus het volgende:
Zijn je eigen posts op mobiel ook niet altijd groen?
Ja en of ze even een uur wil rijden om het te brengenquote:Op maandag 12 juli 2021 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vragen of zij eten voor je klaar maakt dan
Ja je kunt ook het kleurtje veranderen.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:39 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Is volgens mij wel uit te schakelen als je wilt
plottwist Danny wordt bedreigd door woonwagenkamp familie van braddie en wordt afgeperst in het geheim slaat hij terug door zich voor te doen als het kartelquote:Op maandag 12 juli 2021 20:39 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Plot twist: de donaties worden gebruikt om voer voor Braddie te kopen
Gezond hoor.quote:
Dan maak ik liever zelf burgers.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:39 schreef Makrelis het volgende:
[..]
af en toe McDonalds mag wel van mij hoor DIMM.
Kan zo snel niet vinden waar. Moet je je dan de desktopsettings instellen ofzoquote:Op maandag 12 juli 2021 20:39 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Is volgens mij wel uit te schakelen als je wilt
Nee nu sla je door eendjequote:Op maandag 12 juli 2021 20:41 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
plottwist Danny wordt bedreigd door woonwagenkamp familie van braddie en wordt afgeperst in het geheim slaat hij terug door zich voor te doen als het kartel
Dat weet ik ja. Topp dimm. Als je het maar weet. Selbstgemachte aussieburgers. Lekkerlekkerlekker.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan maak ik liever zelf burgers.
Je bent weer de onschuld zelvequote:Op maandag 12 juli 2021 20:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan zo snel niet vinden waar. Moet je je dan de desktopsettings instellen ofzo
Nee het is een slechte shop waarin zowel het editknopje als het quoteknopje niet in het oorspronkelijke screenshot zaten. Ook een verouderde quoteknop in vergelijking met mijn eigen screenshot.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:46 schreef doggy112 het volgende:
We zijn er dus uit dat het gewoon Modus is?
Arme jongen geeft netjes alles opquote:Op maandag 12 juli 2021 20:46 schreef doggy112 het volgende:
Wel een vieze smiecht die LooijKartelhij geeft braddie aan bij het uvw
![]()
Bericht van de screenshot staat niet meer op twitterquote:Op maandag 12 juli 2021 20:48 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee het is een slechte shop waarin zowel het editknopje als het quoteknopje niet in het oorspronkelijke screenshot zaten. Ook een verouderde quoteknop in vergelijking met mijn eigen screenshot.
Dit. In het verleden heeft iemand anders hem ook een keer erbij proberen te naaien. Toen heeft 'ie de sociale recherche van het UWV op z'n dak gehad. Ook een hoop gezeik.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:49 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Arme jongen geeft netjes alles op
Laat die ambtenaren iets nuttigers met hun tijd doen a.u.b. dan zich met de fantasiewereld van psychopaat pimpelkneusje bezig te houden
Als iemand uit deze SC hem zo lastig valtquote:
Prachtigquote:Op maandag 12 juli 2021 20:46 schreef doggy112 het volgende:
![]()
Dat vind ik wel het minst ergequote:Op maandag 12 juli 2021 20:46 schreef doggy112 het volgende:
![]()
Er zijn er een aantal hier wel goed geobsedeerdquote:Op maandag 12 juli 2021 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als iemand uit deze SC hem zo lastig valt
Wat zie je er leuk uit vandaagquote:Op maandag 12 juli 2021 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat vind ik wel het minst erge
Volgens mij doet iedereen hier even "quote:Op maandag 12 juli 2021 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou niet extreem verbazend zijn toch. Wel extreem triest, maar ja. Dan geen enorm actieve sc´er gok ikquote:Op maandag 12 juli 2021 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Een paar starten op en sluiten af met hem volgens mijquote:Op maandag 12 juli 2021 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij doet iedereen hier even "" en over tot de orde van de dag.
Dat dachten we ja…..quote:Op maandag 12 juli 2021 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja, ook al zou het niet eens een fokker zijn is het enorm verbazend om zo bezig te zijn met hemquote:Op maandag 12 juli 2021 20:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat zou niet extreem verbazend zijn toch. Wel extreem triest, maar ja. Dan geen enorm actieve sc´er gok ik
Welke ordequote:Op maandag 12 juli 2021 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja natuurlijkquote:Op maandag 12 juli 2021 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ook al zou het niet eens een fokker zijn is het enorm verbazend om zo bezig te zijn met hem
Nee ik keek even naar binnen haha lolquote:Op maandag 12 juli 2021 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb ik mijn webcam weer aan laten staan?![]()
Hopelijk doen ze wat met zijn aangifte. En hopelijk krijgen we dit mee op FOK! natuurlijk. Dat soort sensatie is dan wel weer mooi meegenomenquote:
Namenquote:Op maandag 12 juli 2021 20:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal hier wel goed geobsedeerd
Ik zou er niet te veel van uit gaan. Van het eerste dan.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze wat met zijn aangifte. En hopelijk krijgen we dit mee op FOK! natuurlijk. Dat soort sensatie is dan wel weer mooi meegenomen
Doe nog 'ns.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb ik mijn webcam weer aan laten staan?![]()
Nee denk het ook niet nee, hij gooit daarvoor iets teveel zijn eigen glazen inquote:Op maandag 12 juli 2021 20:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zou er niet te veel van uit gaan. Van het eerste dan.
Volgens mij denken meer mensen dat over anderen. Nooit over zichzelf in ieder geval.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Een paar starten op en sluiten af met hem volgens mij
Tja ik blijf erbij dat hij het advies van de politie om te stoppen met streamen gewoon zou moeten volgen. Geeft pestkoppen alleen maar voldoening als ze ook reactie kunnen zien.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet nee, hij gooit daarvoor iets teveel zijn eigen glazen in
Ik care alleen omdat anderen caren.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:01 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Volgens mij denken meer mensen dat over anderen. Nooit over zichzelf in ieder geval.
hallo korequote:Op maandag 12 juli 2021 21:02 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik care alleen omdat anderen caren.
hey dunzak lang niet meer gezienquote:Op maandag 12 juli 2021 21:02 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik care alleen omdat anderen caren.
Heb ik toch al uit staanquote:Op maandag 12 juli 2021 21:03 schreef Oriente het volgende:
Ik krijg ineens geen quote alerts meer :s
Wel jammer. Had je vanmiddag getagd bij een leuke opmerking van mijquote:
Altijd maar weer die agressie.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:03 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
hey dunzak lang niet meer gezien
Ik laat je natrekkenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:03 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
hey dunzak lang niet meer gezien
Die komen toch vaak 5 minuten te laatquote:Op maandag 12 juli 2021 21:03 schreef Oriente het volgende:
Ik krijg ineens geen quote alerts meer :s
Maar echt hequote:Op maandag 12 juli 2021 21:04 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Die komen toch vaak 5 minuten te laat
Wel prima, alleen af en toe nog een beetje depressief.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:04 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Altijd maar weer die agressie.
Hoe is 'ie ouwe ganzenleuter?
Het gaat z'n gangetje. Heb je medicatie? Zo niet dan moet je je extra veel aftrekken, krijg je dopamine boosts van.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:04 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Wel prima, alleen af en toe nog een beetje depressief.
Met jou?
haha, ik heb medicatie iddquote:Op maandag 12 juli 2021 21:05 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Het gaat z'n gangetje. Heb je medicatie? Zo niet dan moet je je extra veel aftrekken, krijg je dopamine boosts van.
Depressief doen doe je maar na je 30e maat. Je kunt nu nog achter de meisjes aanquote:Op maandag 12 juli 2021 21:04 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Wel prima, alleen af en toe nog een beetje depressief.
Met jou?
40+?quote:Op maandag 12 juli 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoax. Die post in een andere SC.
Oriente lijkt op oriental dus is redelijk aannemelijk jaquote:
quote:Op maandag 12 juli 2021 21:05 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Het gaat z'n gangetje. Heb je medicatie? Zo niet dan moet je je extra veel aftrekken, krijg je dopamine boosts van.
maar ik kan ook in bed liggen en dood willen, lastige keuzequote:Op maandag 12 juli 2021 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Depressief doen doe je maar na je 30e maat. Je kunt nu nog achter de meisjes aan
Zeg ni hao kijk hoe hij reageertquote:Op maandag 12 juli 2021 21:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oriente lijkt op oriental dus is redelijk aannemelijk ja
Etto stempt tegenwoordig ook pvv dus misschien komt hij binnenkort wel terug naar hierquote:Op maandag 12 juli 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoax. Die post in een andere SC.
Dan kun je beter een hoog gebouw zoekenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:07 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
maar ik kan ook in bed liggen en dood willen, lastige keuze
Zeker, altijd leerzaam om te zien hoe het voeren van een normaal gesprek zeker niet moet.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:06 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Natrekken mag niet. Shell-reglementen. Werk-instruktie. Guus, lees je mee?
maar het gaat steeds beterquote:Op maandag 12 juli 2021 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan kun je beter een hoog gebouw zoeken
als ik van iemand medisch advies aan zou nemen, dan is het van monopauperquote:Op maandag 12 juli 2021 21:07 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Haten op goedbedoeld medisch advies van een pauper_!
quote:Op maandag 12 juli 2021 21:07 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Zeker, altijd leerzaam om te zien hoe het voeren van een normaal gesprek zeker niet moet.
Dopamine heb je niks aan. oxytocine wil je hebbenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:07 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Haten op goedbedoeld medisch advies van een pauper_!
Neem even doosje slaappillen in danquote:
Guus is echte pussy magnet hij pakt alle vrouwen voor zijn neus wegquote:Op maandag 12 juli 2021 21:10 schreef doggy112 het volgende:
Waarom haat nelis guusje zo erg? Die 2 hebben al zolang ze elkaar kennen beef
Voordeel van springen is dat je net voor je dood nog snel onder een meisje haar rokje kunt kijkenquote:
Guus is legend.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Guus is echte pussy magnet hij pakt alle vrouwen voor zijn neus weg
Neuhquote:
Guus is de buitenechtelijke broer van Teunquote:Op maandag 12 juli 2021 21:10 schreef doggy112 het volgende:
Waarom haat nelis guusje zo erg? Die 2 hebben al zolang ze elkaar kennen beef
Hoezo verboden?quote:Op maandag 12 juli 2021 21:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Neuh
Wel even een zwik bestellen voor oktober want dan gaat het verboden worden als het goed is
Nooit aan gedachtquote:Op maandag 12 juli 2021 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voordeel van springen is dat je net voor je dood nog snel onder een meisje haar rokje kunt kijken
Neu. Ik heb gewoon een hekel aan over het paard getilde kneuzen.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
wie is teun?quote:Op maandag 12 juli 2021 21:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Guus is de buitenechtelijke broer van Teun
Guus valt op jongetjesquote:Op maandag 12 juli 2021 21:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan een gevecht tussen 2 mannen van 40+ op een forumquote:Op maandag 12 juli 2021 21:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Guus is de buitenechtelijke broer van Teun
Laat nou eens gaan johquote:Op maandag 12 juli 2021 21:13 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Neu. Ik heb gewoon een hekel aan over het paard getilde kneuzen.
Ja wat mortax zegt, guus is toch gay?quote:Op maandag 12 juli 2021 21:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lijkt me lastig leven, als je zelf een over het paard getild kneusje bent.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:13 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Neu. Ik heb gewoon een hekel aan over het paard getilde kneuzen.
Deze week is bekend gemaakt dat op korte termijn samen met 3-MMC ook de volgende RC’s verboden zullen worden:quote:
Misschien is hij juist depressief omdat dat niet luktquote:Op maandag 12 juli 2021 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Depressief doen doe je maar na je 30e maat. Je kunt nu nog achter de meisjes aan
ik weet niet eens wie je bent maar nu ga je wel mijn seksualiteit bepalen???quote:Op maandag 12 juli 2021 21:14 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Ja wat mortax zegt, guus is toch gay?
Ga gewoon high worden van thuisbezorgdmaaltijden.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:15 schreef Solotovski het volgende:
Weet je hoe gvd lekker eti en flual is HOE DURVEN ZE
Ook allemaal troep joh al die designerdrugsquote:Op maandag 12 juli 2021 21:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Deze week is bekend gemaakt dat op korte termijn samen met 3-MMC ook de volgende RC’s verboden zullen worden:
4-CMC
a-PHP
Etizolam
Flualprazolam
Speculaties gaan rond dat deze ban vanaf 1 oktober geldig is.
Zorg dus dat je op tijd een voorraad legt
Vind k zonde van t geldquote:Op maandag 12 juli 2021 21:15 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ga gewoon high worden van thuisbezorgdmaaltijden.
Wonderspul man hou opquote:Op maandag 12 juli 2021 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook allemaal troep joh al die designerdrugs
Internet staat vol met blote dames.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voordeel van springen is dat je net voor je dood nog snel onder een meisje haar rokje kunt kijken
deel die kneusjes hier dan niet, dan hebben ze ook geen aandachtquote:Op maandag 12 juli 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
https://t.me/-
WTF!Je zou hier maar je tijd aan verneuken
Ik snap nooit hoe je die slaapmiddelen als drugs gebruikt. Je valt toch in slaapquote:
waar???quote:Op maandag 12 juli 2021 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Internet staat vol met blote dames.
als je beetje doet streamen krijg je die nog gratis ookquote:Op maandag 12 juli 2021 21:15 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ga gewoon high worden van thuisbezorgdmaaltijden.
Goddelijk man.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe je die slaapmiddelen als drugs gebruikt. Je valt toch in slaap
Oh alleen de designertroep.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Deze week is bekend gemaakt dat op korte termijn samen met 3-MMC ook de volgende RC’s verboden zullen worden:
4-CMC
a-PHP
Etizolam
Flualprazolam
Speculaties gaan rond dat deze ban vanaf 1 oktober geldig is.
Zorg dus dat je op tijd een voorraad legt
Valt gewoon onder de warenwetquote:
Jij ook al ja?quote:
Als je geen plafonddienst wiltquote:Op maandag 12 juli 2021 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe je die slaapmiddelen als drugs gebruikt. Je valt toch in slaap
Ik snap deze zin nietquote:
Ik niet hoor. Als er nog iets boeiends voorbij komt zie ik het hier wel. Abonneer me alleen op kanalen waarvan ik oprecht benieuwd ben naar nieuwe content.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:17 schreef Solotovski het volgende:
Van de 51 abonnees op dat kanaal komt de helft uit KLB, 100%
Op Twitter ook alleen maar FOKers en één familielid waar hij tv meekijkt.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:17 schreef Solotovski het volgende:
Van de 51 abonnees op dat kanaal komt de helft uit KLB, 100%
quote:Op maandag 12 juli 2021 21:17 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
als je beetje doet streamen krijg je die nog gratis ook
Je kan beter op Einzelganger youtubekanaal kijken als je depressief bentquote:Op maandag 12 juli 2021 21:19 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
ik kijk altijd op de onlyfans van ene moria
Oppassen voor de balrog uit de diepte daar. Kan je je lelijk aan bezeren.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:19 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
ik kijk altijd op de onlyfans van ene moria
Dat kijk ik ook wel eens. Zo komt het wel erg dichtbijquote:Op maandag 12 juli 2021 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan beter op Einzelganger youtubekanaal kijken als je depressief bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |