quote:Op maandag 12 juli 2021 16:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Moddervet is juist niet goed hè. Met je moddervette pens aan de Noordzee kom je zo met je reet op de IC.
Hé, dat is de club van Ernst de windvaan.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:48 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Het bericht dat je wist dat zou komen.
dansen met Janssen totdat je de uitslag hebtquote:Op maandag 12 juli 2021 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Mijn god, je zult daar staan te zweten op Schiphol in afwachting van je test uitslag
"Calling familie Janssen, final call for boarding.."
Avondklok invoeren, gewoon voor de zekerheid. Baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:48 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Vrijdag persco om verdere lockdown aan te kondigen dan maar?
En de bot van Hugo blijft maar roepen dat iedereen zich moet laten testen.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En Rutte komt een week later, na druk, excuus aanbieden. Puur voor de geloofwaardigheid.
Hoorde gisteren een interview dat hij gezellig op vakantie ging naar Italië. Denk vanaf donderdag ofzo?quote:
Dit maak je er zelf van, lijkt me best nieuwswaardig om dit te melden als de modellen dit berekenen voor de aankomende week. Hoop dat mensen het ook als waarschuwing gaan zien en zich wat beter gaan gedragen in sommige gevallen.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:48 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Als ze even wachten... Kan ik het weekend nog even naar de Eftelingquote:Op maandag 12 juli 2021 16:48 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Snel de grenzen sluiten vrijdagmorgen.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hoorde gisteren een interview dat hij gezellig op vakantie ging naar Italië. Denk vanaf donderdag ofzo?
zal reuze meevallen, die Delta is erg besmettelijk, maar minder ernstig en een groot deel van de mensen zijn gevaccineerd.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:48 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Dit weekend massaal besmet thuis of in pubs en dan volgende week helemaal los.. what could possibly go wrong?quote:Op maandag 12 juli 2021 16:51 schreef capricia het volgende:
Ik wens de Britten veel plezier:
[ twitter ]
Het si je gegundquote:Op maandag 12 juli 2021 16:45 schreef Evenstar het volgende:
v
[..]
* Evenstar zet Hellfest 2022 playlist op en droomt weg bij de gedachte dat het volgend jaar doorgaat met een modervette line-up
Ik denk dat ze daar vrijdag van terug gaan komen, die gaan vanwege de EK-finale echt een enorme piek in Covid-gevallen krijgen de komende week.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:51 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 12 juli 2021 16:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Moddervet is juist niet goed hè. Met je moddervette pens aan de Noordzee kom je zo met je reet op de IC.
explosies op nucleair level!quote:Op maandag 12 juli 2021 16:51 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Volgens Johnson moeten ze die doden maar gewoon accepteren, of wat zei hij precies.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar vrijdag van terug gaan komen, die gaan vanwege de EK-finale echt een enorme piek in Covid-gevallen krijgen de komende week.
Ik ben ook wel eens sarcastisch.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit maak je er zelf van, lijkt me best nieuwswaardig om dit te melden als de modellen dit berekenen voor de aankomende week. Hoop dat mensen het ook als waarschuwing gaan zien en zich wat beter gaan gedragen in sommige gevallen.
Doden accepteren - ook die door menselijk, te voorkomen toedoen - is toch niet heel vreemd?quote:Op maandag 12 juli 2021 16:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens Johnson moeten ze die doden maar gewoon accepteren, of wat zei hij precies.
Boeit ze niet. Gros van de kwetsbaren is daar toch wel gevaccineerdquote:Op maandag 12 juli 2021 16:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar vrijdag van terug gaan komen, die gaan vanwege de EK-finale echt een enorme piek in Covid-gevallen krijgen de komende week.
Tot op zekere hoogte is dat ook gewoon waar natuurlijk.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens Johnson moeten ze die doden maar gewoon accepteren, of wat zei hij precies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |