Amarantha godinquote:Op maandag 12 juli 2021 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb Brad al gezegd dit even te checken en dat hij moet bellen.
Ja ik kan best lachen om Braddie enz maar ik vind dit toch wel zo kansloos.quote:
ik lach ook om braddie maar ik lach om hem en hem soms beetje uit maar aan andere kant wat looijkartel doet is schijtirritant gewoon een idioot die geen werk heeft... want hij is er als de kippen bij om bij de brad te zijnquote:Op maandag 12 juli 2021 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik kan best lachen om Braddie enz maar ik vind dit toch wel zo kansloos.
4d chess ditquote:Op maandag 12 juli 2021 13:29 schreef spinazieruiker het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort beweringen hoeft niet waar te zijn hè mensen.
En ook die screenshots op Telegram kunnen vaag zijn.
Braddie voor niks restaurants laten bellen is net zo "grappig" als bezorgers langssturen.
Dat hij dit doorziet kan een reden zijn dat ie er niks mee doet nu.
Wie wil zich nou niet vastklampen aan een vloggende legend.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[ afbeelding ]
Trollen in zijn chat die FOK! zwartmaken om een wit voetje te halen bij DeBraad. Doorzichtig
Is ook kansloosquote:Op maandag 12 juli 2021 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik kan best lachen om Braddie enz maar ik vind dit toch wel zo kansloos.
ik las kankerpatienten en wilde mikeytt taggenquote:Op maandag 12 juli 2021 13:34 schreef spinazieruiker het volgende:
[ afbeelding ]
Trollen en kartelpatiënten die zichzelf aanbieden als mod
Kartel bekt wel lekker. Kartelhond, kartellijer enz.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik las kankerpatienten en wilde mikeytt taggen
Vieze vuile kartellijer dat je bentquote:Op maandag 12 juli 2021 13:35 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Kartel bekt wel lekker. Kartelhond, kartellijer enz.
TR gemacht.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:37 schreef pferdfuhrer het volgende:
[..]
Vieze vuile kartellijer dat je bent
Je bent zelf een kartellooijerquote:Op maandag 12 juli 2021 13:37 schreef pferdfuhrer het volgende:
[..]
Vieze vuile kartellijer dat je bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |