quote:
Op maandag 12 juli 2021 17:55 schreef Fer het volgende:Ff gasklep huis schoonmaken en hij rijdt weer als de brandweer.
Kosten: busje remmenreiniger en wat tape voor eventuele lichtlekken
Was het werkelijk zo simpel geweest denk je? 😮😥
quote:
Op maandag 12 juli 2021 17:47 schreef vannelle het volgende:Nou, je bent iig goed "geholpen" zeg!
Als dat hulp is en hij dat vaker zo doet zou ik wel eens willen zien in wat voor huis hij woont.
Ik had een lidmaatschap bij de Duitse pechdienst ACE Automobilclub. Liep eens in de supermarkt net over de grens en toen smeerden ze me dat aan. Voorwaarden zijn hetzelfde als ANWB zeiden ze, maar het is wel tientjes goedkoper.
Als je met pech staat in het buitenland (Nederland is vanuit Duitsland dus ook buitenland) sturen ze een lokale beschikbare helper de weg op. En dat was toevallig een sleepbedrijf in zuid-oost Brabant. Hij mocht me niet slepen naar huis en het voertuig daar stallen (deed de ANWB vorige keer wel als extra service denk ik wat ze formeel niet hoeven te doen). Enige wat mogelijk was was dus voertuig naar dichtsbijzijnde garage en ons bij een bushalte droppen. En omdat ik het slepen naar een garage weigerde deed hij het aanbod om de auto door zijn vader te laten opkopen voor 75 euro.
Een derde optie was natuurlijk geweest om het voertuig te laten staan waar het stond (auto stond netjes geparkeerd in een gratis parkeervak) en dan thuis nog even na te denken en eventueel de auto aan een geïnteresseerde te verkopen. Alleen moet je dan weer naar die plek komen om af te spreken.