abonnement Unibet Coolblue
pi_200963411
Wel mooi deze twee reünieafleveringen met een aantal deelnemers van seizoen 5/6/7, toen er dingen nog wel werden uitgesproken en er toegegeven werd als ze iets verkeerds hadden gedaan of gezegd :)
pi_200965421
Gezien er nu een officieel onderzoek loopt naar het programma en Bryce heeft gedreigd met juridische maatregelen gok ik dat ze niet bij het geheel betrokken waren en het dus niet gescript is. Feit is wel dat er 15 minuten per dag wordt opgenomen en veel dingen die eerder hebben plaatsgevonden daarna op camera moet worden nagedaan.

Bryce is gevraagd door de productie omdat ze hem kenden en ze wisten dat het net uit was met zijn verloofde. Melissa heeft zichzelf ingeschreven. En die "vriendin" aan de buitenkant bestaat wel echt, dat was een tinder scharrel die wist dat hij mee ging doen aan MAFS. De productie wist hiervan en hebben dat gebruikt om het geheel om te zetten in een mooi verhaal. Dat met die blauwe ogen is zijn eigen stomme opmerking, maar volgens Melissa (in hun podcast) was dat niet echt een probleem en hadden ze dat redelijk snel uitgesproken. In die scène dat ze dat tonen dat ze aan het huilen is blijkt dat de echte reden iets anders was waar ze meer van schrok. En zie daar opnieuw de kracht van dingen weglaten en iets uit context trekken.

Al denk ik wel dat het programma als het 100% eerlijk is nooit zoveel succes zou hebben want de drama is toch een beetje onderdeel van het concept.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_200965583
quote:
7s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 13:18 schreef Yesse het volgende:
Gezien er nu een officieel onderzoek loopt naar het programma en Bryce heeft gedreigd met juridische maatregelen gok ik dat ze niet bij het geheel betrokken waren en het dus niet gescript is. Feit is wel dat er 15 minuten per dag wordt opgenomen en veel dingen die eerder hebben plaatsgevonden daarna op camera moet worden nagedaan.

Bryce is gevraagd door de productie omdat ze hem kenden en ze wisten dat het net uit was met zijn verloofde. Melissa heeft zichzelf ingeschreven. En die "vriendin" aan de buitenkant bestaat wel echt, dat was een tinder scharrel die wist dat hij mee ging doen aan MAFS. De productie wist hiervan en hebben dat gebruikt om het geheel om te zetten in een mooi verhaal. Dat met die blauwe ogen is zijn eigen stomme opmerking, maar volgens Melissa (in hun podcast) was dat niet echt een probleem en hadden ze dat redelijk snel uitgesproken. In die scène dat ze dat tonen dat ze aan het huilen is blijkt dat de echte reden iets anders was waar ze meer van schrok (maar veel logischer was dan huilen om een stomme opmerking). En zie daar opnieuw de kracht van dingen weglaten en iets uit context trekken.

Al denk ik wel dat het programma als het 100% eerlijk is nooit zoveel succes zou hebben want de drama is toch een beetje onderdeel van het concept.
Jeetje, moeten dreigen met juridische stappen nog wel......


Maar in voorgaande seizoenen was er ook genoeg drama te zien, dat kan best zonder iemand élke week door het slijk te halen.
pi_200965643
quote:
17s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 13:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Jeetje, moeten dreigen met juridische stappen nog wel......

Maar in voorgaande seizoenen was er ook genoeg drama te zien, dat kan best zonder iemand élke week door het slijk te halen.
True, maar dit seizoen was er denk ik te weinig "natuurlijk" drama: er waren te weinig mensen geïnteresseerd in elkaars man/vrouw :X
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_200965669
quote:
7s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 13:31 schreef Yesse het volgende:

[..]
True, maar dit seizoen was er denk ik te weinig "natuurlijk" drama: er waren te weinig mensen geïnteresseerd in elkaars man/vrouw :X
Ja en dus waren hun de klos...... :')
  donderdag 19 augustus 2021 @ 02:23:20 #131
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_200975922
Dat ze dingen van buiten met camera aanwezig moeten naspelen is een open geheim, zelfde gebeurt ook in 90DF enzo. Maar dit seizoen is zelfs voor "reality" TV wel vrij erg gescript af en toe.
Schapen zijn relax.
pi_200979646
Ik vond 6 en 7 wat betreft gescript erger lijken. Die reünie sloeg trouwens ook nergens op :D
pi_200980102
Oh nog een aflevering reünie 8)7
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 12:58:10 #134
9859 crew  Karina
Woman
pi_200980629
Oh die moet ik ook nog kijken dan :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_200980852
Cyclone Cyrell :o :o
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 09:08:58 #136
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201008991
Ben nu die reünie aan het kijken en bewijst maar weer eens mijn punt..... als het om het (succes van het) experiment zou gaan, zouden daar toch in ieder geval alle geslaagde stellen moeten zitten? Nu alleen maar de meest irritante uitgesproken types die dingen weer gaan uitkauwen van jaren terug..... :|W |:) :|W :|W

Cyclone Cyrell O+
pi_201010064
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 09:08 schreef Dazalbest het volgende:
Ben nu die reünie aan het kijken en bewijst maar weer eens mijn punt..... als het om het (succes van het) experiment zou gaan, zouden daar toch in ieder geval alle geslaagde stellen moeten zitten? Nu alleen maar de meest irritante uitgesproken types die dingen weer gaan uitkauwen van jaren terug..... :|W |:) :|W :|W

Cyclone Cyrell O+
Ja gemiste kans......ze hadden Cam en Jules wel even benoemd, maar dat was een stel die erbij had moeten zijn. En waarom ook geen stellen uit de eerste vier seizoenen?

Troy lijkt me trouwens op zich best een goeie gast hoor, zo vermoeiend :o :D
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 11:29:44 #138
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201010486
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 10:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ja gemiste kans......ze hadden Cam en Jules wel even benoemd, maar dat was een stel die erbij had moeten zijn. En waarom ook geen stellen uit de eerste vier seizoenen?

Troy lijkt me trouwens op zich best een goeie gast hoor, zo vermoeiend :o :D
Ik heb m bij het begin van het etentje en de speech van Nasser afgezet :@. Heb niet alle seizoenen gekeken en ook niet meer van plan.... maar het was gewoon weer hetzelfde gedoe.

Cam en Jules indd O+
Mike en Heidi vond ik ook prachtig, jammer dat het tussen hun niet werkte.
pi_201444970
Videoland geeft op Facebook/Instagram aan dat ze een Australische versie van Married at first sight hier in Nederland gaan maken :o

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2021 19:52:07 ]
pi_201463429
quote:
17s.gif Op maandag 20 september 2021 19:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Videoland geeft op Facebook/Instagram aan dat ze een Australische versie van Married at first sight hier in Nederland gaan maken :o
Hmm, weet niet wat ik daarvan moet denken :?
pi_201464760
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 23:45 schreef Magica het volgende:

[..]
Hmm, weet niet wat ik daarvan moet denken :?
Ik ook niet.......
  donderdag 23 september 2021 @ 00:05:50 #143
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_201478191
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 23:45 schreef Magica het volgende:

[..]
Hmm, weet niet wat ik daarvan moet denken :?
Semi normale mensen naar de gewone versie en de Dramaqueens/Influencers/Ex on the Beach types in die nieuwe ? :P
Schapen zijn relax.
pi_201478557
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 00:05 schreef DumpTruck het volgende:

[..]
Semi normale mensen naar de gewone versie en de Dramaqueens/Influencers/Ex on the Beach types in die nieuwe ? :P
Zoiets zal het wel worden ja :D
pi_201817982
Staat nu ook een nieuw seizoen mafs belgie op videoland
  Moderator maandag 28 maart 2022 @ 21:25:36 #148
9859 crew  Karina
Woman
pi_204255856
Kickje, nee geen nieuw seizoen (voorzover ik weet).
Maar Michael zit nu in Celebrity ex on the Beach :D
Deze gast:

hij is daar de ex van KC, deze dame:


Er zit trouwens ook een Nederlandse jongen in die aan Prince Charming NL heeft meegedaan, ene Tommy.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_204259009
quote:
99s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:25 schreef Karina het volgende:
Kickje, nee geen nieuw seizoen (voorzover ik weet).
Maar Michael zit nu in Celebrity ex on the Beach :D
Deze gast:
[ afbeelding ]
hij is daar de ex van KC, deze dame:
[ afbeelding ]

Er zit trouwens ook een Nederlandse jongen in die aan Prince Charming NL heeft meegedaan, ene Tommy.
KC heeft ook aan Mafs meegedaan. Die Tommy, klein wereldje dat reality tv :D
pi_205173031
Sinds vandaag staat seizoen 9 online.....wie kijkt er mee??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')