Ik zal beginnen met Die another day fout1: als Bond van het schip afspringt waar hij ligt na dat hij uit Noord korea is gekomen, komen een paar seconden ze benen weer boven, let maar eens goed op
tnkx
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 28-01-2003 21:18]
[Dit bericht is gewijzigd door bluebellyfluff op 28-01-2003 21:18]
quote:Huh? Ik heb die zin 7 keer gelezen en snap m nog niet
Op dinsdag 28 januari 2003 21:17 schreef Tijn het volgende:
En 1 van de meest opziendbare fouten in LOTR2 vond ik wel dat als ze koning Theoden aankleden, ze eerst z'n maliënkolder aandoen en z'n handschoenen, en even later zie je 'em staan en heeft 'ie ze helemaal aan
quote:Dr moest nog een woordje bij
Op dinsdag 28 januari 2003 21:18 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Huh? Ik heb die zin 7 keer gelezen en snap m nog niet
quote:Ja die zin klopt niet helemaal. Maar er gebeurt wel iets bijzonders. Weet het niet precies maar volgens mij deden ze eerst iets zn mailenkolder aan en toen zn rechthandschoen en toen opeens had ie zn mailenkolder niet meer aan en deden ze zn linkerhandschoen aan om daarna weer fully dressed te zijn. ofzo
Op dinsdag 28 januari 2003 21:18 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
quote:Dan zou ik je onderschrift maar veranderen
Op dinsdag 28 januari 2003 21:18 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 28-01-2003 21:22]
quote:Daar is een topic over op de nitpickers site. Zijn verschillende verklaringen voor:
Op dinsdag 28 januari 2003 21:18 schreef Bosbeetle het volgende:
De pijlen van die knakker in lotr zijn nooit op
1) legolas is een boogschutter. Tussen de bedrijven door ('s avonds bij het kampvuur en zo) zal hij wel pijlen maken
2) Tijdens en na gevechten raapt ie afgeschoten pijlen van de tegenstander en van zichzelf weer op.
quote:oh knap hoor
Op dinsdag 28 januari 2003 21:21 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Daar is een topic over op de nitpickers site. Zijn verschillende verklaringen voor:
1) legolas is een boogschutter. Tussen de bedrijven door ('s avonds bij het kampvuur en zo) zal hij wel pijlen maken
2) Tijdens en na gevechten raapt ie afgeschoten pijlen van de tegenstander en van zichzelf weer op.
staan er een boel
quote:Hey! Dat zou ik net zeggen!
Op dinsdag 28 januari 2003 21:25 schreef ToxicWacko het volgende:
Op:staan er een boel
In LotR1 is op het einde echt superstom, als Boromir daar een beetje dood ligt te gaan, dan zie je Aragorn die over hem buigt, en dan als je vanachter Aragorn kijkt zie je een hand van Boromir op zn schouder, en als Boromir gefilmd wordt zie je zijn arm niet naar de schouder gaan, etc, want je ziet het zo'n 10 keer..
Nadat Pippin en Merry zijn gevangen genomen door de Uruk-Hai , zie je tijdens het gevecht dat Pippin een paard bovenop 'm krijgt en hij kruist zijn handen voor zijn gezicht zonder touwen om zijn polsen. Later zie je dat hij wegkruipt en die touwen doorsnijdt...
quote:Als je het boek leest komen de details er duidelijk in voor dat hij pijlen pakt van de urakhai na het gevecht maar merrin en pippin worden gekidnapped maar voor de films zijn het zulke minor details dat je die niet in beeld brengt
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 28 januari 2003 21:21 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
[..]Daar is een topic over op de nitpickers site. Zijn verschillende verklaringen voor:
--------------------------------------------------------------------------------oh knap hoor
quote:Eey
Op dinsdag 28 januari 2003 21:15 schreef masterr112 het volgende:
eey
Wil iedereen hier de fouten die die heeft opgemerkt in de bovenstaande films aangeven en ook zeggen waar die zit(bv welk tijdstip)?
Er zit een scene in waarin je Bond en die tegenstander van 'm ziet schermen. Er wordt dan voor het gevecht gezegt: "Pres? En Garde", om het gevecht te starten. Dit hoort echter anders te zijn: "En Garde. Pres? Allez!" Minor detail, maar toch wel vrij slordig voor zo'n grote productie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |