quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:04 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ja daar was ik vandaag heel blij mee.
Dat is vrij logisch want dit kan geen één of tweemans job zijn. In loop van tijd kunnen we nog meer arrestaties verwachten. De verdachten worden nu zwaar ondervraagt. Waarschijnlijk op niveau van een kruisverhoor. Gezien die flapdrollen een IQ van een garnaal hebben zullen ze snel in een valkuil van het rechercheteam terechtkomen.quote:
Ik heb het over het geheel van Tagiquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:05 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is vrij logisch want dit kan geen één of tweemans job zijn. In loop van tijd kunnen we nog meer arrestaties verwachten. De verdachten worden nu zwaar ondervraagt. Waarschijnlijk op niveau van een kruisverhoor. Gezien die flapdrollen een IQ van een garnaal hebben zullen ze snel in een valkuil van het rechercheteam terechtkomen.
Ja echt. Vandaag was er nog iemand op het forum die beweerde dat de criminaliteit in Nederland fors gedaald is. Hoe halen mensen het in het hoofd he?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch wel weer bizar dat ze niet eens een programma kunnen maken vanwege dreiging. Waar gaat dit heen. :S
Richting Mexico.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch wel weer bizar dat ze niet eens een programma kunnen maken vanwege dreiging. Waar gaat dit heen. :S
Stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Richting Mexico.
Wie is hier nu de baas in dit land?
Ja doei die is wel de laatste.quote:
Of pak de misdaadcijfers erbij,of zonder gewoon op met je getroll.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:08 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ja echt. Vandaag was er nog iemand op het forum die beweerde dat de criminaliteit in Nederland fors gedaald is. Hoe halen mensen het in het hoofd he?
Donder denk ikquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Of pak de misdaadcijfers erbij,of zonder gewoon op met je getroll.
ikquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Richting Mexico.
Wie is hier nu de baas in dit land?
Driequote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, twee voor de aanslag op Peter R de Vries toch? Waar komt die derde vandaan?
Je kan nog zoveel cijfers erbij halen maar de realiteit laat gewoon wat anders zien. Sorry maar die cijfers zeggen me niks als ik met mijn eigen ogen zie dat het in het echte straatleven gewoon fout gaat.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Of pak de misdaadcijfers erbij,of zonder gewoon op met je getroll.
Daar heb ik het niet overquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, twee voor de aanslag op Peter R de Vries toch? Waar komt die derde vandaan?
Kopstukken die alle drie opgesloten zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:15 schreef KennyPowers het volgende:
3 noemen als je de hele organisatie bedoelt is wel vreemd.
Dat zijn er minstens 20
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:20 schreef Werkperd het volgende:
Soury weet niet echt waar ze het over heeft. Praat heel wazig en als ze geen antwoorden kan geven is ze stil. Daar ben ik dan wel blij.
Ok danquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:20 schreef Werkperd het volgende:
Soury weet niet echt waar ze het over heeft. Praat heel wazig en als ze geen antwoorden kan geven is ze stil. Daar ben ik dan wel blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |