Zeker. Is veel beter te beveiligen. Leidseplein is gewoon veel hectischer met veel publiek op de been daar in die buurt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:14 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
In Hilversum zijn ze stukke veiliger inderdaad. Ja togg.
Mee eens, een studio kan je prima beveiligen. Als je toegeeft aan terreur is het einde zoek.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:05 schreef Nober het volgende:
RTL zwicht dus voor criminelen. Treurig signaal.
Een live programma beschieten oid tijdens primetime. Iedereen in paniek en bang. Doel bereikt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ergens geloof ik die dreiging niet. Dat het een flauwe grap is ipv echt.
Wat is namelijk de meerwaarde van het bedreigen een Marieke of Luuk.
Die doen er toch niet toe voor een Taghi.
Ja... leuk...quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan, hun personeel in gevaar brengenKrijg je straks een live schietpartij op tv.
Daar hebben we het nou juist over. Maar bedankt alsnog.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:17 schreef Starhopper het volgende:
Er is dreiging bij RTL Boulevard![]()
![]()
![]()
Heeft niet 100% met Peter te maken maar toch even een linkje![]()
NWS / BREAKING: Dreiging bij RTL Boulevard
Eens dat is treurig alsof die gasten op de lijst staan van Taghiquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:05 schreef Nober het volgende:
RTL zwicht dus voor criminelen. Treurig signaal.
Natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:17 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
Maar dan krijg je juist meer aandacht en gezeik. Hoe minder aandacht en belangrijke pionnen het zwijgen op leggen lijkt vanuit dat oogpunt toch logischer dan een tv programma?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
Een live programma beschieten oid tijdens primetime. Iedereen in paniek en bang. Doel bereikt.
Het is oorlogquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Maar dan krijg je juist meer aandacht en gezeik. Hoe minder aandacht en belangrijke pionnen het zwijgen op leggen lijkt vanuit dat oogpunt toch logischer dan een tv programma?
Tagie is wat meer intellectueelquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wat een slechte vergelijking.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Stel iemand dreigt je werkplaats overhoop te schieten, je baas zegt ga gewoon werken. Ga je dan ook gewoon werken?
ik ook...quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:19 schreef Bart.Messen het volgende:
Ik kies ervoor om het maar af te wachten
Dan schiet je niet iemand op klaarlichte dag middenin de stad neer.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Maar dan krijg je juist meer aandacht en gezeik. Hoe minder aandacht en belangrijke pionnen het zwijgen op leggen lijkt vanuit dat oogpunt toch logischer dan een tv programma?
Eigenlijk zo'n gekke gedachte nog niet. Live op tv.. Denk niet dat het zou werken, maar goed.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:11 schreef Tengano het volgende:
Vermeend scenario: RTL crew gijzeling om Taghi te bevrijden
#aanname
Ja, dat werkte voor Pim Fortuyn inderdaad ook prima.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zeker. Is veel beter te beveiligen. Leidseplein is gewoon veel hectischer met veel publiek op de been daar in die buurt.
John heeft al maanden beveiliging. Dat wilde Peter nietquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:17 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja... leuk...
Ze kunnen niet anders die John van de Heuvel moet ook weer naar huis...
In een Pantserwagen?
En ik denk dat ik ga bidden. Misschien dat dat helpt.quote:
ja weet ik...quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
John heeft al maanden beveiliging. Dat wilde Peter niet
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:17 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
Ik vind dat meer een signaal naar Nabil en toekomstige getuigen of mensen die zich met hem associėren dan even wat machtsvertoon.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Hetzelfde als de shooting: 'kijk ons even de wereld in de greep hebben.'
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:20 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
En ik denk dat ik ga bidden. Misschien dat dat helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |