Waarschijnlijk, maar ze kunnen nu niet anders dan dat soort dingen serieus nemen natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:44 schreef Momo het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat je vanuit de Taghi hoek nu RTL boulevard gaat bedreigen, hopelijk gewoon een "grapjas"...
Nou laf gewoon de uitzending doenquote:
Jup, een aantal van die gastjes in de onderlaag van de samenleving vinden dit waarschijnlijk ook allemaal wel stoer. Maar je kan geen gok nemen nu.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar ze kunnen nu niet anders dan dat soort dingen serieus nemen natuurlijk.
Ik wist niet dat het in het weekend blijkbaar ook werd opgenomen.quote:
Lijkt me ook niet gewoon een paar scooter boys die denken dat ze héél wat zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dreiging wil niet zeggen bedreiging
Nou.......... het gaat om de beelden... overal zijn camera's, soms denk ik.. wat irritant... maar aan de andere kantquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft George Floyd te maken met Peter de Vries ?
Nee snap er geen zak vanquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:49 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou.......... het gaat om de beelden... overal zijn camera's, soms denk ik.. wat irritant... maar aan de andere kant
ik het dus gewoon veiliger tegenwoordig.
Snap je???
Stel dat er geen camera's en mobieltjes waren dan kan dat bewijs zijn, óf meer details kunnen tonen.
Snap je???
Dat kan dus niet in de EBI, omdat de deuren alleen van afstand zijn te openen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Of ze kidnappen iemand om zo zijn vrijlating te fixen.
Of dwingen een cipier. Er is echt niet een heel geniaal plan voor nodig hoor.
Misschien moesten ze Peter helemaal niet hebben plottwistquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:51 schreef Grishenko_ het volgende:
Maar ik snap het gewoonweg niet. Waarom zouden ze RTL Boulevard willen bedreigen? Ze hebben toch hun voornaamste doelwit al gevonden?
Wat een ongelofelijke trieste mensen zijn dit die hiervoor verantwoordelijk zijn.
Nee dat dacht ik alquote:
Het zijn wat zolderkamer gasten. Die zijn echt dom dus de bedreigingen komen wel uitquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:51 schreef Grishenko_ het volgende:
Maar ik snap het gewoonweg niet. Waarom zouden ze RTL Boulevard willen bedreigen? Ze hebben toch hun voornaamste doelwit al gevonden?
Wat een ongelofelijke trieste mensen zijn dit die hiervoor verantwoordelijk zijn.
Ah duidelijk! Kijk het niet namelijkquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:51 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Op zaterdag en zondag is er ook gewoon een uitzending
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Misschien moesten ze Peter helemaal niet hebben plottwist
Probeer je nu grappig te zijn?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet daarom hebben ze 8 keer op hem geschoten.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik ben vergruistquote:
Nee niet echt maar om eerst je doelwit neer te schieten en dan Boulevard te bedreigen slaat helemaal nergens opquote:
Denk dat ze Peter hebben verward met Luuk Ikinkquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Het kunnen toch ook kwajongens zijn geweest. Hoe triest ook. Het is per slot van rekening Amsterdam.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:54 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee niet echt maar om eerst je doelwit neer te schieten en dan Boulevard te bedreigen slaat helemaal nergens op
Lijkt me ook niet. Domme mensen die het leuk vindenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:54 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee niet echt maar om eerst je doelwit neer te schieten en dan Boulevard te bedreigen slaat helemaal nergens op
Hoe je het wendt of keert, het is enorm achterlijk gedrag.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn wat zolderkamer gasten. Die zijn echt dom dus de bedreigingen komen wel uit
Het zijn denk ik geen doorsnee bedreigingen.. eerder info uit het criminele milieu dat er iets speeltquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn wat zolderkamer gasten. Die zijn echt dom dus de bedreigingen komen wel uit
Dat zou wat zijn zegquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Door wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |