die beelden van George Floyd waren vreselijk maar als er geen camera's beelden warenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:14 schreef Benny het volgende:
De NOS heeft subtiel gereageerd op waarom zij de beelden niet tonen / de Geenstijl-heisa
Alleen in films werkt dat zo simpel iddquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Of ze kidnappen iemand om zo zijn vrijlating te fixen.
Of dwingen een cipier. Er is echt niet een heel geniaal plan voor nodig hoor.
Onze regering onderhandelt niet met kidnappers.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Denk je niet dat daar bij de opzet van de EBI over na is gedacht?quote:Of dwingen een cipier. Er is echt niet een heel geniaal plan voor nodig hoor.
Ja en dan? Gevangenissen zijn nooit fool proof . Maar komt die Taghi vrij is hij een schietschijf ik denk dat hij beter kan blijven waar hij is en zijn handlangersquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:34 schreef Bart.Messen het volgende:
Ik vindt het sowieso al knap dat er criminelen zijn geweest die het gelukt is uit een gevangenis te ontsnappen.
Wat heeft George Floyd te maken met Peter de Vries ?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:35 schreef FANNN het volgende:
[..]
die beelden van George Floyd waren vreselijk maar als er geen camera's beelden waren
had die agent lekker zo kunnen door gaan ....
Als je er niet tegen kan moet je gewoon niet klikken...
Omg heremetijd.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:41 schreef Haags het volgende:
Rtl boulevard gaat niet door jong0ns. Ernstige dreiging.
Hoe weet je dit?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
Boulevard afgelast ivm dreiging, studio ontruimd
Sommige knulletjes gaan nu losquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
wtf?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
Net als mijn schoormoeder... 11 jaar heeft ze zo gelegen...quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De moeder van mijn beste vriendin zit ook zo gevangen in haar eigen lichaam, enige wat ze nog kan is huilen (als in, er komen soms tranen uit haar ogen)Ze kan niet meer bewegen, zelfs niet haar wenkbrauwen, niks. Maar ademt wel nog zelfstandig. Er is nooit vastgelegd wat ze wel/niet meer weer wilde in een dergelijke toestand, dus ze 'leeft' al jaren zo in een verpleegtehuis
Dreiging wil niet zeggen bedreigingquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:44 schreef Momo het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat je vanuit de Taghi hoek nu RTL boulevard gaat bedreigen, hopelijk gewoon een "grapjas"...
Waarschijnlijk, maar ze kunnen nu niet anders dan dat soort dingen serieus nemen natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:44 schreef Momo het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat je vanuit de Taghi hoek nu RTL boulevard gaat bedreigen, hopelijk gewoon een "grapjas"...
Nou laf gewoon de uitzending doenquote:
Jup, een aantal van die gastjes in de onderlaag van de samenleving vinden dit waarschijnlijk ook allemaal wel stoer. Maar je kan geen gok nemen nu.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar ze kunnen nu niet anders dan dat soort dingen serieus nemen natuurlijk.
Ik wist niet dat het in het weekend blijkbaar ook werd opgenomen.quote:
Lijkt me ook niet gewoon een paar scooter boys die denken dat ze héél wat zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dreiging wil niet zeggen bedreiging
Nou.......... het gaat om de beelden... overal zijn camera's, soms denk ik.. wat irritant... maar aan de andere kantquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft George Floyd te maken met Peter de Vries ?
Nee snap er geen zak vanquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:49 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou.......... het gaat om de beelden... overal zijn camera's, soms denk ik.. wat irritant... maar aan de andere kant
ik het dus gewoon veiliger tegenwoordig.
Snap je???
Stel dat er geen camera's en mobieltjes waren dan kan dat bewijs zijn, óf meer details kunnen tonen.
Snap je???
Dat kan dus niet in de EBI, omdat de deuren alleen van afstand zijn te openen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Of dwingen een cipier. Er is echt niet een heel geniaal plan voor nodig hoor.
Misschien moesten ze Peter helemaal niet hebben plottwistquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:51 schreef Grishenko_ het volgende:
Maar ik snap het gewoonweg niet. Waarom zouden ze RTL Boulevard willen bedreigen? Ze hebben toch hun voornaamste doelwit al gevonden?
Wat een ongelofelijke trieste mensen zijn dit die hiervoor verantwoordelijk zijn.
Nee dat dacht ik alquote:
Het zijn wat zolderkamer gasten. Die zijn echt dom dus de bedreigingen komen wel uitquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:51 schreef Grishenko_ het volgende:
Maar ik snap het gewoonweg niet. Waarom zouden ze RTL Boulevard willen bedreigen? Ze hebben toch hun voornaamste doelwit al gevonden?
Wat een ongelofelijke trieste mensen zijn dit die hiervoor verantwoordelijk zijn.
Ah duidelijk! Kijk het niet namelijkquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:51 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Op zaterdag en zondag is er ook gewoon een uitzending
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Misschien moesten ze Peter helemaal niet hebben plottwist
Probeer je nu grappig te zijn?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet daarom hebben ze 8 keer op hem geschoten.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik ben vergruistquote:
Nee niet echt maar om eerst je doelwit neer te schieten en dan Boulevard te bedreigen slaat helemaal nergens opquote:
Denk dat ze Peter hebben verward met Luuk Ikinkquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Het kunnen toch ook kwajongens zijn geweest. Hoe triest ook. Het is per slot van rekening Amsterdam.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:54 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee niet echt maar om eerst je doelwit neer te schieten en dan Boulevard te bedreigen slaat helemaal nergens op
Lijkt me ook niet. Domme mensen die het leuk vindenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:54 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee niet echt maar om eerst je doelwit neer te schieten en dan Boulevard te bedreigen slaat helemaal nergens op
Hoe je het wendt of keert, het is enorm achterlijk gedrag.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn wat zolderkamer gasten. Die zijn echt dom dus de bedreigingen komen wel uit
Het zijn denk ik geen doorsnee bedreigingen.. eerder info uit het criminele milieu dat er iets speeltquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn wat zolderkamer gasten. Die zijn echt dom dus de bedreigingen komen wel uit
Dat zou wat zijn zegquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Door wie?quote:
Absoluut maar je ziet het hier ook op fok.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:55 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert, het is enorm achterlijk gedrag.
5xquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:53 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet daarom hebben ze 8 keer op hem geschoten.
Sinds wanneer kondigen die hun acties aanquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:56 schreef Snikkelbeer het volgende:
Bronnen melden aan RTL Nieuws dat het gaat om een serieuze dreiging uit de hoek van de georganiseerde misdaad."
Het wordt zo langzamerhand tijd om dit clubje als een terreurorganisatie te bestempelen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:56 schreef Snikkelbeer het volgende:
"Bronnen melden aan RTL Nieuws dat het gaat om een serieuze dreiging uit de hoek van de georganiseerde misdaad."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eiging-pand-ontruimd
Blijkbaar niet zomaar wat kwajongens dus.
Of afgeluisterd?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sinds wanneer kondigen die hun acties aan
Dreiging is niet hetzelfde als bedreiging.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sinds wanneer kondigen die hun acties aan
Pablo Escobar in Nederland...quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Het wordt zo langzamerhand tijd om dit clubje als een terreurorganisatie te bestempelen.
Apart gevoel voor humor heb je dan.quote:
Ja tijd dat de politie en defensie in actie komt als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Het wordt zo langzamerhand tijd om dit clubje als een terreurorganisatie te bestempelen.
Voor die dreiging maakt het niet uit of ze daar zitten of het erf van Boer Harm in Veendam. En je gaat ook niet buigen voor terreur.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:58 schreef Eightyone het volgende:
Zouden ze nu nog steeds zo graag op het Leidseplein willen blijven?
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet dat FOK! hard kan reageren maar dit gaat wel erg ver
En de AIVD. Die houden zich normaliter niet bezig met 'gewone' criminaliteit.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:59 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ja tijd dat de politie en defensie in actie komt als je het mij vraagt.
Tot Marieke of Luuk de volgende is die doorzeefd wordt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor die dreiging maakt het niet uit of ze daar zitten of het erf van Boer Harm in Veendam. En je gaat ook niet buigen voor terreur.
Er is blijkbaar weer een Fok!er die vond dat er te weinig reuring kwam in dit topicquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:41 schreef Haags het volgende:
Rtl boulevard gaat niet door jong0ns. Ernstige dreiging.
Blijkbaar wordt de mocro maffia erdoor getriggered dus ik zou zeggen zendt het vanaf nu 24/7 uit op elk kanaal.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien maar de stekker uit Boulevard trekken dan..iedereen blij. Altijd een nutteloos programma gevonden.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er is blijkbaar weer een Fok!er die vond dat er te weinig reuring kwam in dit topic
12 keer toch. zucht 5 keer hou t bij de feitenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:53 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet daarom hebben ze 8 keer op hem geschoten.
John van de Heuvel heeft wel een groot aandeel erin. Maar intimidatie is not donequote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:01 schreef NoXia het volgende:
Zou inderdaad kunnen dat er afgeluisterd is. Wellicht dat John van de Heuvel wel te gast was vanavond. Die gasten deinzen nergens voor terug.
Die schieten gerust met een bazooka naar binnen.
Oh... dat was ik!quote:
Ja foutje.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
12 keer toch. zucht 5 keer hou t bij de feiten
Aandeel in wat? Verslaggeving van feiten?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
John van de Heuvel heeft wel een groot aandeel erin. Maar intimidatie is not done
Die heeft de hele Mocro docu gemaaktquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:00 schreef Snikkelbeer het volgende:
John v/d Heuvel zit toch ook wel eens bij RTL Boulevard? Misschien zou hij wel te gast zijn vanavond.
Dit wilde ik net postenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er is blijkbaar weer een Fok!er die vond dat er te weinig reuring kwam in dit topic
Of RTL laat het doorgaan ondanks dreiging en heeft straks wat vacaturesquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:05 schreef Nober het volgende:
RTL zwicht dus voor criminelen. Treurig signaal.
Ja denk niet dat Peter van de Vorst het kan maken om hun ondanks een dreiging toch nog voor de camera te zetten, na wat er dinsdag is gebeurd.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:05 schreef Nober het volgende:
RTL zwicht dus voor criminelen. Treurig signaal.
Ja een hele docu seriequote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Aandeel in wat? Verslaggeving van feiten?
Peter van de Vorst die kietelen zequote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja denk niet dat Peter van de Vorst het kan maken om hun ondanks een dreiging toch nog voor de camera te zetten, na wat er dinsdag is gebeurd.
Dan weten ze nu trouwens wel dat ze afgeluisterd worden. Tijd voor een nieuwe simkaartquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:01 schreef NoXia het volgende:
Zou inderdaad kunnen dat er afgeluisterd is. Wellicht dat John van de Heuvel wel te gast was vanavond. Die gasten deinzen nergens voor terug.
Die schieten gerust met een bazooka naar binnen.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Kan de humor er niet van in zien
Ja moeten we zo meteen voor alles zwichten als we bedreigd worden door criminele bendes? Waar eindigt dit?quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:11 schreef Tengano het volgende:
Vermeend scenario: RTL crew gijzeling om Taghi te bevrijden
#aanname
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |