abonnement Unibet Coolblue
pi_200460793
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vaccinatie bewijs of testbewijs <24 uur. Ga weg met je testen terwijl ik 95% beschermd ben
Dit he. Ze zijn knettergek geworden in het OMT.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_200463290
oh shit das waar
normaal op de donderdag in deze week
jarenlang kwam dan de lowlandskrant
  dinsdag 20 juli 2021 @ 23:11:49 #53
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_200464050
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vaccinatie bewijs of testbewijs <24 uur. Ga weg met je testen terwijl ik 95% beschermd ben
Nou inderdaad. Op die manier hoeft het van mij ook niet meer en pas ik.
Zou ook wel fijn zijn om snel duidelijkheid te hebben.

Het gaat ten koste van de voorpret en het voorbereiden. En moet er getest worden dan wil ik graag andere plannen maken.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 23:15:42 #54
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_200464127
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Lekker hoor. Ja meneer u bent besmet u mag naar huis! Sta je dan met je goed gedrag en vaccinatie bewijs. Fuck off!
die rijen bij de teststraten zullen ook nergens over gaan. Sta je een halve dag te wachten op een stok in je neus
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 20 juli 2021 @ 23:15:50 #55
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_200464130
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:11 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Op die manier hoeft het van mij ook niet meer en pas ik.
Zou ook wel fijn zijn om snel duidelijkheid te hebben.

Het gaat ten koste van de voorpret en het voorbereiden. En moet er getest worden dan wil ik graag andere plannen maken.
Evenementenbranche en OMT doen onderzoek naar veilige manier om naar festival te gaan
Festivalorganisator ID&T gaat samen met andere organisatoren en Fieldlab onderzoeken hoe evenementen op korte termijn veilig georganiseerd kunnen worden. Dat heeft het bedrijf afgesproken met de overheid na een gesprek naar aanleiding van de rechtszaak die ID&T dreigde aan te spannen na de afgelasting van concerten en evenementen tot half augustus.

Het OMT gaat onderzoeken of een test die 24 uur voor het eind van het evenement moet worden afgenomen een oplossing kan zijn, in plaats van een test 40 uur voorafgaand aan een evenement. Verder moet iedereen zich laten testen voor aanvang van een evenement, ook gevaccineerde mensen. Vaccinatie alleen geeft dan dus geen recht meer op toegang.

De evenementenbranche onderzoekt hoe haalbaar deze manier van testen is. Als er vaker getest moet worden, moeten daar ook faciliteiten voor worden ingericht en het is de vraag of dat op korte termijn te realiseren is.

1 augustus moeten de onderzoeken zijn afgerond.

Dus om en nabij begin augustus, niet echt heel erg op tijd.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_200464152
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:15 schreef D_A het volgende:

[..]

Evenementenbranche en OMT doen onderzoek naar veilige manier om naar festival te gaan
Festivalorganisator ID&T gaat samen met andere organisatoren en Fieldlab onderzoeken hoe evenementen op korte termijn veilig georganiseerd kunnen worden. Dat heeft het bedrijf afgesproken met de overheid na een gesprek naar aanleiding van de rechtszaak die ID&T dreigde aan te spannen na de afgelasting van concerten en evenementen tot half augustus.

Het OMT gaat onderzoeken of een test die 24 uur voor het eind van het evenement moet worden afgenomen een oplossing kan zijn, in plaats van een test 40 uur voorafgaand aan een evenement. Verder moet iedereen zich laten testen voor aanvang van een evenement, ook gevaccineerde mensen. Vaccinatie alleen geeft dan dus geen recht meer op toegang.

De evenementenbranche onderzoekt hoe haalbaar deze manier van testen is. Als er vaker getest moet worden, moeten daar ook faciliteiten voor worden ingericht en het is de vraag of dat op korte termijn te realiseren is.

1 augustus moeten de onderzoeken zijn afgerond.

Dus om en nabij begin augustus, niet echt heel erg op tijd.
Als je de nieuwsberichten een beetje volgt dan kun je wel raden welke richting het op gaat. Alleen is een meerdaags festival weer extra bijzonder natuurlijk. Zoals ik eerder al schreef zit ik er niet echt op te wachten om iedere dag getest te gaan worden, dat gaat je ook nooit lukken met alle bezoekers.

Aantal bezoekers kan ook nog ineens aan geschaafd worden ben ik bang.
pi_200464177
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:11 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Op die manier hoeft het van mij ook niet meer en pas ik.
Zou ook wel fijn zijn om snel duidelijkheid te hebben.

Het gaat ten koste van de voorpret en het voorbereiden. En moet er getest worden dan wil ik graag andere plannen maken.
Zou zijn zijn als ze dan ook even de kaartjes netjes vergoeden als ik geen zin heb in dat circus.
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:15 schreef noodgang het volgende:

[..]

die rijen bij de teststraten zullen ook nergens over gaan. Sta je een halve dag te wachten op een stok in je neus
De 24-uurs tent weer terug als teststraat.
Dan ga ik het zeker niet redden om op tijd te zijn bij de yoga.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 23:23:16 #58
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_200464261
1 augustus moet het onderzoek afgerond zijn. En dan moet de uitkomst nog besproken worden en moeten er beslissingen genomen worden.

Dan ben je op zijn vroegst al weer een paar dagen verder. Veel te kort dag.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 20 juli 2021 @ 23:45:17 #59
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200464545
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:23 schreef ondeugend het volgende:
1 augustus moet het onderzoek afgerond zijn. En dan moet de uitkomst nog besproken worden en moeten er beslissingen genomen worden.

Dan ben je op zijn vroegst al weer een paar dagen verder. Veel te kort dag.
Testcircus voor 70.000 man opzetten in twee weken bij lowlands terrein... ik geef het ze te doen
pi_200464561
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Testcircus voor 70.000 man opzetten in twee weken bij lowlands terrein... ik geef het ze te doen
en dan vergeten het personeel te testen :P
pi_200464609
Tsja en wat als je medeLowlander besmet is en jij niet? Dan zal je toch mee moeten naar huis vrees ik (als je niet over de hekken komt)… wie vergoed dat kaartje dan?

Dit is logistiek onhaalbaar. Dan helaas liever geen Lowlands inderdaad. Ik wil gewoon met een vrij hoofd een festival kunnen beleven.
  woensdag 21 juli 2021 @ 00:08:38 #62
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_200464827
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Tsja en wat als je medeLowlander besmet is en jij niet? Dan zal je toch mee moeten naar huis vrees ik (als je niet over de hekken komt)… wie vergoed dat kaartje dan?

Dit is logistiek onhaalbaar. Dan helaas liever geen Lowlands inderdaad. Ik wil gewoon met een vrij hoofd een festival kunnen beleven.
Pukkelpop heeft nog kaartjes beschikbaar en gaat door ;)
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  woensdag 21 juli 2021 @ 00:13:58 #63
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_200464875
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Tsja en wat als je medeLowlander besmet is en jij niet? Dan zal je toch mee moeten naar huis vrees ik (als je niet over de hekken komt)… wie vergoed dat kaartje dan?

Dit is logistiek onhaalbaar. Dan helaas liever geen Lowlands inderdaad. Ik wil gewoon met een vrij hoofd een festival kunnen beleven.
Drama idd. Laat maar zitten
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 21 juli 2021 @ 10:08:22 #64
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200467642
Alleen gevaccineerden toelaten, wat wel hoop gezeik gaat opleveren, lijkt mij dan makkelijkste optie?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 21 juli 2021 @ 10:09:29 #65
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_200467656
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen gevaccineerden toelaten, wat wel hoop gezeik gaat opleveren, lijkt mij dan makkelijkste optie?
En wat dan met de kaarten die al verkocht zijn voor mensen die zich niet willen laten vaccineren?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 21 juli 2021 @ 10:11:30 #66
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200467678
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:09 schreef D_A het volgende:

[..]

En wat dan met de kaarten die al verkocht zijn voor mensen die zich niet willen laten vaccineren?
Doorzetten naar LL2022 :'(

Nee ik weet het ook niet. Linksom of rechtsom krijg je alleen maar gedoe. Kan je het bijna net zo goed afblazen.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 21 juli 2021 @ 10:19:15 #67
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_200467755
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Doorzetten naar LL2022 :'(

Nee ik weet het ook niet. Linksom of rechtsom krijg je alleen maar gedoe. Kan je het bijna net zo goed afblazen.
Naja dat dus. Je bent uitverkocht en hebt er sowieso gedoe aan.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 10:23:58 #68
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_200467824
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:09 schreef D_A het volgende:

[..]

En wat dan met de kaarten die al verkocht zijn voor mensen die zich niet willen laten vaccineren?
Weer in de verkoop? Die zijn zo weg.
Ik weet alleen niet of het een helemaal ethisch verantwoorde oplossing is
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 21 juli 2021 @ 10:33:52 #69
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_200467952
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:23 schreef noodgang het volgende:

[..]

Weer in de verkoop? Die zijn zo weg.
Ik weet alleen niet of het een helemaal ethisch verantwoorde oplossing is
Retorische vraag :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 21 juli 2021 @ 10:46:17 #70
134538 chansadres
Black & White
pi_200468161
Hoorde op de radio dat meerdaagse festivals waarschijnlijk alleen mogen waarbij de bezoekers een test van maximaal 24 uur in het bezit hebben. Ook als je gevaccineerd bent. Dat betekend dat je alle bezoekers op het terrein mag gaan testen. Gewoon doorschuiven!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_200470909
En what if... de overheid legt zoveel maatregelen op dat het voor Lowlands organisatorisch niet te doen is. Lowlands zegt dat ze niet kunnen doorgaan maar de overheid zegt van wel.

Wat een ELENDE..
  woensdag 21 juli 2021 @ 13:34:10 #72
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_200471018
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:28 schreef indiaantje89 het volgende:
En what if... de overheid legt zoveel maatregelen op dat het voor Lowlands organisatorisch niet te doen is. Lowlands zegt dat ze niet kunnen doorgaan maar de overheid zegt van wel.

Wat een ELENDE..
Briljant topic was dat.
Maar ik denk dat het dan gewoon door zal gaan met testbereidwillende mensen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_200471212
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:34 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Briljant topic was dat.
Maar ik denk dat het dan gewoon door zal gaan met testbereidwillende mensen.
Ik denk oprecht niet dat je dat moet willen als Lowlands zijnde. Allemaal leuk en aardig als je de test goed doorkomt. Maar wil je mensen gaan weigeren op het terrein terwijl ze al 2 vaccinaties hebben gehad? Wat als een besmet persoon een beetje moeilijk gaat doen? Moet de beveiliging ingrijpen mogelijk ten koste van hun eigen gezondheid? Hoe gaat een persoon naar huis als ze bijvoorbeeld met het OV zijn gekomen? Hoe ga je om met de kaarten van die personen en hun medeLowlandspartners?

Dan kan je beter gewoon het bijltje er bij neerleggen hoor. Hoe jammer het ook is. Voor mij zal ook heel de beleving van Free State of LLow volledig weg zijn als ik iedere ochtend de spanning heb of het wel of niet door kan gaan.
  woensdag 21 juli 2021 @ 13:59:16 #74
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_200471503
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:44 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik denk oprecht niet dat je dat moet willen als Lowlands zijnde. Allemaal leuk en aardig als je de test goed doorkomt. Maar wil je mensen gaan weigeren op het terrein terwijl ze al 2 vaccinaties hebben gehad? Wat als een besmet persoon een beetje moeilijk gaat doen? Moet de beveiliging ingrijpen mogelijk ten koste van hun eigen gezondheid? Hoe gaat een persoon naar huis als ze bijvoorbeeld met het OV zijn gekomen? Hoe ga je om met de kaarten van die personen en hun medeLowlandspartners?

Dan kan je beter gewoon het bijltje er bij neerleggen hoor. Hoe jammer het ook is. Voor mij zal ook heel de beleving van Free State of LLow volledig weg zijn als ik iedere ochtend de spanning heb of het wel of niet door kan gaan.
Helemaal met je ens dat Lowlands dat niet zou moeten willen. Maar in het geval van jouw 'Wat als"? denk ik dat ze dan geen andere keus hebben. Want dan zullen ze waarschijnlijk niet van het garantiefonds gebruik kunnen maken,
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 21 juli 2021 @ 14:04:43 #75
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_200471574
Ik weet ook niet goed wat ik nu moet doen.

Als volledig gevaccinneerde heb ik geen zin om mij te laten testen en twijfelde sowieso al voor deze geruchten.

Maar drie andere jonge meiden zijn afhankelijk van mijn camper. Sowieso is het altijd een heel gedoe over zo een verhikel inpakken met 4 meiden. Het vergt wat organisatie. Ook als ik niet mee zou gaan. Omdat er nog niks besloten is hangen we eigenlijk nog in een soort van mist en de klok tikt op meerdere gebieden.

Er moet gewoon een kogel door de kerk. Voor Lowlands, de organisatie, de onderliggende aanhangende partijen zoals catering en personeel, als ook voor ons vier meiden.

Echt een kut situatie voor alle partijen zolang er niets duidelijk is.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')