3:45 en zo is hetquote:
hij kreeg gisteren een donatie van 5,50 om een liedje te spelen en na 20 seconden kwam er iemand vertellen dat hij naar de overkant moest, dag stream en dag donatiequote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:20 schreef Solotovski het volgende:
Basis
1.00 ¤
per maand
Een symbolisch bedrag voor de mensen die mijn content leuk vinden
Je maakt mij blij
Er komt meer content op BradgeTV
Dan zijn jullie ook blij
Dat is gewoon diefstalquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij kreeg gisteren een donatie van 5,50 om een liedje te spelen en na 20 seconden kwam er iemand vertellen dat hij naar de overkant moest, dag stream en dag donatie
Heb je terug van 50,-?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:20 schreef Solotovski het volgende:
Basis
1.00 ¤
per maand
Een symbolisch bedrag voor de mensen die mijn content leuk vinden
Je maakt mij blij
Er komt meer content op BradgeTV
Dan zijn jullie ook blij
Als diegene het netjes vraagt is Braad vast niet te beroerd om hem nog eens te spelenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij kreeg gisteren een donatie van 5,50 om een liedje te spelen en na 20 seconden kwam er iemand vertellen dat hij naar de overkant moest, dag stream en dag donatie
helaas is braddie voor de 12de keer dit jaar definitief gestopt met streamenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:29 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als diegene het netjes vraagt is Braad vast niet te beroerd om hem nog eens te spelen
Gelukkig voor de gulle donateur is hij al 11 keer weer begonnen en is de vraag niet of maar wanneer de volgende stream isquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:30 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
helaas is braddie voor de 12de keer dit jaar definitief gestopt met streamen
Ik wil eerst weten wat hij aan de overkant moest doen, alvorens ik mijn weloverwogen mening ventileerquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
buurvrouw aanduwenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:54 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wat hij aan de overkant moest doen, alvorens ik mijn weloverwogen mening ventileer
DJMO?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:57 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Woont Moonlight bij Braddie aan de overkant?
misschien was de cola weer op bij de overbuurman net als de vorige keerquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:54 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wat hij aan de overkant moest doen, alvorens ik mijn weloverwogen mening ventileer
Zou doneren als je tijdens een livestream in de woonkamer van Bradge naar boven komtquote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Mochten jullie me zoeken dan ben ik een tunnel onder mijn tuin aan het graven
Een echte artiest blijft gewoon performenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:34 schreef Solotovski het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)ver-peter-r-de-vries
Volgens mij blijkt uit dat filmpje dat ze er juist wel wakker van ligt
Wat een walgelijk wijf toch ook
Dat is ook exact wat ze hier doet.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:39 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Een echte artiest blijft gewoon performen
Dat is toch wel het toppunt van het leed van een ander jezelf toe-eigenen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:34 schreef Solotovski het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)ver-peter-r-de-vries
Volgens mij blijkt uit dat filmpje dat ze er juist wel wakker van ligt
Wat een walgelijk wijf toch ook
Slechte publiciteit bestaat niet. Alles voor de aandacht.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is toch wel het toppunt van het leed van een ander jezelf toe-eigenen.
Ze misbruikte haar eigen pa die op sterven lag voor wat views. Stom wijf.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is toch wel het toppunt van het leed van een ander jezelf toe-eigenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |