SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik ben blond met blauwe ogen dus ik ben in het zuiden ook welkom.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het gewoon een erg fijn vakantieland is, in ieder geval het westen dan.
Oh ja, goed nieuws voor Joop en mij.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blond met blauwe ogen dus ik ben in het zuiden ook welkom.
Ik ook, maar ben ik nog nooit geweestquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blond met blauwe ogen dus ik ben in het zuiden ook welkom.
Werd op Schiphol nog door een knakker van de douane ofzo aangesproken, even apart genomen (huehue) en kreeg een paar vragen. Met wie ik reisde, waar ik heen ging, waar ik had geboekt, wat ik ging doen. Ik schrok me dood. Dus die man grapjes maken over de KKK 'maar ik was blond dus hoefde me geen zorgen te maken'. En ik moest uitkijken voor slangen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, goed nieuws voor Joop en mij.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Werd op Schiphol nog door een knakker van de douane ofzo aangesproken, even apart genomen (huehue) en kreeg een paar vragen. Met wie ik reisde, waar ik heen ging, waar ik had geboekt, wat ik ging doen. Ik schrok me dood. Dus die man grapjes maken over de KKK 'maar ik was blond dus hoefde me geen zorgen te maken'. En ik moest uitkijken voor slangen.
laat ik duidelijk zijn: er zijn vast een boel goeie die dan gestraft worden.. maar zolang "iedereen" alles maar negeert en vind dat ze "recht" hebben op een vakantie en negeren maatregelen omdat "ze het zo moeilijk hebben afgelopen jaar" kunnen ze imho echt de vinkentering krijgen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom zou je het mooi vinden dat niemand op vakantie kan?
Pehehehe.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Werd op Schiphol nog door een knakker van de douane ofzo aangesproken, even apart genomen (huehue) en kreeg een paar vragen. Met wie ik reisde, waar ik heen ging, waar ik had geboekt, wat ik ging doen. Ik schrok me dood. Dus die man grapjes maken over de KKK 'maar ik was blond dus hoefde me geen zorgen te maken'. En ik moest uitkijken voor slangen.
Als ik zoiets tegen m'n moeder ofzo zeg dan schiet ze helemaal in de verdediging omdat m'n broer wel naar Frankrijk gaat. 'Die heeft ook hard gewerkt en is eraan toe!!~`1!!'quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
laat ik duidelijk zijn: er zijn vast een boel goeie die dan gestraft worden.. maar zolang "iedereen" alles maar negeert en vind dat ze "recht" hebben op een vakantie omdat "ze het zo moeilijk hebben afgelopen jaar" kunnen ze imho echt de vinkentering krijgen.
ik ben dat gedrag gewoon zat
Boomers.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik zoiets tegen m'n moeder ofzo zeg dan schiet ze helemaal in de verdediging omdat m'n broer wel naar Frankrijk gaat. 'Die heeft ook hard gewerkt en is eraan toe!!~`1!!'
Ik:![]()
![]()
M'n zus:![]()
![]()
![]()
Lijkt me best geinig.quote:
Okay, duidelijke uitleg. ik deel je mening verder niet hoor maar kan je enigszins wel begrijpen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
laat ik duidelijk zijn: er zijn vast een boel goeie die dan gestraft worden.. maar zolang "iedereen" alles maar negeert en vind dat ze "recht" hebben op een vakantie en negeren maatregelen omdat "ze het zo moeilijk hebben afgelopen jaar" kunnen ze imho echt de vinkentering krijgen.
ik ben dat gedrag gewoon zat
Dat is sowieso iets geks dat mensen overal maar menen recht op te hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens ben ik vrij simpel, als je het aandurft om te boeken en gewoon braaf de maatregelen volgt, mij best. Maar ga niet lopen roepen dat je "recht" zou hebben op een buitenlandvakantie als iets toch op rood schiet.
van mij mag jequote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Ik heb ook recht op 100 cavia's en ja dat heb ik verdiend"
WHIEPquote:
dan is het meer:quote:
Dit klinkt echt fantastisch.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is het meer:
WHIEPWHIEPWHIEPWHIEPWHIEPWHIEPWHIEPWHIEPWHIEPWHIEP
beetje als zo'n tour de france toeterquote:
Kan je goed snorkelen?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik was weer even tien en op weg naar snorkelles dankzij spotify![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |