SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Dat is gewoon net als patéquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leverworst wel. Smeerworst niet.
Hurghquote:
Allang!quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja ok...
MAARRRR...
Is het spookhuis klaar?
quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ok. We zijn nu dus de zeesterren SC
Patrick!!!quote:
Het lijkt mij machtig mooi om zo'n bijeenkomst met van die zweverige gekkies compleet te verstoren door extra debielerig mee te gaan doenquote:
Wat praat jij over chakraquote:
De oude Koningin van deze SC ging regelmatig naar dat soort shit.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het lijkt mij machtig mooi om zo'n bijeenkomst met van die zweverige gekkies compleet te verstoren door extra debielerig mee te gaan doen
Komt omdat er geen hele aura is. Zitten wat onderbrekingen in en ik zie ook heel veel grijs en zwarte auraquote:
Is die rolstoeler uit Texas Chainsaw?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ook nog een fatsoenlijke dichte foto:
[ afbeelding ]
Past er mooi bij.quote:
Ben meer van het live and let livequote:Op donderdag 8 juli 2021 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het lijkt mij machtig mooi om zo'n bijeenkomst met van die zweverige gekkies compleet te verstoren door extra debielerig mee te gaan doen
Oh dat vind ik dan weer wel lekkerquote:
Nee, die heeft een toegangskaartje vast.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is die rolstoeler uit Texas Chainsaw?
die van mij is roze denk ik met ledlampjesquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Komt omdat er geen hele aura is. Zitten wat onderbrekingen in en ik zie ook heel veel grijs en zwarte aura
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |