Van Gaal is nog niet aangesteld.quote:
Users die daar iets om geven hebben doorgaans een kleine piemelquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Dat systeem staat toch tijdelijk uit.
Ja maar denk dat likes later wel terug komen. Toch? Anders post ik voor niets!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Dat systeem staat toch tijdelijk uit.
Een vraag:quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Geen zorgen, de boel is niet verloren alleen staat de telling momenteel even uit tot er een oplossing is voor het feit dat die live-telling de site vertraagt. @:breuls zei iets over cronjobs iig, dus wellicht dat dat 'm gaat worden.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar denk dat likes later wel terug komen. Toch? Anders post ik voor niets!
Je kunt nog steeds liken en die worden dan als we de boel weer inschakelen alsnog meegeteldquote:
Yes!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds liken en die worden dan als we de boel weer inschakelen alsnog meegeteld
Erg mooi. Like gegeven.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds liken en die worden dan als we de boel weer inschakelen alsnog meegeteld
DannyGODquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Gewoon.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom heb jij mentions eigenlijk uitgezet? Of wil jij net als DJMO door het leven gaan?
Check dit @:lenny_leonard
Yes, LR weer eens in de sc! 💪🏿👍🏿💪🏿quote:
Geen idee zeer goede vriend Lans. Mij momenteel solo aangeschoten aan het drinken na een lange week zonder enige schaamte.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Yes, LR weer eens in de sc! 💪🏿👍🏿💪🏿
Waar zullen we het over gaan hebben makker?
Lekker maat. Ik zit aan mijn derde pilsje, maar moet morgen vroeg vertrekken richting Friesland. Dus ik kan niet met je mee drinken.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee zeer goede vriend Lans. Mij momenteel solo aangeschoten aan het drinken na een lange week zonder enige schaamte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |