Ik ben er nog niet over uit of ik nou zin in die wedstrijd heb ja of nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien is sport iets voor je. Gelukkig zondag weer voetbal.
En hoe doe je dat tegenwoordig?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik nam mijn vakanties altijd op tijdens de Olympische spelen.
Meld ik me ziek.quote:
Wel matig nieuws ook voor de stadionbezoekers onder ons.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Heerlijk, al die festivalgangers helemaal ZIEDEND in COR
Eerste competitieronde begint toevallig op 13 augustus. Ik neem aan dat dingen er dan alweer een stuk beter voor staan.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel matig nieuws ook voor de stadionbezoekers onder ons.
We halen er even een expert bij.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Eerste competitieronde begint toevallig op 13 augustus. Ik neem aan dat dingen er dan alweer een stuk beter voor staan.
Geen regionale spreektaal. Afgewezen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We halen er even een expert bij.
Zeg het maar @:scrummie
wtfquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen regionale spreektaal. Afgewezen.
Je bent zulf een ding.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Eerste competitieronde begint toevallig op 13 augustus. Ik neem aan dat dingen er dan alweer een stuk beter voor staan.
Je moet er even bij vermelden welke expert je zoekt, standaard ga ik uit van regionale spreektaal expert omdat @Lenny_Leonard daar het vaakst om vraagt.quote:
Ah ja, bij zo'n veelzijdig persoon moet ik inderdaad even duidelijk zijn. Volgens Ronald-Koeman (de user, ik neem aan niet de echte) staan 'we' er qua kerona bij de seizoenstart op 13 augustus weer een stuk beter voor. Graag jouw opinie.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moet er even bij vermelden welke expert je zoekt, standaard ga ik uit van regionale spreektaal expert omdat @:Lenny_Leonard daar het vaakst om vraagt.
Ah, de corona expert.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah ja, bij zo'n veelzijdig persoon moet ik inderdaad even duidelijk zijn. Volgens Ronald-Koeman (de user, ik neem aan niet de echte) staan 'we' er qua kerona bij de seizoenstart op 13 augustus weer een stuk beter voor. Graag jouw opinie.
Niet gelezenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, de corona expert.
Ik vind het oprecht lastig momenteel. Vorig jaar kon je na een tijdje wel zeggen dat er een bepaald percentage naar het ziekenhuis/IC ging, en was ik met de huidige cijfers al in de blinde paniek modus. Maar nu met al die vaccinaties (goed bezig dat je er 1 gaat halen dinsdag) is dat beeld compleet anders natuurlijk en lijkt het vooralsnog redelijk rustig te blijven in de ziekenhuizen. Maar dat kan volgende week wel anders zijn, en dan zie ik het somber in met het huidige kabinet qua volle stadions.
Wat overigens bijzonder is, aangezien die FieldLab testen pakweg 2 maanden geleden nog trots wisten te melden dat zelfs met een 'hoog risico' niveau (rood) er, wel met testen voor toegang, ook met 100% bezetting evenementen/stadions zou moeten kunnen vullen. Maar we zien het nu al gebeuren; stijgende (en flink) cijfers en de horeca kan alweer eerder sluiten.
Ze hebben gewoon een gigantische fuck up gemaakt met dat "dansen met Jansen" icm met falende controles bij al die horeca onzin, nog los van alle horeca waar je überhaupt gewoon zo naar binnen kon.
Einde verhaal.
Leuke reviewquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
Eerste 2 afleveringen van Clarice gezien.
6,5/10.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, de corona expert.
Ik vind het oprecht lastig momenteel. Vorig jaar kon je na een tijdje wel zeggen dat er een bepaald percentage naar het ziekenhuis/IC ging, en was ik met de huidige cijfers al in de blinde paniek modus. Maar nu met al die vaccinaties (goed bezig dat je er 1 gaat halen dinsdag) is dat beeld compleet anders natuurlijk en lijkt het vooralsnog redelijk rustig te blijven in de ziekenhuizen. Maar dat kan volgende week wel anders zijn, en dan zie ik het somber in met het huidige kabinet qua volle stadions.
Wat overigens bijzonder is, aangezien die FieldLab testen pakweg 2 maanden geleden nog trots wisten te melden dat zelfs met een 'hoog risico' niveau (rood) er, wel met testen voor toegang, ook met 100% bezetting evenementen/stadions zou moeten kunnen vullen. Maar we zien het nu al gebeuren; stijgende (en flink) cijfers en de horeca kan alweer eerder sluiten.
Ze hebben gewoon een gigantische fuck up gemaakt met dat "dansen met Jansen" icm met falende controles bij al die horeca onzin, nog los van alle horeca waar je überhaupt gewoon zo naar binnen kon.
Einde verhaal.
Dank, helder verhaal. Ik volg het eigenlijk weinig maar van wat in mijn omgeving zag ging alle jeugd ook meteen weer helemaal los en 'was nergens meer kerona'. Dat dansen met Janssen is in al zijn facetten het domste wat ik heb gehoord ja.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, de corona expert.
Einde verhaal.
Is zo'n typische zaak van de week serie met een rode draad maar ik ging hem ook enkel kijken omdat het personage uit één van mijn lievelingsfilms komt.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke review
Op basis van deze review heb ik besloten deze serie niet te gaan kijken
Ik ben zelf ook best wel ziedend, gelukkig ben ik vorige week zaterdag al geweestquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Heerlijk, al die festivalgangers helemaal ZIEDEND in COR
Nu weet ik weer waarom ik normaal nooit in SC kom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |