Ik zie geen bewijs dat de tv stuk is. Lijkt me echter wel handig om zuinig te zijn op je spullen als je het niet zo breed hebt (no pun intended).quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:41 schreef Zipportal het volgende:
Braadpan slaat zijn eigen tv kapoet.![]()
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100004020_18d70c91
@:Caland @:lenny_leonard @:oriente @:wereldgozer @:3rr0r
Dit was afgelopen nacht.
Leuke woordspelingquote:
Ik nam mijn vakanties altijd op tijdens de Olympische spelen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien is sport iets voor je. Gelukkig zondag weer voetbal.
wtfquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind Toeterjan de laatste tijd maar irritant. Hij loopt flink te zeuren.
Ware vrienden durven elkaar de waarheid te vertellen, ook al is deze soms niet leuk om te horen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Toeterjan heeft het gewoon even moeilijk.
Jammer dat jij vrienden dan direct laat vallen.
Maar je vertelt het hem niet je vertelt het achter zijn rug om aan mij.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ware vrienden durven elkaar de waarheid te vertellen, ook al is deze soms niet leuk om te horen.
Jij weet NIKS over de relatie die Jan en ik hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar je vertelt het hem niet je vertelt het achter zijn rug om aan mij.
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij weet NIKS over de relatie die Jan en ik hebben.
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij weet NIKS over de relatie die Jan en ik hebben.
Ik maakte een grapje dat iemand ging lopen voor een nieuwe televisie voor iemand die er wel eentje kan gebruiken.quote:
Ik zie dat mijn post in het Peter R ook al weg is.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje dat iemand ging lopen voor een nieuwe televisie voor iemand die er wel eentje kan gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |