in sommige landen is het gewoon advocaat idiootquote:
dankjequote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er lekker van
Er gaat niks boven een goede sandwhich.
Ik stoor me toch een beetje aan het veelvuldig gebruik van spaties in deze post.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ijs is ,tenzij mokerwarm weer , ook voor kinderen en vrouwen.
Het is tegenwoordig wat lastiger typen met 2 katers in huis.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik stoor me toch een beetje aan het veelvuldig gebruik van spaties in deze post.
Ah ja, terecht. Kattenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig wat lastiger typen met 2 katers in huis.
(die geef ik hier gewoon de schuld van)
Jij wilt dat ik hier post heequote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan sturen ze kwaliteitsusers als @:caland nog weg ook.
En wat krijgen we ervoor terug? @:paul , @:behoorlijkkritisch en @:boze_eend .
Nee, dit is niet leuk.
Uit welke serie is deze?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen dag zonder dagplaatje. @:Lange_Lans
Wtfquote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja. Ik doe niet aan FakeNews.
[ afbeelding ]
Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday #51quote:
ik mag overal postenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij mag posten in DTS:
ONZ / [ronde 43 Het dodetopicspel #10870] KLAARWAKKER
Ik zie geen bewijs dat de tv stuk is. Lijkt me echter wel handig om zuinig te zijn op je spullen als je het niet zo breed hebt (no pun intended).quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:41 schreef Zipportal het volgende:
Braadpan slaat zijn eigen tv kapoet.![]()
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100004020_18d70c91
@:Caland @:lenny_leonard @:oriente @:wereldgozer @:3rr0r
Dit was afgelopen nacht.
Leuke woordspelingquote:
Ik nam mijn vakanties altijd op tijdens de Olympische spelen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien is sport iets voor je. Gelukkig zondag weer voetbal.
wtfquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind Toeterjan de laatste tijd maar irritant. Hij loopt flink te zeuren.
Ware vrienden durven elkaar de waarheid te vertellen, ook al is deze soms niet leuk om te horen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Toeterjan heeft het gewoon even moeilijk.
Jammer dat jij vrienden dan direct laat vallen.
Maar je vertelt het hem niet je vertelt het achter zijn rug om aan mij.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ware vrienden durven elkaar de waarheid te vertellen, ook al is deze soms niet leuk om te horen.
Jij weet NIKS over de relatie die Jan en ik hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar je vertelt het hem niet je vertelt het achter zijn rug om aan mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |