abonnement Unibet Coolblue
pi_200280496
Welke sporten worden buiten (prefectuur) Tokyo gespeeld, en waar dus misschien nog wel publiek aanwezig kan zijn?

Heb me nog niet verdiept in de locaties.

Voetbal zag ik.
En verder?

Edit: gekeken op wiki. Voetbal in verschillende steden/prefecturen. Sapporo, Saitama, Sendai. Dat biedt nog perspectief op publiek.

Basketbal wordt gespeeld buiten Tokyo-stad ook. Saitama ook. Zou het dan toch...? :@

[ Bericht 22% gewijzigd door Salina op 09-07-2021 12:20:47 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200280755
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 11:55 schreef Salina het volgende:
Welke sporten worden buiten (prefectuur) Tokyo gespeeld, en waar dus misschien nog wel publiek aanwezig kan zijn?

Heb me nog niet verdiept in de locaties.

Voetbal zag ik.
En verder?

Edit: gekeken op wiki. Voetbal in verschillende steden/prefecturen. Rapport, Saitama, Sendai. Dat biedt nog perspectief op publiek.

Basketbal wordt gespeeld buiten Tokyo-stad ook. Saitama ook. Zou het dan toch...? :@
Baanwielrennen? Dat is in prefectuur Shizuoka. Geen idee of daar ook de noodtoestand geldt. Zal wel weer ...
  vrijdag 9 juli 2021 @ 12:19:08 #28
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200280803
hoorde vanochtend ook op de radio dat er een team was wat meedeed aan de OS maar daar nu wel een speler toch corona heeft gekregen.

Paar van dit soort nieuwsberichten en de OS worden toch afgelast.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_200280853
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:19 schreef junkiesietze het volgende:
hoorde vanochtend ook op de radio dat er een team was wat meedeed aan de OS maar daar nu wel een speler toch corona heeft gekregen.

Paar van dit soort nieuwsberichten en de OS worden toch afgelast.
Dat gaat echt niet gebeuren. Gaat om miljarden. Verder zal volgens een woordvoerder van het IOC meer dan 80% van de atleten in het olympische dorp gevaccineerd zijn (een bron).
pi_200280879
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:16 schreef Riofan83 het volgende:

[..]

Baanwielrennen? Dat is in prefectuur Shizuoka. Geen idee of daar ook de noodtoestand geldt. Zal wel weer ...
Best een aantal sporten nog dus dat biedt nog wat perspectief voor publiek, al is het maar op halve kracht of nog minder.
Geen idee hoe het gesteld is met de regels en de besmettingen in de verschillende prefecturen.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200280930
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 11:55 schreef Salina het volgende:
Welke sporten worden buiten (prefectuur) Tokyo gespeeld, en waar dus misschien nog wel publiek aanwezig kan zijn?

Heb me nog niet verdiept in de locaties.

Voetbal zag ik.
En verder?

Edit: gekeken op wiki. Voetbal in verschillende steden/prefecturen. Sapporo, Saitama, Sendai. Dat biedt nog perspectief op publiek.

Basketbal wordt gespeeld buiten Tokyo-stad ook. Saitama ook. Zou het dan toch...? :@
Saitama zou ik niet op bouwen, volgt vaak de keuzes van de Tokyo Metropolitan Gov omdat ze er pal naast zitten en dat praktisch ook Tokyo is. Net zoals Kanagawa en Chiba prefectures. Als Tokyo iets banned volgen zij Tokyo gewoon, puur omdat het er pal naast is en het een slaapstad is waar zowat iedereen in Tokyo werkt/studeert.

Ze zijn een beetje wat Almere van Amsterdam is of wat Zoetermeer van Den Haag is.

TL;DR: curb your hopes :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 09-07-2021 12:26:23 ]
pi_200281203
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:25 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Saitama zou ik niet op bouwen, volgt vaak de keuzes van de Tokyo Metropolitan Gov omdat ze er pal naast zitten en dat praktisch ook Tokyo is. Net zoals Kanagawa en Chiba prefectures. Als Tokyo iets banned volgen zij Tokyo gewoon, puur omdat het er pal naast is en het een slaapstad is waar zowat iedereen in Tokyo werkt/studeert.

Ze zijn een beetje wat Almere van Amsterdam is of wat Zoetermeer van Den Haag is.

TL;DR: curb your hopes :P
Thanks. We zien wel.

En de watersporten, zeilen en dergelijke? Dat ligt ook vlak buiten Tokyo.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200281611
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 12:41 schreef Salina het volgende:

[..]

Thanks. We zien wel.

En de watersporten, zeilen en dergelijke? Dat ligt ook vlak buiten Tokyo.
Afhankelijk of ze blind meegaan met de TMG of dat het vanuit Kasumigaseki (Japanse Binnenhof) wordt verzocht aan de prefecturen. Dat haal ik tenminste uit de Japanse media.

Zoals eerder aangegeven zijn de verwachtingen dat ze wederom blind mee zullen lopen met de TMG. Beetje net zoals Den Haag vaker naar Duitsland kijkt en zich aan hen aanpast, op die fiets een beetje.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 09-07-2021 13:04:04 ]
pi_200282955
quote:
Tokyo Olympics sponsors cancel booths and corporate parties



Japanese Olympic sponsors have been frustrated by 'very last minute' decisions by games organizers and the delay on whether spectators would be banned from Tokyo venues, which was confirmed Thursday. | REUTERS

Jul 9, 2021
Japanese Olympics sponsors are canceling or scaling back booths and promotional events tied to the 2020 Tokyo Games, frustrated by “very last minute” decisions by organizers as well as delays on whether spectators would be barred from the event, sources said. The decision to ban spectators from Olympic venues in Tokyo and nearby prefectures was confirmed by organizers late Thursday.

The moves by more than a dozen companies, including Canon, Tokio Marine & Nichido Fire Insurance and Ajinomoto, highlight the delicate situation for sponsors, who have tied themselves to a games now hit by the COVID-19 pandemic and public opposition.

Some 60 Japanese companies paid a record of more than $3 billion for sponsorship rights and then another $200 million to extend their contracts after the games were delayed last year due to the pandemic. Unlike “worldwide partners” with multi-year deals, domestic sponsors are only involved in the Tokyo Games.

They have been frustrated by what one of the sources described as “impromptu” decisions by organizers, particularly the months-long delay on whether spectators would be allowed.

Organizers had banned overseas spectators and planned a cap on domestic viewers at 50% of capacity, or up to 10,000 people.

But now just two weeks away from the start, Japan has decided to ban all spectators at Tokyo venues as it declared a state of emergency for the capital that will run through its hosting of the event.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zag je al aankomen. Het financiėle plaatje van externe partners valt ook als een kaartenhuis in elkaar.

Japanse overheid :')x450

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 09-07-2021 14:19:34 ]
  Redactie Sport vrijdag 9 juli 2021 @ 14:28:26 #35
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200283075
Oei, dat kan nog wel lelijk worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200283132
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oei, dat kan nog wel lelijk worden.
Toen ik ex-collega's en vrienden al hoorden roepen op mijn socials dat ze enorm blij waren dat hun werkgevers de coronavaccins zelf hebben ingekocht (per bedrijf ook nog verschillend of het Pfizer, Moderna of Janssen is) en dat het vaccinatieprogramma van de Japanse overheid zo goed als non-existent is. Dan verdienen ze dit ook wel een beetje, al helemaal wetende dat ze de OS wilden hosten met minimaal binnenlands publiek erbij.

Niet in de kwaadaardige zin dat ze het verdienen, maar hopelijk een wake up call voor dat hele conservatieve gedoe waar de Japanners zich aan vastklampen binnen en buiten hun cultuur om. Buiten hun cultuur om werkt het gewoon niet zoals je ziet.

Landen waar ze nog dagelijks faxmachines gebruiken vertrouw ik al bij voorbaat niet. Dat was mijn eerste gedachte toen ik daar voor het eerst aankwam na de emigratie. _O-

Het ergste is dat Japan juist een voorbeeld is van hoe crisismanagement gedaan moet worden als je naar iedere opbouw na een natuurramp (lees: aardbevingen, tyfoons en tsunami's) kijkt. Een pandemie handelen gaat ze dit keer helaas niet goed af blijkbaar. Ten koste van de Olympische Spelen waar ze al jaren hyped over zijn. :|W

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 09-07-2021 14:37:55 ]
  zondag 11 juli 2021 @ 12:32:00 #37
495145 Koekoekskind
Slechts gejat
pi_200310643
Jammer hoor, geen publiek. Je krijgt toch het idee naar een oefenwedstrijd te kijken. Anderzijds was het bijvoorbeeld met het EK ontzettend vervelend om weer die fluitconcerten te horen, gelukkig doen supporters dat over het algemeen niet tijdens het zwemmen en het judo.

En het is jammer dat we nu ook het Noord-Koreaanse publiek niet kunnen zien ;(

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')