Tnxquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Iemand die kijkt of het doelwit er wel is, en in dit geval het doelwit filmt na de aanslag.
Als bewijs voor de opdrachtgever.
Vertel? Hoe gaat het nu met ze? Blijkbaar weet je meer dan ons.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:21 schreef Poopkite het volgende:
[..]
[..]
Zowel Nouri als Schumacher zijn dan ook totaal niet hersendood.
Net niet dan, blijvende ernstige hersenschade. De stekker eruit is dan humaner.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:21 schreef Poopkite het volgende:
[..]
[..]
Zowel Nouri als Schumacher zijn dan ook totaal niet hersendood.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ver-appie-hij-wakkerquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:27 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Vertel? Hoe gaat het nu met ze? Blijkbaar weet je meer dan ons.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Net niet dan, blijvende ernstige hersenschade. De stekker eruit is dan humaner.
Dat ziet er toch niet uit, liever de stekker eruit hoor. En ook de familie 27 jaar pijn hebben ipv gewoon afscheid nemen en door.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:27 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Soort gelijk geval. Hersenen hebben gigantisch geleden.
Dat gebeurt zo goed als nergens. Hersendood is namelijk dood. Nog geen 0,000001% kans op herstel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt dat was een 'gewone coma'. Hersendoden zijn goed als orgaandonoren maar zeker in Nederland zullen ze verder niet tegen de klippen op 'in leven' worden gehouden.
Alsof hier bewijs voor de opdrachtgever nodig is van een spotter, je schiet Peter R neer op klaarlichte dag in een drukke straat in Amsterdamquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Iemand die kijkt of het doelwit er wel is, en in dit geval het doelwit filmt na de aanslag.
Als bewijs voor de opdrachtgever.
Bedankt voor de linkquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ver-appie-hij-wakker
Peter lijkt me ook zo'n iemand die dat heeft vastgelegdquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je nu eerst gewoon even opzoekt wat hersendood betekent dan hoef je al die vragen niet te stellen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:27 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Vertel? Hoe gaat het nu met ze? Blijkbaar weet je meer dan ons.
voorlopig is dat allemaal speculatie, ook dat van Nouri trouwens want behalve de familie heeft nog niemand dat bevestigd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:32 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Ik heb geen idee wie nouri is en hoe nouri in coma terecht kwam, maar peter heeft dubbele schade in de hersenen. De coma is niet goed voor je, plus de schade de kogel, of zelfs 2 kogels, aanbregen in de hersenen. Het is dubbel op.
Als het jou was overkomen hadden ze ook nog geen dader en stond je artikeltje ergens op pagina 5 van de krant.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:22 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Afschuwelijk.
Blij dat ik niet beroemd ben. Bij mij zou dus snel de stekker eruit getrokken worden. Zou ik zelf ook willen in zo'n geval.
Ik zou zo toch ook niet willen levenquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet uit, liever de stekker eruit hoor. En ook de familie 27 jaar pijn hebben ipv gewoon afscheid nemen en door.
Vragen staat vrij, dus die vrijheid neem ik. Dank u.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:33 schreef Poopkite het volgende:
[..]
Als je nu eerst gewoon even opzoekt wat hersendood betekent dan hoef je al die vragen niet te stellen.
Preciesquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zou zo toch ook niet willen leven
Zitten geen stekkers in.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat weet ik.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:31 schreef Poopkite het volgende:
[..]
Dat gebeurt zo goed als nergens. Hersendood is namelijk dood. Nog geen 0,000001% kans op herstel.
Zo van, 1+1=2. Maar zo werkt het niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:32 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Ik heb geen idee wie nouri is en hoe nouri in coma terecht kwam, maar peter heeft dubbele schade in de hersenen. De coma is niet goed voor je, plus de schade de kogel, of zelfs 2 kogels, aanbregen in de hersenen. Het is dubbel op.
Absoluut, daarentegen niet slecht om iets te leren.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:35 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Vragen staat vrij, dus die vrijheid neem ik. Dank u.
Hoezo dan niet?quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:39 schreef Poopkite het volgende:
[..]
Zo van, 1+1=2. Maar zo werkt het niet.
Maar wat is ernstig? En hoe ervaren deze mensen zelf hun kwaliteit van leven? Dat is niet iets waar jij over kunt oordelen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |