abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8161001
Wederom een vraagje van m'n vriendin.

Iets van 2 maanden terug had m'n vriendin haar haren gekleurd met henna-poeder. Dit pakte niet echt. Nu wil ze misschien haar haren gaan verven, maar met henna schijn je gezeik te hebben om dit zomaar over te verven (helemaal wanneer je 't lichter gaat maken heb ik ergens gehoord).

Wat kan ze wel/niet doen, en hoe zit het met de uitgroei van henna?

pi_8161065
Als je eenmaal henna in je haar hebt, is het idd heel moeilijk om het met iets anders te verven. Daar schijnt weinig op te pakken en je kan er rare kleuren van krijgen.

Henna groeit gewoon net zo uit als gewone verf natuurlijk. Dus ik snap ff niet wat je daar mee bedoelt.

Tuurlijk wordt ook een henna-kleur lichter, maar er blijft toch een laag opzitten.

Laat ze het anders even vragen bij de kapper.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_8161372
Op de site van HennaPlus staat dat 't na 2-3 maanden vervaagd is. Maar hoe kan 't voorkomen worden dat een andere kleur eroverheen resulteert in niet-gewenste kleuren?
  dinsdag 28 januari 2003 @ 23:40:08 #4
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_8165431
en denk aan de uitgroei, ik moet met Henna het toch echt wel na 6 weken weer verven
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_8165466
Volgens mij is het een fabeltje dat je je haar niet meer met gewone verf kan behandelen zodra je henna hebt geprobeerd.
Ik heb weleens henna gebruikt maar 3 maanden later heb ik het 'gewoon' geverfd en dat pakte prima.
pi_8166201
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 23:40 schreef Susie het volgende:
en denk aan de uitgroei, ik moet met Henna het toch echt wel na 6 weken weer verven
Da's het mooie dus: ze heeft geen uitgroei. Het spul pakte niet echt volgens mij. Het is iets donkerder geworden, maar niet veel.
pi_8166645
Bij mij is het nog nooit gebeurt dat na het gebruik van henna mijn haar raar ging doen ofzo. Je kunt rustig iets anders gebruiken, gebruik alleen geen troep haarverf.
The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
pi_8166801
Ik heb gehoord van meerdere kapsters dat Henna ongeloofelijke troep is.
pi_8202134
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 00:50 schreef Cici het volgende:
Ik heb gehoord van meerdere kapsters dat Henna ongeloofelijke troep is.
Omdat?
pi_8205626
Nah, ik verf elke 6 weken het haar van mijn vriendinnetje (met henna)

Veel kappers vinden het absoluut troep. Helemaal als het net gekleurd is, want dan geeft het altijd een beetje af.

Verder is het zo dat de kans bestaat als je henna-gekleurd haar verft met reguliere verf, het groen uit kan slaan. Helemaal als je gaat blonderen. (het kan zelfs groen worden)

Probeer het gewoon zou ik zeggen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')