abonnement Unibet Coolblue
pi_200263002
Het is duidelijk jongens. Voetbal komt naar huis. Engeland moet deze finale winnen van de UEFA. Wij als Europeanen zullen nog lang uitgelachen worden door het superieure Engeland. Na de brexit is dit de volgende grote victorie. Dit is extreem pijnlijk en vernederend voor ons allemaal.

Aangezien Engeland de finale met hun matige elftal nooit op eigen kracht gaan winnen zal de hulp van buitenaf moeten komen. Gelukkig heeft de UEFA een nieuw wapen om matches te fixen voor fairplay: de VAR. Deze wordt selectief wel of niet ingezet om bepaalde landen die het meeste geld richting de UEFA bobo's sturen te bevoordelen.

Zo is Engeland al een zuivere rode kaart onthouden in de wedstrijd tegen Duitsland (waar was de VAR?) en die strafschop tegen Denemarken was natuurlijk helemaal belachelijk. Daarnaast worden videobeelden wellicht gemanipuleerd alvorens ze aan ons getoond worden om ons op het verkeerde been te zetten.

Het is dus niet de vraag of Italië de finale gaat verliezen maar hoe de VAR hier aan gaat bijdragen. Je mag hier voorspellen. Ik voorspel zelf een OG via het achterhoofd van Chiellini na zuiver buitenspel van Harry Kane. De VAR zal er uiteraard niks in zien waardoor we allemaal moeten geloven dat er niks aan de hand is.

Football is coming home :'(
pi_200263196
Engeland gaat er gewoon af tegen de eerste serieuze tegenstander op dit toernooi.
pi_200263276
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:33 schreef Halcon het volgende:
Engeland gaat er gewoon af tegen de eerste serieuze tegenstander op dit toernooi.
Thuisvoordeel, en het arbitrale trio inclusief var in hun zak. Dat gaat lastig worden. Ik ga het niet kijken in ieder geval. Trieste bende.
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:46:09 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_200263355
Ookal was die penalty bullshit inderdaad, wat ik met jullie eens ben... geen discussie daar... ookal dat... Engeland speelde wel net iets dominanter dan Denemarken gisteren.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Redactie Sport donderdag 8 juli 2021 @ 09:48:55 #5
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200263375
De supermarktmanager gaat daar niet in trappen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200263387
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
De supermarktmanager gaat daar niet in trappen.
Jumbo Oldenzaal gaat na dit EK flink uitbreiden.
pi_200263646
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:46 schreef SpecialK het volgende:
Ookal was die penalty bullshit inderdaad, wat ik met jullie eens ben... geen discussie daar... ookal dat... Engeland speelde wel net iets dominanter dan Denemarken gisteren.
Bedankt voor je bijdrage Frank.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 8 juli 2021 @ 10:39:47 #8
319979 Fok-it
All is well
pi_200264030
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:33 schreef Halcon het volgende:
Engeland gaat er gewoon af tegen de eerste serieuze tegenstander op dit toernooi.
Dit ja. Onzin complotten meteen weer. Italië kan het zonder de VAR af
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_200264272
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dit ja. Onzin complotten meteen weer. Italië kan het zonder de VAR af
Italië kan het zonder de VAR af inderdaad, Engeland niet. Je zult zien dat er wat dubieuze beslissingen hun kant op gaan vallen, de VAR is daar een wondermiddel voor.
pi_200265296
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:18 schreef Kekster het volgende:

Zo is Engeland al een zuivere rode kaart onthouden in de wedstrijd tegen Duitsland (waar was de VAR?) en die strafschop tegen Denemarken was natuurlijk helemaal belachelijk. Daarnaast worden videobeelden wellicht gemanipuleerd alvorens ze aan ons getoond worden om ons op het verkeerde been te zetten.

Het is dus niet de vraag of Italië de finale gaat verliezen maar hoe de VAR hier aan gaat bijdragen. Je mag hier voorspellen. Ik voorspel zelf een OG via het achterhoofd van Chiellini na zuiver buitenspel van Harry Kane. De VAR zal er uiteraard niks in zien waardoor we allemaal moeten geloven dat er niks aan de hand is.

Football is coming home :'(
De VAR is natuurlijk begonnen nadat media op basis van een heel duidelijk beeld van een bepaalde situatie gingen roepen dat je dan makkelijk de beslissing kon corrigeren. Dat je afhankelijk bent van de beelden die je krijgt, uit welke hoeken, en welke niet, van welk moment precies en welke niet, in superslomo of niet allemaal verzorgd door de (nationale) beeldregie en dat 'clear error' voorsorteert op een uitkomst en willekeurig kan worden toegepast hadden ze niet door. En nog steeds niet blijkbaar.

Dat is een ernstige weeffout. In de superslomo lijkt alles intentioneel. Bij buitenspel wordt er één frame gekozen als het moment waarop de bal geraakt wordt. Elk waargenomen contact komt als overtreding te gelden. 'Clear error' . Ik kan mij een dubbele Ajax-Chelsea confrontatie herinneren waarin niet alleen de VAR zorgde voor 5 doorslaggevende verkeerde beslissingen in het nadeel van Ajax, maar ook dat het publiek werd bedonderd met het tonen van het verkeerde fragment. Dus met VAR de uitkomst van de wedstrijd bepalen zonder dat de mensen het doorhebben kan gewoon. Zoals een goochelaar zijn publiek ook om de tuin kan leiden door de aandacht naar de verkeerde plek te leiden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_200265431
Het is sowieso lachwekkend dat een ingreep van de VAR in het voetbal als gezichtsverlies voor de scheidsrechter wordt gezien. Daar moeten we echt heel snel van af, want op deze manier hebben we helemaal niets aan de VAR. Nu gebruiken we hem bijna niet om het tere zieltje van de scheidsrechter maar te beschermen. In andere sporten speelt dat probleem totaal niet en wordt een ingreep zeker niet als gezichtsverlies gezien.
pi_200265666
Check it out
pi_200270162
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:13 schreef NY_Giant het volgende:
Het is sowieso lachwekkend dat een ingreep van de VAR in het voetbal als gezichtsverlies voor de scheidsrechter wordt gezien. Daar moeten we echt heel snel van af, want op deze manier hebben we helemaal niets aan de VAR. Nu gebruiken we hem bijna niet om het tere zieltje van de scheidsrechter maar te beschermen. In andere sporten speelt dat probleem totaal niet en wordt een ingreep zeker niet als gezichtsverlies gezien.
Ik ken de regels niet goed maar is er voor de scheidsrechter geen neutraal signaal wat gegeven kan worden als hij VAR wilt? Want nu geven ze bijv of wel of niet de overtreding en worden dan evt gecorrigeerd door de VAR. Ik kan me voorstellen dat het dan wat knullig staat want je zat dan in eerste instantie fout. Die scheidsrechters zijn allemaal wel ego'tjes natuurlijk.
pi_200270944
twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 9 juli 2021 @ 20:45:02 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200289118
Alsof Engeland niet meer hulp dan van de VAR nodig heeft om te kunnen winnen :') .
Huilen dan.
pi_200289927
Engeland is het Juventus van het mondiale voetbal.
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')