Kenneth zit zich thuis woest op te vreten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 01:21 schreef chufi het volgende:
Iedereen heeft het over de penaly... behalve de NOS
Prezz?quote:Op donderdag 8 juli 2021 01:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kenneth zit zich thuis woest op te vreten.
Ik zou daar niet zo zeker van zijn. Die Italianen zijn helemaal kapot gegaan in de laatste paar wedstrijden. De Engelsen spelen thuis en hebben alleen gister wat langer moeten werken. Hansie Hansie kon wel eens gelijk gaan krijgen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 07:17 schreef byah het volgende:
Chiesa gaat Pickford laten janken als een baby
wel een dag langer rust, dat scheelt toch ook welquote:Op donderdag 8 juli 2021 07:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zo zeker van zijn. Die Italianen zijn helemaal kapot gegaan in de laatste paar wedstrijden. De Engelsen spelen thuis en hebben alleen gister wat langer moeten werken. Hansie Hansie kon wel eens gelijk gaan krijgen.
Je vraagt je af waarom er een VAR is, als een scheids bang is gezichtsverlies te lijden bij een foute beslissing. Ik kan prima begrijpen dat hij in eerste instantie fluit, maar trek het dan via de VAR terug…quote:Op donderdag 8 juli 2021 01:21 schreef chufi het volgende:
Iedereen heeft het over de penaly... behalve de NOS
Ik wilde het net posten. Makkelie valt weinig te verwijten. De VAR echter.....quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom er een VAR is, als een scheids bang is gezichtsverlies te lijden bij een foute beslissing. Ik kan prima begrijpen dat hij in eerste instantie fluit, maar trek het dan via de VAR terug…
De VAR zou de scheidsrechter dan moeten over-rulen. Een paar man die zoiets van dichtbij op een schermpje, meerdere keren en ook nog in slow-motion, bekijkt ziet het vast beter dan iemand die verderaf staat, midden in de wedstrijd staat, etc.quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom er een VAR is, als een scheids bang is gezichtsverlies te lijden bij een foute beslissing. Ik kan prima begrijpen dat hij in eerste instantie fluit, maar trek het dan via de VAR terug…
Het was meer van niet meer kunnen bij de Denen. Die konden voorin de bal voorin geen seconde vasthouden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:36 schreef Jappie81 het volgende:
Iedereen valt over Makkelie heen maar de VAR is hier toch de schuldige?
Bij die overduidelijke penaltycheck zegt ie niks aan de hand, en als het overduidelijk geen penalty is grijpt ie niet in?
Maar goed, het was misschien geen penalty maar dat angsthazenvoetbal van de Denen hoeft toch ook niet beloond te worden?
Ik denk dat de VAR in die situatie in de knel zit door de 'clear error' regel en dan ook niks meer mag doen. Weg met die regel, VAR bekijkt gewoon alles en overruled de scheids op het veld als die gewoon mis is.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:36 schreef Jappie81 het volgende:
Iedereen valt over Makkelie heen maar de VAR is hier toch de schuldige?
Bij die overduidelijke penaltycheck zegt ie niks aan de hand, en als het overduidelijk geen penalty is grijpt ie niet in?
Maar goed, het was misschien geen penalty maar dat angsthazenvoetbal van de Denen hoeft toch ook niet beloond te worden?
De Italianen hebben tegen sterkere tegenstanders gespeeld dan de Engelsenquote:Op donderdag 8 juli 2021 07:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zo zeker van zijn. Die Italianen zijn helemaal kapot gegaan in de laatste paar wedstrijden. De Engelsen spelen thuis en hebben alleen gister wat langer moeten werken. Hansie Hansie kon wel eens gelijk gaan krijgen.
En op de wedstrijd tegen de Spanjaarden na ook veel beter.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De Italianen hebben tegen sterkere tegenstanders gespeeld dan de Engelsen
Maar de Engelsen hebben de arbitrage mee zie gisteren.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De Italianen hebben tegen sterkere tegenstanders gespeeld dan de Engelsen
Vind ik ook.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
diskwalificatie lijkt me de enige juiste straf
Want Makkelie had niet op het schermpje kunnen kijken?quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten. Makkelie valt weinig te verwijten. De VAR echter.....
Dat doet Makkelie op aangeven van de video-refquote:Op donderdag 8 juli 2021 13:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want Makkelie had niet op het schermpje kunnen kijken?
Het schijnt zo te zijn dat omdat hij floot en er contact was de VAR hem niet kan corrigeren, als hij niet gefloten had dan had de VAR hem eventueel wel naar het scherm kunnen halen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want Makkelie had niet op het schermpje kunnen kijken?
quote:Het beste was geweest om niet te fluiten. Als het dan tóch een duidelijke strafschop is, komt de VAR wel op de lijn.”
Dat mocht Pol van Boekel volgens Uilenberg nu niet. „De richtlijn is nu dat er niet mag worden ingegrepen als er enige vorm van contact is. En je ziet dat dit er is.”
Die heeft hij alweer verwijderd. Hier de nieuwe hij heeft er nog "vuile" aan toegevoegd. Erg mooi.quote:
Dan had de VAR Danny moeten naaien en dat doen de mannen natuurlijk niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat omdat hij floot en er contact was de VAR hem niet kan corrigeren, als hij niet gefloten had dan had de VAR hem eventueel wel naar het scherm kunnen halen.
Tenminste zo lees ik het
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |