abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 juli 2021 @ 00:46:58 #1
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_200261202
Dit verdient een eigen topic.
Ik hoop dat ze kansloos verliezen, maar in penalties mag ook, gewoon datgene wat het grootste trauma oplevert. 2 eigen goals van Sterling en Kane zou ook genieten zijn. En een rode kaart voor een verdediger.
pi_200261255
Dat komt wel goed
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  donderdag 8 juli 2021 @ 01:05:31 #3
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200261289
FOOTBALL’S COMING HOME
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 8 juli 2021 @ 04:12:30 #4
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_200261783
Italië gaat Engeland in de kont neuken
pi_200261976
Als ze zo spelen als gisteren, dan hoef je niet te hopen dat ze verliezen, dan gaat dat ook gebeuren. Ze hebben een paar goeie individuele spelers, maar als team creeeren ze veel te weinig en lopen ze teveel achteruit. Southgate is ook een beetje een angstcoach, en dat gaat ze tegen Italie opbreken. Italie gaat winnen met minstens twee goals verschil.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200262001
FORZA
pi_200262028
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 06:20 schreef Hathor het volgende:
Als ze zo spelen als gisteren, dan hoef je niet te hopen dat ze verliezen, dan gaat dat ook gebeuren. Ze hebben een paar goeie individuele spelers, maar als team creeeren ze veel te weinig en lopen ze teveel achteruit. Southgate is ook een beetje een angstcoach, en dat gaat ze tegen Italie opbreken. Italie gaat winnen met minstens twee goals verschil.
Kijk dit zijn uitspraken!
pi_200262126
Met zo'n gruwelijk onzekere kutkeeper is daar weinig voor nodig
  donderdag 8 juli 2021 @ 08:24:29 #9
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200262525
Niks tegen Engelsen maar ze zijn niet te harden als ze wat winnen en het is natuurlijk prachtig als ze allemaal huilen in het Wembley
pi_200262575
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 08:24 schreef Tarado het volgende:
Niks tegen Engelsen maar ze zijn niet te harden als ze wat winnen en het is natuurlijk prachtig als ze allemaal huilen in het Wembley
Engelsen hebben de neiging om vreselijk arrogant te worden op het moment dat ze succes hebben, alles en iedereen kan er dan helemaal niks meer van en zij zijn sowieso de beste want ze zijn de uitvinders van het voetbal blah blan blah. Een naar trekje van ze, daarom gun ik ze doorgaans ook helemaal niks. Ik zie nog liever Duitsland Europees kampioen worden dan Engeland, en dat zegt wel genoeg.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200262865
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 08:24 schreef Tarado het volgende:
Niks tegen Engelsen maar ze zijn niet te harden als ze wat winnen en het is natuurlijk prachtig als ze allemaal huilen in het Wembley
Ze zijn al niet harden in relatie tot winnen. Ze zijn te arrogant om te snappen dat zij en de tegenstander er hetzelfde in zitten. Ze vragen zich voor een toernooi hardop af wanneer het weer hun beurt is om te winnen, alsof ze er recht op hebben dat dat gebeurt. Door een wonderlijke speling van het lot hebben het oneerlijk voordeel dat aldoor thuis mogen spelen en uit-supporters mogen weren terwijl Denemarken naar het onbereikbare Baku moest, en nou doen ze alsof het voor heel Europa dan football home comet. Dan moet de keeper van de tegenstander ook nog meevoelen met hoe belangrijk het voor de Engelsen is dat ze de finale winnen, omdat ze 55 jaar lang een claim op titels hebben gelegd zonder daar met hun bedroevende voetbal enige aanspraak op te kunnen maken en ze er na de wereldwijde pandemie zo hard aan toe waren. .

Als je landen zou beschrijven in termen van psychologie, dan is Engeland toch echt wel een zwakbegaafde narcist, antisociaal neigend naar psychopaat. Nul inlevingsvermogen in anderen, een dom verwend kind dat nooit heeft leren verliezen en dan wild om zich heen gaat slaan. Waarschijnlijk vonden ze ook nog dat ze de scheidsrechter tegen hadden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:06:53 #12
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200262902
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:03 schreef Weltschmerz het volgende:

Als je landen zou beschrijven in termen van psychologie, dan is Engeland toch echt wel een zwakbegaafde narcist, antisociaal neigend naar psychopaat. Nul inlevingsvermogen in anderen, een dom verwend kind dat nooit heeft leren verliezen en dan wild om zich heen gaat slaan. Waarschijnlijk vonden ze ook nog dat ze de scheidsrechter tegen hadden.
Hier zit een leuk topic in. Kan je Nederland ook even beschrijven?
Oh.
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:11:14 #13
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200262941
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ze zijn al niet harden in relatie tot winnen. Ze zijn te arrogant om te snappen dat zij en de tegenstander er hetzelfde in zitten. Ze vragen zich voor een toernooi hardop af wanneer het weer hun beurt is om te winnen, alsof ze er recht op hebben dat dat gebeurt. Door een wonderlijke speling van het lot hebben het oneerlijk voordeel dat aldoor thuis mogen spelen en uit-supporters mogen weren terwijl Denemarken naar het onbereikbare Baku moest, en nou doen ze alsof het voor heel Europa dan football home comet. Dan moet de keeper van de tegenstander ook nog meevoelen met hoe belangrijk het voor de Engelsen is dat ze de finale winnen, omdat ze 55 jaar lang een claim op titels hebben gelegd zonder daar met hun bedroevende voetbal enige aanspraak op te kunnen maken en ze er na de wereldwijde pandemie zo hard aan toe waren. .

Als je landen zou beschrijven in termen van psychologie, dan is Engeland toch echt wel een zwakbegaafde narcist, antisociaal neigend naar psychopaat. Nul inlevingsvermogen in anderen, een dom verwend kind dat nooit heeft leren verliezen en dan wild om zich heen gaat slaan. Waarschijnlijk vonden ze ook nog dat ze de scheidsrechter tegen hadden.
het lijkt het NL 11tal wel :o :')
pi_200263187
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hier zit een leuk topic in. Kan je Nederland ook even beschrijven?
Voor zover ik er wat van weet komt dat uit de forensische psychiatrie. Maar er zou idd wel een leuk topic in zitten. Wellicht kunnen we landen ook beschrijven als (probleem) leerlingen, of als bekende persoonlijkheden uit films en romans.

Nederland wellicht behaagziek, perfectionistisch maar dan zo faalangstig dat er in enig stadium met de pet naar gegooid wordt, soms als bij de aanstelling van de trainer.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:11 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

het lijkt het NL 11tal wel :o :')
Nee, totaal niet. Je kunt voetballand Nederland een boel verwijten, maar we snappen wel dat het voor andere landen net zo belangrijk is en we geen bijzonder recht om te winnen hebben of zo en dat iedereen dat ons dan moet gunnen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:35:15 #15
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_200263214
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hier zit een leuk topic in. Kan je Nederland ook even beschrijven?
Nederland; Engeland2.0
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:35:45 #16
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200263226
Sterk topic dit. Engeland op grote toernooien is altijd verschrikkelijk. Een stel matige voetballers die in eigen land helemaal kapot zijn gehyped en worden aangemoedigd door een horde luidruchtige, vulgaire, dronken idioten die ook nog eens om het minste geringste zeer agressief worden.

Nu moet ik toegeven dat ze tot op heden dit toernooi vrij stabiel ogen qua voetbal, maar het is verder niet om aan te zien en het zit ze allemaal ook wel heel erg mee. Phillips die voor rust tegen Duitsland al rood had moeten hebben, gisteren die strafschop. Het toont ook aan dat scheidsrechters simpelweg zwichten voor de druk nu Engeland thuisvoordeel heeft.

Ik vrees ook voor die finale. Het past simpelweg wel in het patroon van dit toernooi als ofwel Italië ineens een enorme off-day heeft, ofwel er weer even een hele discutabele beslissing in het voordeel zal uitvallen van Engeland. Laten we in elk geval hopen dat het niet zo is, en dat Italië even gaat vlammen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200263343
quote:
11s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:35 schreef HowardRoark het volgende:

Nu moet ik toegeven dat ze tot op heden dit toernooi vrij stabiel ogen qua voetbal, maar het is verder niet om aan te zien en het zit ze allemaal ook wel heel erg mee. Phillips die voor rust tegen Duitsland al rood had moeten hebben, gisteren die strafschop. Het toont ook aan dat scheidsrechters simpelweg zwichten voor de druk nu Engeland thuisvoordeel heeft.
Ik zag de arbitrage gisteren ook bezwijken onder de druk. Is ook niet zo gek, de scheidsrechter die in 2004 een Engelse goal afkeurde omdat de Engelsman de doelman in zijn 5 meter gebied een elleboogstoot gaf moest maanden onderduiken. Ik vond dat die elleboog in het gezicht van Dolberg best even ge-Vard had mogen worden, ze kwamen gewoon weg met intimidatievoetbal, maar de beeldregie schakelde snel weg. Net als nadat de grensrechters snel de bal over de achterlijn vlagden zodra het publiek geluid begon te maken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_200263459
Die Italianen gaan gewoon van uit elke positie schieten, die keeper van Engeland kan er helemaal niks van.
pi_200263474
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik zag de arbitrage gisteren ook bezwijken onder de druk. Is ook niet zo gek, de scheidsrechter die in 2004 een Engelse goal afkeurde omdat de Engelsman de doelman in zijn 5 meter gebied een elleboogstoot gaf moest maanden onderduiken. Ik vond dat die elleboog in het gezicht van Dolberg best even ge-Vard had mogen worden, ze kwamen gewoon weg met intimidatievoetbal, maar de beeldregie schakelde snel weg. Net als nadat de grensrechters snel de bal over de achterlijn vlagden zodra het publiek geluid begon te maken.
Ja en Kane krijgt een 100% penalty niet. Wat lul jij man? Paranoid much :')
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:58:44 #20
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200263563
Als Italie in het eerste half uur scoort dan is Engeland rijp voor de slacht. Mocht Italie een offday hebben en de scheids is weer op de hand van Engeland dan wordt het spannend.

Ik denk Engeland 1 - Italie 3
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 8 juli 2021 @ 10:05:29 #22
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_200263568
Ik gun het Italië niet, maar Engeland al helemaal niet.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_200263608
quote:
11s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:35 schreef HowardRoark het volgende:
Sterk topic dit. Engeland op grote toernooien is altijd verschrikkelijk. Een stel matige voetballers die in eigen land helemaal kapot zijn gehyped en worden aangemoedigd door een horde luidruchtige, vulgaire, dronken idioten die ook nog eens om het minste geringste zeer agressief worden.
Daarom zat ik tijdens het vorige EK ook wel stiekem een beetje te genieten toen ze door de Russen heel Marseille doorgeranseld werden, dat zal best een hele ontnuchterende ervaring voor ze geweest zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200291270
Engeland gaat knielen voor Italië en daarna gaat de prijs mee naar Coverciano
N A P O L I
C A M P A N I A
  vrijdag 9 juli 2021 @ 22:25:47 #25
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_200291396
Het zal me werkelijk een worst wezen, ik heb niets met beide landen.
pi_200291930
Ik hoop ook dat Italie wint omdat ze over het hele tournooi gezien beter voetbal hebben laten zien, ik heb niks tegen Engeland zoals veel hier
pi_200292676
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 00:46 schreef VoMy het volgende:
Dit verdient een eigen topic.
Ik hoop dat ze kansloos verliezen, maar in penalties mag ook, gewoon datgene wat het grootste trauma oplevert. 2 eigen goals van Sterling en Kane zou ook genieten zijn. En een rode kaart voor een verdediger.
pi_200311789
Ik volg het voetbalnieuws altijd op de BBC pagina en ik ben er vrij zeker van dat wanneer Engeland wint, alles nog 25 jaar aan dit toernooi wordt gerelateerd. Dat ga ik niet trekken. Ze moeten echt verliezen, ook voor de Engelsers zelf. Ze kunnen zoveel geluk niet op een gezonde manier consumeren.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juli 2021 @ 14:03:07 #29
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200311881
Engeland haat ik vanwege de lobbyisten en corruptie in de UEFA waardoor ze een oneerlijk thuisvoordeel hebben tov alle andere landen.
Italië haat ik vanwege het aanstellerige gedrag (plotseling genezen na een doelpunt :') )
Engeland haat ik ook vanwege de pure arrogantie en minderwaardigheidscomplexen die ik bij Engelsen zie. Een krant die een leuk grapje maakt wordt al keihard verslonden, want hoe durven ze :(

2-1 in het voordeel van Italië dus w/
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_200317523
En dan al die dronken schuimbekken de Engelsen zien, heerlijk.
pi_200317903
w/ w/
  Trouwste user 2022 zondag 11 juli 2021 @ 22:03:20 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_200320018
De hoop zakt me in de schoenen. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200322111
Its coming Rome!
pi_200323624
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 00:46 schreef VoMy het volgende:
Dit verdient een eigen topic.
Ik hoop dat ze kansloos verliezen, maar in penalties mag ook, gewoon datgene wat het grootste trauma oplevert. 2 eigen goals van Sterling en Kane zou ook genieten zijn. En een rode kaart voor een verdediger.
Nou ja, als je ziet hoe Engeland de laatste drie strafschoppen heeft genomen...
pi_200323638
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:15 schreef HansCojona het volgende:
Its coming Rome!
_O- _O- _O-
  Trouwste user 2022 zondag 11 juli 2021 @ 23:56:14 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_200323664
*O*

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200323693
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 20:34 schreef kurk_droog het volgende:
En dan al die dronken schuimbekken de Engelsen zien, heerlijk.
Die gaan met het verliezen van de finale helemaal los.
pi_200323897
Normaal gesproken zie ik de italianen graag verliezen maar in dit geval gun ik het hen meer dan het arrogante Boris Johnson Engeland.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_200324201
Vēnī, vīdī, vīcī
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_200324260
^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 12 juli 2021 @ 00:24:36 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200324363
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 00:18 schreef De_Kraam het volgende:
^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^
lekker hoor :D
pi_200324826
Nou, dit kon bijna niet beter voor TS :D

Vroeg op voorsprong en daarna nog een tijdje het beter team, dus lang hoop maar dan toch de gelijkmaker. De overtreding van Chiellini was heerlijk maar zwaar kut als dat tegen je team gebeurt. Daarna het gebrek aan wisselen. in de 120e minuut pas snelle verse krachten inbrengen voor penalty's die ze nota bene beiden missen, slecht geschoten met zo'n zwaar irritant aanloopje. Al met al terecht verloren met dat laffe spel van Southgate

Dit moet een frustrerende avond zijn geweest voor de Engelsen
  maandag 12 juli 2021 @ 01:20:04 #43
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_200324832
Mooi.
  maandag 12 juli 2021 @ 01:29:29 #44
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200324869
Jammer. Ik vond oprecht dat ze beter speelden dan Italië, begin van de tweede helft was Italië ze vet de baas maar 60-70% van de wedstrijd vond ik ze beter. Hard werken tegen een uitstekende tegenstander.

De Engelse fans ben ik minder over te spreken, overmatig veel stomdronken tuig.
Resistance is futile.
  maandag 12 juli 2021 @ 01:30:55 #45
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_200324872
quote:
7s.gif Op maandag 12 juli 2021 01:29 schreef Seven. het volgende:

De Engelse fans ben ik minder over te spreken, overmatig veel stomdronken tuig.
Echt van dat gevaarlijk dom tuig ja.
  maandag 12 juli 2021 @ 01:35:44 #46
117098 Hathor
Effe niet
pi_200324883
quote:
10s.gif Op maandag 12 juli 2021 01:17 schreef tjoptjop het volgende:
Nou, dit kon bijna niet beter voor TS :D

Vroeg op voorsprong en daarna nog een tijdje het beter team, dus lang hoop maar dan toch de gelijkmaker. De overtreding van Chiellini was heerlijk maar zwaar kut als dat tegen je team gebeurt. Daarna het gebrek aan wisselen. in de 120e minuut pas snelle verse krachten inbrengen voor penalty's die ze nota bene beiden missen, slecht geschoten met zo'n zwaar irritant aanloopje. Al met al terecht verloren met dat laffe spel van Southgate

Dit moet een frustrerende avond zijn geweest voor de Engelsen
Het zijn inmiddels al 55 frustrerende jaren voor de Engelsen. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')