SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Denk dat je te selectief bent in je (nieuws)bronnen dan. Die “rechtste gekkiepraat” werd door Trump gebruikt, genoeg media die daar iets genuanceerder instaan. Alleen die hoor je dan niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is is de meest logische verklaring.
Feit is dat die theorie een jaar lang als extreem rechtse gekkiepraat is weggezet en dat het nu ineens als een plausibele verklaring wordt gegeven.
Als je in de stad door de Piazza loopt, zie je tegenover de Only een "kunstwerk" gemaakt door mijquote:
Dat jij binnen een jaar een vaccin hebt kunnen krijgen is te danken aan Trumps Operation Warpspeed.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is het enige punt waar Trump wellicht gelijk in had maar hoe vind je dat hij dat opgelost heeft?
En ik denk dat je vrij diep in het samenzweringsputje zit.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat jij binnen een jaar een vaccin hebt kunnen krijgen is te danken aan Trumps Operation Warpspeed.
Trumps reisverbod vanuit China en Europa was ook adequaat ondanks dat Biden en de Democraten het racistisch als racistisch bestempelden.
Persoonlijk vind ik dat Trump veel harder had moeten ingrijpen tegen gouverneurs en burgemeesters die persoonlijke vrijheden inperkten door mask mandates en lockdowns.
Staan er onwaarheden in mijn post dan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ik denk dat je vrij diep in het samenzweringsputje zit.
Vind je niet dat Trump niet beter eerde Ron het kan grijpen en het wat serieuzer had moeten nemen op het begin?quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat jij binnen een jaar een vaccin hebt kunnen krijgen is te danken aan Trumps Operation Warpspeed.
Trumps reisverbod vanuit China en Europa was ook adequaat ondanks dat Biden en de Democraten het racistisch als racistisch bestempelden.
Persoonlijk vind ik dat Trump veel harder had moeten ingrijpen tegen gouverneurs en burgemeesters die persoonlijke vrijheden inperkten door mask mandates en lockdowns.
ga snel kijken kom er vaakquote:Op woensdag 7 juli 2021 20:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als je in de stad door de Piazza loopt, zie je tegenover de Only een "kunstwerk" gemaakt door mij![]()
![]()
Van het weekend maar eens even spotten misschien.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als je in de stad door de Piazza loopt, zie je tegenover de Only een "kunstwerk" gemaakt door mij![]()
![]()
Wacht, waar is dit?quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
Wat CE zegt, je leest vrij selectief en neemt dat zelf als waarheid, cherrypicking.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Staan er onwaarheden in mijn post dan?
Een half jaar volhouden dat chloor innemen ook helpt heeft niet echt geholpen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind je niet dat Trump niet beter eerde Ron het kan grijpen en het wat serieuzer had moeten nemen op het begin?
Het grootste deel van alle vaccin-ontwikkeling is trouwens in Europa gedaan.
Trump heeft eerder ingegrepen dan welke leider dan ook. Toen Trump het reisverbod naar China aankondigde stond Rutte ons nog te vertellen dat het maar een griepje was.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind je niet dat Trump niet beter eerde Ron het kan grijpen en het wat serieuzer had moeten nemen op het begin?
Het grootste deel van alle vaccin-ontwikkeling is trouwens in Europa gedaan.
“dat bedoelde hij niet zo”quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een half jaar volhouden dat chloor innemen ook helpt heeft niet echt geholpen.
Nogmaals waar staan de onwaarheden?quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat CE zegt, je leest vrij selectief en neemt dat zelf als waarheid, cherrypicking.
Dit is echt al honderd keer debunked.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een half jaar volhouden dat chloor innemen ook helpt heeft niet echt geholpen.
Geef eens een filmpje hiervan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Trump heeft eerder ingegrepen dan welke leider dan ook. Toen Trump het reisverbod naar China aankondigde stond Rutte ons nog te vertellen dat het maar een griepje was.
Pfizer en Moderna zijn overigens beide Amerikaanse bedrijven. En het Vaccin is nog altijd niet FDA approved.
Was maar een grapjequote:
Ik kan hier wel een filmpje van vinden, zoek jij even die van Rutte dan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is echt al honderd keer debunked.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |