quote:
huh gaf link toch ... en er word volop gechatquote:
is niet live als je deze bedoeltquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
huh gaf link toch ... en er word volop gechat
dat is oude livestreamquote:
nee die is het niet hoorquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:16 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
is niet live als je deze bedoelt
[..]
dat is oude livestream
Is van gister.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee die is het niet hoor
jawelquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee die is het niet hoor
quote:
er staat bij wanneer hij gesteamd heeftquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
misschien van gisteravond dan?
kan gebeurenquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
![]()
oh ja zie het nu pas .. maar dom gelul dus en zat ernaast gister geen bericht dat peter overleden is
wat is het verhaal met die vakantie eigenlijk?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:18 schreef spinazieruiker het volgende:
Linksom of rechtsom reageert ie toch niet op Jacqueline. Hooguit om het over haar vakantie te hebben
Vermoeiend wijf is dat zegquote:
Ze komt uit dts, nuff saidquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:17 schreef Modus het volgende:
[..]_
Ik weet niet wat voor kalender jij gebruikt maar 6 juli was gisteren.
die is niet zo moeilijk hoor voordat nederland in lock down ging dus begin corona ben ik naar turkije geweest... en daar had hij commentaar op en deed oproep om mijn werk te gaan bellen enzo... maar baas wist het was er om bepaalde dingen te regelenquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:19 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
wat is het verhaal met die vakantie eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |