Je gulp staat open.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Internetpesters aangepakt
Het hele fragment:
https://www.dailymotion.com/video/x5di2yr
Is dat je favoriet? Of wil je alleen je afkeuring over wat Peter R deed laten blijken?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 02:55 schreef Devil010 het volgende:
Zijn stommiteit om ondanks alle waarschuwingen dom te blijven met de gevolgen gekend.
Deze aflevering heb ik nooit gezien. Bedankt, er zitten parels tussen.quote:
Vind dat soort verhalen zo intrigerend omdat het ogenschijnlijk normale mensen zijn. En deze heeft wel stalen zenuwen gehad want zoiets moet je heel minitiues plannen. Hij had maar weinig tijd om zelf weg te komen..quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:30 schreef Ellatjuh het volgende:
Ja die van de treinmoord en dan roept ie dat ie een black out heeft…
Dat weet je ook natuurlijk😂
Schandalig hoe de Shell zich opsteldequote:Op zondag 1 augustus 2021 21:41 schreef Harveo het volgende:
Heel lang geleden keek ik dit samen met mijn ouders ook. Er was toen een aflevering over een man die over boord was geslagen van een boot. Het neigde naar zelfmoord maar waren wel aanwijzigingen voor moord.
Dit heeft mij op jonge leeftijd wel een tijdje bezig gehouden, toen was er volgens mij nog niet echt een leeftijdscategorie. Maar goed, iemand die deze herkent en welke aflevering dit was?
Ik heb de afgelopen 2 weken er zo'n 3 per nacht bekeken. Gaat je niet in je koude kleren zittenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:05 schreef Mrmime het volgende:
Hier zitten afleveringen bij die ik nog niet gezien heb, dank
Vond ik ook sick.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:36 schreef the-eye het volgende:
Deze aflevering maakte enorm veel indruk op mij. Heftig dat je de beelden van de verhoren te zien krijgt. Juist omdat je daaruit op denkt te kunnen maken dat ze het niet gedaan heeft
Eens. Ik zoek nog steeds de eerste afleveringen van Nicky Verstappen en de Puttense moordzaak.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:55 schreef dikkedaniel het volgende:
ik heb vorig jaar december alles op youtube/dailymotion gekeken. Er zijn soms wel mensen op youtube die heel af en toe iets nieuws uploaden, maar er zijn er zoveel meer. Deze man had dit programma van 1995 tm 2012.
Een tijd terug had ik ook al een topic over Peter R de Vries misdaadverslaggever gemaakt. Ik vind dat SBS gewoon die hele meuk moet vrijgeven, zij het op videoland of iets anders dat betaald is.. maakt niet uit.
Ik zou graag een interview zien met die goser die, die avond bij haar was. Horen hoe hij dat verwerkt heeftquote:
Was dat geen gare junk?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:03 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik zou graag een interview zien met die goser die, die avond bij haar was. Horen hoe hij dat verwerkt heeft
Oh ja, ik geloof best dat die er iets mee te maken heeft. Volgens mij had Peter wel gezocht maar was hij niet te vinden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:11 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nou ja, hij kwam langs met coke. Ze hebben samen zitten drinken en snuiven
op 52:30 is hij toevallig aanwezig als Peter langskomtquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oh ja, ik geloof best dat die er iets mee te maken heeft. Volgens mij had Peter wel gezocht maar was hij niet te vinden.
Tijd om hem nog eens te kijken. Was dat al vergeten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:19 schreef the-eye het volgende:
[..]
op 52:30 is hij toevallig aanwezig als Peter langskomt
Deze?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Tijd om hem nog eens te kijken. Was dat al vergeten.
De eerste aflevering van de dubele moord op dat echtpaar in Amsterdam Noord zou ik ook graag nog eens kijken.
Eens!quote:
Zou Brown trouwens door de recherche gehoord zijn na de moord op Peter?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Eens!
"Steve, mag ik even met je praten?"
"Ja, je speelt nu wel met het oog van de naald hoor!"
Meer dan 10 jaar later zou Brown hem tot 2 keer toe om die uitzending in Amsterdam aanvallen.
Dat zou wel bizar zijn, maar je weet maar nooit. Wraak kan gekoesterd worden en zich jaren later uiten in dit soort zaken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zou Brown trouwens door de recherche gehoord zijn na de moord op Peter?
Al was het wel een zwaktebod van Peter om Kees Prins in te huren als zogenaamde overloper-crimineelquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Eens!
"Steve, mag ik even met je praten?"
"Ja, je speelt nu wel met het oog van de naald hoor!"
Meer dan 10 jaar later zou Brown hem tot 2 keer toe om die uitzending in Amsterdam aanvallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |