abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13488030
Ik zit echt te twijfelen of ik nu van de week nog een kaartje zal gaan kopen of niet
Wie kan mij overhalen?
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_13618266
Goed ik ga dus waarschijnlijk ook. Heb alleen nog geen kaartje
  maandag 6 oktober 2003 @ 00:52:26 #128
16314 Pea
Bakkebaardaap
pi_13679712
Net terug van Opeth

Conclusie: Opeth heerscht! Ook 'acoustisch'

(foto's volgen)

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.
pi_13681303
Ben gisteren ook geweest. Het was echt geweldig. Het geluid was top, de band had er zin in en de nummers waren raak!

Een greep uit de setlist:

Windowpane
In my time of need
Death whispered lullaby
Hope leaves
to rid the disease
Face of Melinda
Harvest
To bid you farewell

De sfeer was ook uitstekend en erg apart. Ik had nog nooit in 013 op stoelen gezeten Er zat alleen af en toe een of andere boeren brulaap doorheen te bulderen wat de magie enigszins verpestte De band negeerde hem gelukkig dan ook.

Voorprogramma (Old dead tree) uit Parijs was ook een aardige en verrassende band. Deed me een beetje aan moonspell/oude paradise lost denken op sommige momenten.

<<Hier kan uw advertentie staan>>
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:03:21 #130
42399 Deliverance
overwegend positief
pi_13683778
Ben ook geweest. Vond het goed, maar geluid vond ik op sommige momenten niet echt top, vooral tijdens de damnation setlist niet, bijv. bij windowpane en hope leaves. Na damnation was het wel geluid wel klasse, vooral tijdens to bid you farewell, wat echt goed uitgevoerd was!
Was kortom goed.
pi_13684191
nou ja, dit optreden zegt veel over Opeth. Dat het gewoon een van de weinige echt toffe europese metalbands is.
pi_13684643
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:03 schreef Deliverance het volgende:
Ben ook geweest. Vond het goed, maar geluid vond ik op sommige momenten niet echt top, vooral tijdens de damnation setlist niet, bijv. bij windowpane en hope leaves. Na damnation was het wel geluid wel klasse, vooral tijdens to bid you farewell, wat echt goed uitgevoerd was!
Was kortom goed.
Ben ik benieuwd waar je zat. Ik zat links direct naast de mengtafel en de hele avond was het geluid subliem! Vooral tijdes de damnation nummers....
<<Hier kan uw advertentie staan>>
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:43:43 #133
42399 Deliverance
overwegend positief
pi_13684779
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:37 schreef Plaguebearer het volgende:

[..]

Ben ik benieuwd waar je zat. Ik zat links direct naast de mengtafel en de hele avond was het geluid subliem! Vooral tijdes de damnation nummers....

Ik zat helemaal boven , ik denk dat er iets mee te maken heeft gehad.
pi_13687354
ik zat achter de geluidstafel en het geluid was daar super.
optreden was gewoon geweldig

minpunt mensen die menen dat ze moeten kletsen tijdens een nummer ga dan beneden bij de bar zitten

maandag 6 oktober 2003 @ 14:52:01 #135
31186 0_o
See my shadow changing
pi_13689189
Soms was het geluid nog wel slecht hoor. Bij sommige tonen hoorde je een heel irritante trilling in de box rechts (meen ik)

Concert verder was super. Zelfs mijn vriendin, die vooraf Opeth helemaal niets vond, wil nu Damnation hebben

Erg relaxde sfeer hing er ook, fijn om op zo'n manier een concert mee te maken.

Vriend van mij kreeg trouwens nog een drumstok tegen zn arm aan gegooid

You're lying to your self again, suicidal imbecile
  maandag 6 oktober 2003 @ 15:10:33 #136
42399 Deliverance
overwegend positief
pi_13689688
Hoogtepunten van het concert vond ik trouwens:
Closure
Weakness
To bid you Farewell
Benighted
pi_13816653
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 15:10 schreef Deliverance het volgende:
Hoogtepunten van het concert vond ik trouwens:
Closure
Weakness
To bid you Farewell
Benighted
Weakness vind ik echt zoooooooon enorm boring nummer!
Closure was idd erg goed en to bid you farewell en benighted ook
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  zondag 12 oktober 2003 @ 13:07:50 #138
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_13825234
Schandalig trouwens dat Benighted, Face of Melinda en To Bid You Farewell niet op de DVD komen te staan.

Dat waren toch een beetje mijn hoogtepunten van vorige weeks optreden.

Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_13826261
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:07 schreef Ascaroth het volgende:
Schandalig trouwens dat Benighted, Face of Melinda en To Bid You Farewell niet op de DVD komen te staan.

Dat waren toch een beetje mijn hoogtepunten van vorige weeks optreden.

Idd, maar ik zou toch nooit een dvd van een optreden kopen. Als je die een of 2 keer gezien hebt, heb je het ook al weer gezien. Koop liever een goede film van david lynch bijvoorbeeld
Wandelen in Noorwegen
pi_13826274
Gaat de DVD over de hele toer of over 013
  zondag 12 oktober 2003 @ 14:16:25 #141
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_13826292
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 14:15 schreef ParanoidEv het volgende:
Gaat de DVD over de hele toer of over 013
Die DVD gaat over een concert wat ze in Londen gegeven hebben. Daar speelde ze Damnation en het normale werk.
pi_13826441
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 14:16 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Die DVD gaat over een concert wat ze in Londen gegeven hebben. Daar speelde ze Damnation en het normale werk.

Hm ok interessant
  vrijdag 9 april 2004 @ 22:41:40 #143
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_18311015
heb de DVD thuis liggen en ben erg gecharmeerd!!! Vooral het laaste gedeelte van "Deliverance" is echt ontzettend gaaf!!
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_18313119
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 22:41 schreef ForrestX het volgende:
heb de DVD thuis liggen en ben erg gecharmeerd!!! Vooral het laaste gedeelte van "Deliverance" is echt ontzettend gaaf!!
Mee eens. Ze blijven het wel heel lang herhalen maar het is dan ook heel gaaf. Ik vind The Drapery Falls een beetje tegenvallen op de DVD eigenlijk . Maar A Fair Judgement is geweldig (waarvan ik het juist niet verwacht had live)
It's a simple question -- if the moon were made of ribs ... would ya eat it?...I know I would.
pi_18317126
Opeth.
pi_18452561
Mikael Åkerfeldt and the band will go into writing mode sometime in May of this year.
(opeth.com)

It's a simple question -- if the moon were made of ribs ... would ya eat it?...I know I would.
pi_18452989
YEAH!
pi_18454721
Er gaan geruchten, dat dit album een wat meer blackmetal attitude krijgt.
Ik ben benieuwd.
pi_18456286
quote:
Op donderdag 15 april 2004 22:34 schreef Subterranean het volgende:
Ik ben benieuwd.
Zou dat niet erg vinden, dat hebben Morningrise en Orchid ook en zijn beide geweldige albums.
pi_18458042
quote:
Op donderdag 15 april 2004 22:34 schreef Subterranean het volgende:
Ik ben benieuwd.
Als ze dat doen verbrand ik mijn Opethshirt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')