Conclusie: Opeth heerscht! Ook 'acoustisch'
(foto's volgen)
Een greep uit de setlist:
Windowpane
In my time of need
Death whispered lullaby
Hope leaves
to rid the disease
Face of Melinda
Harvest
To bid you farewell
De sfeer was ook uitstekend en erg apart. Ik had nog nooit in 013 op stoelen gezeten Er zat alleen af en toe een of andere boeren brulaap doorheen te bulderen wat de magie enigszins verpestte
De band negeerde hem gelukkig dan ook.
Voorprogramma (Old dead tree) uit Parijs was ook een aardige en verrassende band. Deed me een beetje aan moonspell/oude paradise lost denken op sommige momenten.
quote:Ben ik benieuwd waar je zat. Ik zat links direct naast de mengtafel en de hele avond was het geluid subliem! Vooral tijdes de damnation nummers....
Op maandag 6 oktober 2003 11:03 schreef Deliverance het volgende:
Ben ook geweest. Vond het goed, maar geluid vond ik op sommige momenten niet echt top, vooral tijdens de damnation setlist niet, bijv. bij windowpane en hope leaves. Na damnation was het wel geluid wel klasse, vooral tijdens to bid you farewell, wat echt goed uitgevoerd was!
Was kortom goed.
quote:Ik zat helemaal boven
Op maandag 6 oktober 2003 11:37 schreef Plaguebearer het volgende:[..]
Ben ik benieuwd waar je zat. Ik zat links direct naast de mengtafel en de hele avond was het geluid subliem! Vooral tijdes de damnation nummers....
minpunt mensen die menen dat ze moeten kletsen tijdens een nummer ga dan beneden bij de bar zitten
Concert verder was super. Zelfs mijn vriendin, die vooraf Opeth helemaal niets vond, wil nu Damnation hebben
Erg relaxde sfeer hing er ook, fijn om op zo'n manier een concert mee te maken.
Vriend van mij kreeg trouwens nog een drumstok tegen zn arm aan gegooid
quote:Weakness vind ik echt zoooooooon enorm boring nummer!
Op maandag 6 oktober 2003 15:10 schreef Deliverance het volgende:
Hoogtepunten van het concert vond ik trouwens:
Closure
Weakness
To bid you Farewell
Benighted
quote:Idd, maar ik zou toch nooit een dvd van een optreden kopen. Als je die een of 2 keer gezien hebt, heb je het ook al weer gezien. Koop liever een goede film van david lynch bijvoorbeeld
Op zondag 12 oktober 2003 13:07 schreef Ascaroth het volgende:
Schandalig trouwens dat Benighted, Face of Melinda en To Bid You Farewell niet op de DVD komen te staan.Dat waren toch een beetje mijn hoogtepunten van vorige weeks optreden.
quote:Die DVD gaat over een concert wat ze in Londen gegeven hebben. Daar speelde ze Damnation en het normale werk.
Op zondag 12 oktober 2003 14:15 schreef ParanoidEv het volgende:
Gaat de DVD over de hele toer of over 013
quote:Hm ok interessant
Op zondag 12 oktober 2003 14:16 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Die DVD gaat over een concert wat ze in Londen gegeven hebben. Daar speelde ze Damnation en het normale werk.
Mee eens. Ze blijven het wel heel lang herhalen maar het is dan ook heel gaaf. Ik vind The Drapery Falls een beetje tegenvallen op de DVD eigenlijkquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:41 schreef ForrestX het volgende:
heb de DVD thuis liggen en ben erg gecharmeerd!!! Vooral het laaste gedeelte van "Deliverance" is echt ontzettend gaaf!!
Zou dat niet erg vinden, dat hebben Morningrise en Orchid ook en zijn beide geweldige albums.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:34 schreef Subterranean het volgende:
Er gaan geruchten, dat dit album een wat meer blackmetal attitude krijgt.
Ik ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |