Mikael komt niet over als iemand die zich laat voorschrijven hoe zijn muziek moet klinken... Ik kan me niet voorstellen dat hij concessies zal doen op dat vlak... Dus ik denk dat Opeth gewoon Opeth blijft.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:32 schreef Ibanez het volgende:
Roadrunner an sich is niet verkeerd hoor!! Alleen krijg je nu weer van die diehards die denken: " ojee, opeth samen op een label met nu metal" Da kan natuurlijk nie....
***geheel offtopic***quote:Op maandag 2 mei 2005 12:16 schreef Ibanez het volgende:
bla
no, why?quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:18 schreef Laton het volgende:
[..]
***geheel offtopic***
Hey heb je Nerve - Blood & Gold ooit nog gecheckt?
Ja en hun 2e album, Blood & Gold is een van de beste albums die nederland ooit heeft voortgebracht.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nerve was toch ooit de band van Tom Holkenborg?
Opeth.comquote:The band is currently hard at work in Fascination street studios. 9 titles have been recorded and at this moment Hammond organs and Mellotrons are being put down to tape. The recording is being supervised and engineered by Jens Bogren and produced by the band. Some song titles have been confirmed and will be posted here soon.
Ehm... Per Wiberg is alleen toetsenist geweest op de Damnation tour, en niet op het album zelf. Ben echter net zoals jij erg benieuwd wat voor effect het toevoegen van Per op de sound van Opeth heeft...quote:Op maandag 9 mei 2005 13:00 schreef keitel het volgende:
Per Wiberg (keyboards) is nu officieel lid van de band. Sommigen onder jullie zullen hem wel opgemerkt hebben op de DVD of ergens live. Hij blijft ook wel lid van de Spiritual Beggars.
Ik vraag me af in welke mate hij het geluid van Opeth zal beïnvloeden. M.a.w. wat is de grootte van zijn rol in de volgende albums. Op Damnation is hij natuurlijk alom aanwezig, maar dat album leent er zich dan ook perfect toe. Gewoon, de hardere albums met synth... Ik vrees er een beetje voor. Maar met Opeth weet je nooit natuurlijk. Hun zelfkritiek is ongeëvenaard en ik weet zeker dat ik hun album blindelings zal binnenhalen. Je wéét gewoon dat je kwaliteit in de pootjes hebt, met synth of zonder.
Mikael verklaarde eerder al en passant dat het wat naar black metal zou neigen. Ik ben niet vies van bm, integendeel, maar hier zou ik toch een hand of caution willen raisen in het geval van Opeth
[..]
Opeth.com
Waar heb ik dat gezegd dan? Ik denk dat het kristalhelder is dat Wilson alles inspeelde op het album.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ehm... Per Wiberg is alleen toetsenist geweest op de Damnation tour, en niet op het album zelf.
Oooquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:41 schreef nipeng het volgende:
http://www.013web.nl/ProgrammaDetail.asp?color=3366FF&id=1261
Nee dus
Melkweg is de 14e.
Hey Toffe!!! Wordt 11 september ons eerste Opeth concert samen????quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nerve was toch ooit de band van Tom Holkenborg?
Zou zo maar eens kunnenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:03 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Hey Toffe!!! Wordt 11 september ons eerste Opeth concert samen????![]()
![]()
allah zegt van wel ja..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:33 schreef maniack28 het volgende:
Vet Opeth komt!!! Daar ga ik heen, misschien wel allebei de concertenHopelijk komen ze ook nog op Lowlands, kan nog, dus ik bid hard
en dan komt het wel goed, toch?
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 14:17 schreef TheArowana het volgende:
Aah Opeth.. Heerlijke band imo, hoewel ik niet altijd in de stemming ben voor hun muziek en stiekem net zo lief naar dood-en-verdoemenis-metal als Dimmu Borgir luister.. Opeth komt op mij muzikaal gezien veel oorspronkelijker over.. Heel erg de moeite waard..
Opeth is fucking geniaal..Dimmu kan nog wat leren van deze meestersquote:Op zondag 29 mei 2005 14:17 schreef TheArowana het volgende:
Aah Opeth.. Heerlijke band imo, hoewel ik niet altijd in de stemming ben voor hun muziek en stiekem net zo lief naar dood-en-verdoemenis-metal als Dimmu Borgir luister.. Opeth komt op mij muzikaal gezien veel oorspronkelijker over.. Heel erg de moeite waard..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |