aan de de leidsedwarsstraatquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:57 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Hij is dood. Als je filmpjes bekijkt is er geen andere mogelijkheid.
Ook de vrijheid van meningsuiting is (terecht wat mij betreft) niet ongelimiteerd (strafrecht). Maar "handhaving" is dus uiteraard ook voorbehouden aan de wettelijk bevoegden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal aanslagen op het vrije woord. Van Gogh was ook geen politicus.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef Draak31 het volgende:
Is het al zeker dat het überhaupt Peter wel is?
Precies dit. Geldt niet alleen voor coke, ook met zogenaamde partydrugs gaat heel veel criminaliteit gepaard. Toch lijken heel veel mensen "een pilletje slikken" op een festival, vrij normaal te vinden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tja, en wat zeg je dan tegen al die lui die lekker drugs blijven snuiven... Want die houden het in stand. Als Taghi uitgeschakeld is, dan staan de deuren open voor kartels uit Mexico. En die lui zijn weer de overtreffende trap van Taghi en zijn holmaatjes. Daar kan het NL leger nog niet tegenop.
Dus enige wat nog helpt is dat al dat drugsvolk hun hersenen gaat gebruiken en inziet dat dat recreatieve gebruik allemaal kei tof is. Maar wel het grootste gespuis dat er bestaat deze kant op trekt.
Dan kan dat vannacht nog gebeuren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Als deze persco niet meedeelt dat het einde oefening is, dan mag dat echt een wereldwonder heten.
Mag je niet over heftige gebeurtenissen praten op viva?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:58 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Op viva wordt dit onderwerp geboycot, dus ik schrijf hier graag mee. Vindt het heel heftig en bizar dat dit zo gebeurt op straat.
Jij geniet hier echt van he?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:58 schreef Discombobulate het volgende:
Kan niet wachten op een repliek van onze Gabberhaus.
Geboycot? Da's toch raar.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:58 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Op viva wordt dit onderwerp geboycot, dus ik schrijf hier graag mee. Vindt het heel heftig en bizar dat dit zo gebeurt op straat.
Die kans lijkt mij behoorlijk groot ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij kan toch vannacht alsnog overlijden bedoel ik.
paar stevige oneliners!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:58 schreef Draak31 het volgende:
Ik ben benieuwd wat de regering te zeggen heeft.
"Hun eigen reet kunnen ze nog niet eens vinden", zo vertelde een voormalig drugshandelaar me vroeger eens...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Waarvan akte. En door met de echte wereld maar weer, waarin een door bezuinigingen en gebrek aan middelen geteisterde recherche probeert vat te krijgen op de georganiseerde misdaad.
Dat zou al een wereldwonder zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat kan ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je weet dat hij al jaren dood is heh? Of niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:53 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Eef Hoos is fucking gestoord.
Je kan maar beter gewoon betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |