Mani toch, wil je een knuffelquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Als er vrijwilligers zouden worden gevraagd om de Mocromafia uit te roeien, zouden jullie je dan aanmelden? Ik wel.
Tja, en wat zeg je dan tegen al die lui die lekker drugs blijven snuiven... Want die houden het in stand. Als Taghi uitgeschakeld is, dan staan de deuren open voor kartels uit Mexico. En die lui zijn weer de overtreffende trap van Taghi en zijn holmaatjes. Daar kan het NL leger nog niet tegenop.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nu heb je het over BN'ers... dat vind ik nog het minst erge. Wat te denken van Derk Wiersum en die broer van de kroongetuige. En zo zijn er nog wel tal van voorbeelden. Dat het een BN'er is maakt het niet erger of minder erg. Feit is dat justitie amper grip krijgt op het criminele tuig wat zich als een pisvek in een onderbroek door Amsterdam lijkt te verspreiden.
Om zijn villa in Portugal te bekostigen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:53 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Eef Hoos is fucking gestoord.
Je kan maar beter gewoon betalen.
De politiewoordvoerder heeft dat bevestigd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef Draak31 het volgende:
Is het al zeker dat het überhaupt Peter wel is?
De overheid raakt in de knel met wetten die ze zelf eerder doorgedrukt hebben. Regel het nou toch eens gewoon!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt maar alleen een enorm sterk uitgebreid politieapparaat zou dat enigszins tegen kunnen gaan maar dan praat je over miljarden extra per jaar plus uitgebreidere bevoegdheden die weer schuren tegen allerlei wetten aan, privacy bijvoorbeeld, het is allemaal niet eenvoudig helaas.
Neequote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Is het die parkeergarage bij de Melkweg?
Waarvan akte. En door met de echte wereld maar weer, waarin een door bezuinigingen en gebrek aan middelen geteisterde recherche probeert vat te krijgen op de georganiseerde misdaad.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Als er vrijwilligers zouden worden gevraagd om de Mocromafia uit te roeien, zouden jullie je dan aanmelden? Ik wel.
Nee, jij blijft 100% hier.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:56 schreef Seven. het volgende:
Ik schakel wel tussen de livefeed op nu en dit topic
betalen moet je! centen wil ik zien! ben jij gek?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Om zijn villa in Portugal te bekostigen.
Lekker man, zwembadje er bij, lekkere wijven, warm zonnetje.
Nee garage Prinsengrachtquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Is het die parkeergarage bij de Melkweg?
Veel te kort door de bocht.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:57 schreef Horzula het volgende:
[..]
De overheid raakt in de knel met wetten die ze zelf eerder doorgedrukt hebben. Regel het nou toch eens gewoon!
Sorry je salaris is niet op de juiste rekening gestort, het was zooooo druk..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Enig idee hoe taffesdruk het nu is op zo'n nieuwsredactie?
NPO3.quote:
Ooh Ik dacht de andere kant op, want daar is de boel ook afgezet volgens Google maps.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/9mCPnLuso1c3eBBb7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |