^M'n matties bescherm ikquote:
Check even zijn toespraak op Cor van Hout zijn uitvaart. Neemt niet weg dat hij een goede kerel was/is die veel heeft betekent voor nabestaanden en veel zaken ook heeft doorgezet waar de politie stopte. Het was geen crimineel maar het is toch echt wel bekend dat hij ook "discutabele" contacten had.. Maar misschien maakt dat je ook wel een goede misdaadjournalist...quote:
Hier hetzelfde idd. Ik ben het met je eens… ben er bang voor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
doe ook maar niet kijken.... ik kreeg ze via een mongool op de app.... Enfin.... ik ben van de true-crime boeken en verhalen en ik concludeer dat iemand dit niet kan hebben overleeft, helaas.......
waarom moeten we iemand die zich rapper noemt in dit topic belichten? Geen knip voor de neus waard dit soort waardeloze figuren die parasieteren op de samenleving.quote:
Na-biel. Niet Nebbel iddquote:
De gieter, mooie tent.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:08 schreef Nielsch het volgende:
Ik ging vroeger vaak uit in de Korte Leidsedwarsstraat. Cafe de Gieter en die whiskybar aan de overkant. Komt zo wel erg dichtbij.
Jacqueline. Ze hadden een open relatie, dus hij had ook scharrels (een ervan was Susan Smit). Ik weet niet of ze nu nog bij elkaar zijn.quote:
Als PRdV is overleden kwalificeert dat ook wel als moord.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:09 schreef Oliver23 het volgende:
Politiek verslaggever van de NOS sprak net over “moord” ......
Iemand moet Bouke van de V belasterd hebben...quote:
NEEquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:10 schreef KennyPowers het volgende:
WERD HIJ BEVEILIGD????
HAD HIJ BEVEILIG MOETEN WORDEN??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |