https://www.parool.nl/ams(...)warsstraat~b13c1616/quote:Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Later meer...
https://www.geenstijl.nl/quote:Er is een man neergeschoten in Amsterdam en volgens de tamtam op Twitter - DUS ONBEVESTIGD - gaat het om Peter R. de Vries. Later meeerrrrrr. "Meerdere hulpdiensten zijn opgeroepen naar de plaats delict. De verdachte is voortvluchtig. Het slachtoffer is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht."
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze nu aandacht willen moeten ze zeggen dat het ze niet boeit.
Niet echt bevestigd. Was op basis van een artikel in het Parool. Chaotische avond is het.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heftig, maar het is niet waar begrijp ik?
Neequote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:52 schreef Tyr80 het volgende:
Is er serieus nog twijfel of het Peter R. is? .
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:52 schreef Tyr80 het volgende:
Is er serieus nog twijfel of het Peter R. is? Denk dat ie wel wat getweet zou hebben anders.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die man ligt in het ziekenhuis dood te gaan, maar gelukkig weet iedereen hier te melden dat er een lekker wijf op RTL4 is.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
16 likes gescoord zojuist. Mijn avond is goed.
Surequote:
Al bevestigt door de politiequote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:52 schreef Tyr80 het volgende:
Is er serieus nog twijfel of het Peter R. is? Denk dat ie wel wat getweet zou hebben anders.
Heb ik wel ja, maar ik heb net ook de beelden gezien, daar heb ik nu buikpijn vanquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:52 schreef KingRoland het volgende:
@:yvonne wat denk jij? wel flashback naar Van Gogh en Fortuyn dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |