abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8160259
Een vriendin van me wil een neuspiercing (knopje) laten zetten, en is nogal vaak verkouden... (rooie neus etc.)
Kan een piercing positieve/negatieve reacties geven op je verkoudheid???
kweenie... misschien maar een stomme vraag dit....
  dinsdag 28 januari 2003 @ 20:28:03 #2
37157 mobomania
www.verkeersklaagbank.nl
pi_8160633
ik denk dat het er een beetje aan ligt van wat voor materiaal deze gemaakt is.......
pi_8160641
Zo lang je in de genees periode zit (dat is de tijd die het wondje nodig heeft te herstellen) is verkoudheid een verhoogd risico op ontstekingen..
pi_8160699
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 20:28 schreef mobomania het volgende:
ik denk dat het er een beetje aan ligt van wat voor materiaal deze gemaakt is.......
Dat maakt niet uit omdat het om het wondje zelf gaat. Al titanium wel beter is als chirurgisch staal.. Maar dat heeft meer met allergie risico te maken...
  dinsdag 28 januari 2003 @ 20:31:03 #5
37157 mobomania
www.verkeersklaagbank.nl
pi_8160719
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 20:30 schreef FouteMensenStaff het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit omdat het om het wondje zelf gaat. Al titanium wel beter is als chirurgisch staal.. Maar dat heeft meer met allergie risico te maken...

Jij zult het weten
pi_8160797
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 20:30 schreef FouteMensenStaff het volgende:

[..]

Titanium Ti6Al4 Eli kwaliteit om precies te zijn.

Ontopic:

Het is geen probleem, let wel: "Als ze verkouden is terwijl de piercing aan het genezen kan dit wel problemen geven".

-edit-
Vraag verkeerd gelezen
Ik denk niet dat ze extra problemen met haar verkoudheid kan krijgen. Als je het helemaal zeker wilt weten, loop een keer een goeie piercingshop binnen. Daar kunnen ze je op een rustige en proffesionele manier alles vertellen wat je wilt weten.

pi_8184266
Had zelf ook vroeger een neuspiercing en was inderdaad ook vrij vaak verkouden. Heb nooit iets gemerkt van dat de verkoudheid langer ging duren of erger werd door die piercing, maar ik vond het wel héél erg lastig met snuiten.
Toen ie op een gegeven moment dicht was gegroeid was dat wel een reden om 'em niet nog een keer te laten schieten.
pi_8205185
nah maakt geloof ik niks uit hoor
Ik heb ook een neuspiercing en ben ook vrij vaak verkouden, maar heeft niks met elkaar te maken
I thought this day would never end...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')