abonnement Unibet Coolblue
pi_200233232
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 16:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Correct.
[..]

Er is nochtans geen sprake van 'voortsluipende homofobie'.
Voor mij is "er wordt gereageerd op argumenten die niet zijn gemaakt" een retorische variant op de snotneus die zijn vingers in z'n oren stopt en "nana-nanana" roept.
Verder tref ik bij je aan:

"Ja, en?"
"Dat is onzin"
"Dat mag jij vinden"
"Dat heb ik nooit zo gezegd"
"Dat is niet zo"
"Dan verschillen we van mening"
"Het is nu eenmaal zo, dat: xyz"
Je formuleert het alleen iets deftiger.

Dat zijn allemaal dooddoeners en stoplappen die weinig aan een discussie bijdragen. Je bent zelden op een argumentatie te betrappen.
Je verwoordt dat allemaal wat parmantig, met wat duurdere woordjes, in zinnen die grammaticaal regelmatig uitglijden.
Lardeer dit met "drammerig, gewauwel, hysterisch, links, kerk, radicaal, communistisch, marxistisch, projectie" en zie daar: een post van Dejann.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  dinsdag 6 juli 2021 @ 18:43:26 #127
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_200233268
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 18:40 schreef OllieA het volgende:

[..]

Voor mij is "er wordt gereageerd op argumenten die niet zijn gemaakt" een retorische variant op de snotneus die zijn vingers in z'n oren stopt en "nana-nanana" roept.
Verder tref ik bij je aan:

"Ja, en?"
"Dat is onzin"
"Dat mag jij vinden"
"Dat heb ik nooit zo gezegd"
"Dat is niet zo"
"Dan verschillen we van mening"
"Het is nu eenmaal zo, dat: xyz"
Je formuleert het alleen iets deftiger.

Dat zijn allemaal dooddoeners en stoplappen die weinig aan een discussie bijdragen. Je bent zelden op een argumentatie te betrappen.
Je verwoordt dat allemaal wat parmantig, met wat duurdere woordjes, in zinnen die grammaticaal regelmatig uitglijden.
Lardeer dit met "drammerig, gewauwel, hysterisch, links, kerk, radicaal, communistisch, marxistisch, projectie" en zie daar: een post van Dejann.
Straks blijkt hij een experimentele altrechts-bot te zijn.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_200233359
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 18:43 schreef Perrin het volgende:

[..]

Straks blijkt hij een experimentele altrechts-bot te zijn.
Gemaakt door een vrij jonge, Belgische libertariër.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_200233688
quote:
Omdat de Hongaren ‘het door hebben’ poepen ze volgens de priesters uit het ‘westen’ pas genoeg kleuren als er dertig lesboeken verwijzen naar ‘zwangere mannen’ en ‘vrouwen met baarden’. Anders missen de kinderen waardevolle opties. Als je in groep acht nog geen voorlichting over anale seks hebt gehad, zoals in de rest van Europa, dan zouden de kinderen wel eens kunnen denken dat dat niet normáál is! Als er geen tv-programma’s zijn waarin volwassenen hun broek laten zakken voor kinderen, dan zouden ze ons wel eens preuts kunnen vinden. Als er op een middelbare school geen dragqueen dag is, dan zouden de leraren misschien wel eens transfoob kunnen zijn! Ja, dan zou seksualiteit iets voor achter gesloten deuren blijven en niet een perfide instrument in een links-liberale cultuuroorlog. De ophef over Hongarije is machtsvertoon waarbij politici, journalisten en ondernemers opportunistisch op hun knieën gaan en nuttige idioten worden in die oorlog.

De Gay was het eerste slachtoffer van de LGBTQ beweging
Homo’s (en andere letters), ik heb serieus met ze te doen. Misbruikt voor politieke doeleinden worden ze constant afgeschilderd als een diverse maar verder politiek homogene groep mensen die constante bevestiging nodig heeft voor hun seksuele geaardheid – in de wet, in de publieke opinie, door de ogen van de jeugd. Ze zouden niet rusten voordat het hele alfabet aan seksuele identiteiten op elk lullig formuliertje kan worden aangevinkt. Het postmoderne nihilisme van ‘inclusie en diversiteit’ laat echter een wrede hokjesgeest zien, die tot in het oneindige moet worden doorgevoerd om ‘ware ONE LOVE’ te bereiken. Toevallig ken ik geen enkele homo dit zelf echt wil. Meestal willen ze gewoon hun leven leiden zoals ieder ander, zonder verkracht te worden door politici die hun principes en ruggengraat hebben ingeruild voor deze krankzinnigheid.

De homoseksuele jongeren die vroeger in mijn klas en collegezaal zaten zijn allemaal goed door het leven gekomen, ook zonder regenboogvlaggen op het Binnenhof. Sterker nog, in die tijd was het COC (waar ik wel eens kwam) nog niet gekaapt door de LGBTQ-agenda. Die agenda heeft ‘de Gay’ en ‘de Lesbian’ gaandeweg een beetje onder de bus gegooid als achterhaalde knuffeldieren. De Gay was het eerste slachtoffer van de LGBTQ beweging, kijk maar naar de naam van de Gay Pride. Heet nu Pride. Want anders niet inclusief genoeg. Niet ‘gender fluid’ genoeg. Homo’s werden daarnaast geketend aan progressieve politieke standpunten. “Want je bent toch een homo?!” In mijn inbox ontving ik een paar jaar geleden een aangrijpende brief van een transgender vrouw. Ze werd als PVV-stemmer niet geaccepteerd in haar omgeving vanwege haar politieke opvattingen, die “pasten niet bij haar gender indentiteit”.

Dit is omgekeerde emancipatie, gekoppeld aan een cultuuroorlog die in niets lijkt op de beweging van de jaren ’60 en later de jaren ’80 en ‘90 waarin popsterren als Madonna, Queen en Boy George het moeilijke werk deden. Toen de uitgaansscene nog een zinderende mix van allerlei soorten mensen was. De huidige faux outrage slaat dat alles volledig plat.

Stof tot nadenken
Net zoals dat debiele gesprekje tussen Sigrid Kaag en Nikki Tutorials van vorig jaar, waarin Nikki (vroeger een jongen) het gezicht van vrouwenrechten moest voorstellen. Want vrouwen met een baarmoeder zijn niet genoeg meer om die rol op zich te nemen, als hoeder van hun eigen rechten.

Zo verging het de homo’s, zo verging het dus ook de vrouwen in de linkse kerk. Keihard gedist door hippere, dik opgemaakte versies van the real thing. En dat drijft deze agenda meer dan wat ook, het willen wegdoen met traditionele verhoudingen en waarden, zoals familie, religie en de ware betekenis van emancipatie dus. Want dat zijn allemaal vreselijke hindernissen op weg naar de mens die transhumanistisch, transgender en trans-goedbijzijnhoofd moet worden.

Tot slot: Hongarije verdient solidariteit. Zijn we vergeten wat we aan de moedige Hongaren te danken hebben? Deze trotse kleine mensen kwamen niet alleen in opstand tijdens de opstand van 1956 tegen de Sovjet-Unie. Het is aan de Hongaren te danken dat het IJzeren Gordijn van het Warschaupact in 1989 werd afgebroken en daarmee de val van de muur niet lang meer duurde.

S. Bergsma
  Beste debater 2022 dinsdag 6 juli 2021 @ 19:22:12 #130
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200233817
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 19:11 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Een stuk meteen beginnen met een drogreden. Tja...

En die afsluiting... tenenkrommend.

[ Bericht 4% gewijzigd door EttovanBelgie op 06-07-2021 19:29:23 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_200235660
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 17:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Ik had inderdaad op die foto gereageerd. En nu?
I rest my case...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 7 juli 2021 @ 00:09:27 #132
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200242185
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 19:11 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Je PI past er inderdaad uitstekend bij. Die Bergsma zal zichzelf ook ongetwijfeld heel intellectueel vinden.
pi_200242291
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 19:11 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Die meneer Bergsma toch.
Klinkt een beetje als een oude grijze man die terug verlangt naar de tijd dat je 2 zenders op je tv had en uit je stoel naar het toestel liep om halverwege de avond van zender te wisselen. De huidige tijd is veel te ingewikkeld met meerdere afstandsbedieningen, apps op je tv, honderden zenders, apart tv-kastje, etc...

Tja, de goeie oude tijd. Toen een homo nog gewoon vies was. Toen het COC nog "Cultuur- en Ontspannings Centrum" heette, om zo tnigszins te verbergen dat het eigenlijk om homo's ging. Toen de Gaykrant thuisbezorgd werd in een dikke witte envelop, om zelfs voor de postbode te verhullen wat er in zat. En natuurlijk helemaal voor je buren. Toen gaykroegjes nog in schimmige steegjes zaten, met een gebarricadeerde deur. Waar je een kwartier liep te dralen voordat je naar binnen ging, wachtend tot er niemand was die zag dat je naar binnen glipte. De tijd waarin je vader je gewoon het huis uit trapte als je uit de kast kwam, terwijl je moeder er bij stond te huilen. De tijd waarin je al je vrienden verloor toen ze er achter kwamen dat je homo bent. Of dat je op school in de pauze werd in elkaar geslagen door je eigen klasgenoten, omdat je homo bent. De tijd waarin de Pride nog gewoon de Gay Pride heeffte, met een provocerende Canal Parade, met in leer gestoken naakte mannen die grote opgeblazen piemels bereden....
Ja een stuk fijner was dat, in tegenstelling tot nu, waarbij de nadruk ligt op dat iedereen gewoon mag zijn wie ze willen zijn. Waarbij de Canal Parade verworden is tot een brave botenparade, waar iedereen aan mee kan doen en de commercie de boventoon voert...

En een transseksueel die op de PVV stemt...
Tja, ik heb een ex die vroeger op Leen van Dijke stemde. Dat deed mij ook de wenkbrauwen fronzen. Mensen kiezen niet altijd voor de partij of politicus die het beste bij hun levenswijze past.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 7 juli 2021 @ 10:27:40 #134
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200245794
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 18:40 schreef OllieA het volgende:

[..]

Voor mij is "er wordt gereageerd op argumenten die niet zijn gemaakt" een retorische variant op de snotneus die zijn vingers in z'n oren stopt en "nana-nanana" roept.
Verder tref ik bij je aan:

"Ja, en?"
"Dat is onzin"
"Dat mag jij vinden"
"Dat heb ik nooit zo gezegd"
"Dat is niet zo"
"Dan verschillen we van mening"
"Het is nu eenmaal zo, dat: xyz"
Je formuleert het alleen iets deftiger.

Dat zijn allemaal dooddoeners en stoplappen die weinig aan een discussie bijdragen. Je bent zelden op een argumentatie te betrappen.
Je verwoordt dat allemaal wat parmantig, met wat duurdere woordjes, in zinnen die grammaticaal regelmatig uitglijden.
Lardeer dit met "drammerig, gewauwel, hysterisch, links, kerk, radicaal, communistisch, marxistisch, projectie" en zie daar: een post van Dejann.
Dit is allemaal verre van het geval. Ik heb door deze reeks heen de zaken juist prima weten te benoemen, alleen dit schiet bepaalde ... inderdaad links-en progressief georiënteerden, compleet in het verkeerde keelgat. Niet voor niets zijn letterlijk alle duimpjes omhoog op jouw post ook specifiek afkomstig van dit genre user. Helaas is dit niets nieuws natuurlijk. Als er mensen zijn die niet akkoord gaan met een bepaald gewenst narratief omtrent sommige onderwerpen, zorgt dit geregeld bij deze groep voor diepe irritatie en woede.

Je kunt er dus van maken wat je wilt, alle weerwoorden en tegenargumenten wegzetten als vermeende dooddoeners of stropoppen maar dit zal niets veranderen. Ik pas mijn mening niet aan en dat geldt wel voor meerderen in de reeks. En daar hebben jij, en de rest van jouw soort medemens, zich maar bij te neer te leggen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 21:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

I rest my case...
Het reageren op een foto betreft nochtans geen homofobie. Het toont wederom (zoals we wel vaker hebben gezien in deze reeks) aan dat de daadwerkelijke betekenis van het begrip 'homofobie' bij sommigen niet echt duidelijk lijkt te zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200246377
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juli 2021 10:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Dit is allemaal verre van het geval. Ik heb door deze reeks heen de zaken juist prima weten te benoemen, alleen dit schiet bepaalde ... inderdaad links-en progressief georiënteerden, compleet in het verkeerde keelgat. Niet voor niets zijn letterlijk alle duimpjes omhoog op jouw post ook specifiek afkomstig van dit genre user. Helaas is dit niets nieuws natuurlijk. Als er mensen zijn die niet akkoord gaan met een bepaald gewenst narratief omtrent sommige onderwerpen, zorgt dit geregeld bij deze groep voor diepe irritatie en woede.

Je kunt er dus van maken wat je wilt, alle weerwoorden en tegenargumenten wegzetten als vermeende dooddoeners of stropoppen maar dit zal niets veranderen. Ik pas mijn mening niet aan en dat geldt wel voor meerderen in de reeks. En daar hebben jij, en de rest van jouw soort medemens, zich maar bij te neer te leggen.
[..]

Het reageren op een foto betreft nochtans geen homofobie. Het toont wederom (zoals we wel vaker hebben gezien in deze reeks) aan dat de daadwerkelijke betekenis van het begrip 'homofobie' bij sommigen niet echt duidelijk lijkt te zijn.
De wijze waarop je reageert wel.
En veel homofobie wordt inderdaad weggepoetst door de plegers.
Alsof de homofoob bepaalt wat homofoob is en wat niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 7 juli 2021 @ 12:56:16 #136
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200248178
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:09 schreef Wantie het volgende:

[..]

De wijze waarop je reageert wel.
En veel homofobie wordt inderdaad weggepoetst door de plegers.
Alsof de homofoob bepaalt wat homofoob is en wat niet.
Er zijn simpelweg duidelijke definities van de meeste termen. En uit dit topic blijkt wel dat jij (en een aantal anderen) vrij weinig concreet besef lijken te hebben omtrent de betekenis van 'homofoob' dan wel 'homofobie'. Dergelijke aantijgingen wordt lukraak toegeworpen richting alles en iedereen die niet akkoord gaat met een bepaald gedachtegoed, en ook maar met enige kritische blik naar sommige LBGTQ-gerelateerde onderwerpen kijkt. Dit gaat zelfs zo ver, dat jij dus nu meermaals tracht mij, een homo, als homofoob weg te zetten. Vanuit dat perspectief kan voornamelijk worden geconcludeerd dat je er heel erg weinig van lijkt te begrijpen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200248404
Maar beste dejjan als jij dan eens eerst duidelijk zou maken wat in jou optiek homofoob gedrag is dat zou de discussie in ieder geval wat diepte geven.

De term foob slaat normaliter op angst. Deze regel in hongarije heeft alles met angst van het onbekende te maken. Of wil je zeggen dat de conservatieve mannetjes erg dapper zijn en ze daarom deze regeltjes invoeren.
  woensdag 7 juli 2021 @ 13:24:30 #138
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200248698
Ik denk dat het zeer weinig met angst te maken heeft. Meer met het omarmen van meer traditionele normen waarden en dat men zich, mede daardoor, niet kan vinden in bepaalde ontwikkelingen in West-Europese landen (dan wel de VS).
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Beste debater 2022 woensdag 7 juli 2021 @ 13:26:05 #139
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200248720
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juli 2021 10:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Dit is allemaal verre van het geval. Ik heb door deze reeks heen de zaken juist prima weten te benoemen, alleen dit schiet bepaalde ... inderdaad links-en progressief georiënteerden, compleet in het verkeerde keelgat. Niet voor niets zijn letterlijk alle duimpjes omhoog op jouw post ook specifiek afkomstig van dit genre user. Helaas is dit niets nieuws natuurlijk. Als er mensen zijn die niet akkoord gaan met een bepaald gewenst narratief omtrent sommige onderwerpen, zorgt dit geregeld bij deze groep voor diepe irritatie en woede.

Je kunt er dus van maken wat je wilt, alle weerwoorden en tegenargumenten wegzetten als vermeende dooddoeners of stropoppen maar dit zal niets veranderen. Ik pas mijn mening niet aan en dat geldt wel voor meerderen in de reeks. En daar hebben jij, en de rest van jouw soort medemens, zich maar bij te neer te leggen.
[..]

Het reageren op een foto betreft nochtans geen homofobie. Het toont wederom (zoals we wel vaker hebben gezien in deze reeks) aan dat de daadwerkelijke betekenis van het begrip 'homofobie' bij sommigen niet echt duidelijk lijkt te zijn.
Je hebt niets benoemd, je hebt je standaard riedel over woke progressieve linksen opgeboerd, een riedel die inwisselbaar is zoals blijkt uit elk topic waarin je verschijnt. Dat je nu wat getriggered bent dat een hoop mensen het met Ollie eens zijn kon dan ook niet anders dan geduid worden als een blijk van een samenkomst van progressieve radicalen. Of, het valt gewoon een hoop mensen op dat je vaak een hoop lult, maar weinig zegt.

Het idee bestaat bij mij inmiddels dat je iets teveel tijd doorbrengt op social media en dan voornamelijk stulpjes waar men elke SJW-scheet opblaast tot epische proporties; je bent kennelijk als de dood - zeker als homo en allochtoon - om voor woke of deuger uitgemaakt te worden, en zo presteer je het om de meest walgelijke uitspraken over homo's te negeren en je te storten op 'radicale progressieven' die iets voor zouden staan wat geen enkele user hier ooit hééft voorgestaan. Weer die onuitroeibare drang om excessen van social media te transformeren tot een norm, om vervolgens daar een 'progressief linkse' norm van te maken, die enkel aangehangen wordt door radicale progressieven met een narratief. Die dan natuurlijk een post massaal gaan liken omdat progressief en links en radicaal en SJW. Doodvermoeiend allemaal.

Die mentale acrobatiek die je steeds moet toepassen om van voorstanders van homo-emancipatie en gelijke rechten de daadwerkelijke onderdrukkers en haatzaaiers te maken (of op z'n minst 'moreel verheven deugers die schouderklopjes willen') en die horde conservatieve zedenpredikers die niet terugdeinst de meest absurde vergelijkingen en innuendo omtrent homo's uit te braken te portretteren als slechts 'mensen die van mening verschillen' geeft aan hoe totaal verknipt je hele optreden hier is.

Misschien valt het verder de meeste mensen op dat er in zeventien delen werkelijk geen enkele 'progressief' hier is geweest die zaken als expliciet lesmateriaal, dragqueens op kleuterscholen, geforceerde bijwoningen van gay parades of - proest - conversie van hetero naar homo heeft gepropageerd. Nul.

Daarentegen hebben we in dezelfde zeventien delen pareltjes van conservatieven gehad als:
- innuendo over (Homo)seksueel getint onderwijs, ook in de laagste klassen;
- Homoseksualiteit en het verband met pedofilie;
- Homoseksualiteit als psychische en mentale aandoening (DMS 1950);
- Homoseksuelen met een 'agenda' om toegang tot de kleinsten te krijgen;
- Homoseksualiteit als inherent pervers;
- COVID19 als goddelijke straf voor de Gay Parade;
- Homoseksualiteit als te genezen ziekte;
- Homoseksualiteit als gevolg van traumatische jeugd, absentie vader, peer pressure;

En zo kan de lijst nog wel even doorgaan.

Maar omdat meneer wat op social media heeft gelezen en bekeerd is tot het Randisme met diens afgrijzen van het bestaan en benoemen van zaken als sociaal onrecht en overheden die nodig zijn om burgers te beschermen, is de hele wereld netjes verdeeld in neo-communistische woke SJW strijdertjes en een nobele kliek John Galt wannabees. Treurig.

[ Bericht 16% gewijzigd door EttovanBelgie op 07-07-2021 13:36:36 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 woensdag 7 juli 2021 @ 13:27:45 #140
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200248761
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:24 schreef HowardRoark het volgende:
Ik denk dat het zeer weinig met angst te maken heeft. Meer met het omarmen van meer traditionele normen waarden en dat men zich, mede daardoor, niet kan vinden in bepaalde ontwikkelingen in West-Europese landen (dan wel de VS).
Als ze geen angst hebben dat die door homo's bedreigd worden, zijn er geen wetten nodig.

Maar goed, zoals we uit een hoop conservatieve kelen hier hebben mogen horen, kun je mensen inderdáád dermate beïnvloeden dat ze van goede, traditionele hetero veranderen in dildo-zwaaiende bootvarende sodomiet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_200249422
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Er zijn simpelweg duidelijke definities van de meeste termen. En uit dit topic blijkt wel dat jij (en een aantal anderen) vrij weinig concreet besef lijken te hebben omtrent de betekenis van 'homofoob' dan wel 'homofobie'. Dergelijke aantijgingen wordt lukraak toegeworpen richting alles en iedereen die niet akkoord gaat met een bepaald gedachtegoed, en ook maar met enige kritische blik naar sommige LBGTQ-gerelateerde onderwerpen kijkt. Dit gaat zelfs zo ver, dat jij dus nu meermaals tracht mij, een homo, als homofoob weg te zetten. Vanuit dat perspectief kan voornamelijk worden geconcludeerd dat je er heel erg weinig van lijkt te begrijpen.
Je schept een angstbeeld van een homoparade waarbij allerlei excessen plaatsvinden waar de tere conservatieve zieltjes van Tiblisi niet tegen opgewassen zijn en dus geweld gaan gebruiken tegen journalisten, en als ik dan foto's aan draag waaruit blijkt dat het een ordentelijke demonstratie is, dan roep je eerst dat de foto's een vertekend beeld geven, om vervolgens tekeer te gaan over 2 dames, waarvan de ene fel gekleurd haar heeft en de andere gemillimeterd haar...

Maar toch volhouden dat er geen angstbeeld bij je leeft.
Als het echt zo Sodom en Gomorra is tijdens de Pride in Tiblisi, kom dan eens met bewijs daarvoor, ipv af te geven op kapsels.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_200249639
Jullie weten dat jullie tegen Dejann praten he? :') Dezelfde user die uitgebreide wetenschappelijke studies die zijn mening weerspreken simpelweg afdoet als "links radicale propaganda" zonder in staat te zijn om ook maar iets van een tegenargument in te brengen. Ondanks dat ze afkomstig zijn van wereldwijd gerennomeerde universiteiten. Een soort Sherry Bidet-light, zeg maar. Als hij zegt dat er geen homofobie aan te pas komt bij een wet die homos discrimineert, dan is die homofobie er niet. Punt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 7 juli 2021 @ 15:24:11 #143
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200250318
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je hebt niets benoemd, je hebt je standaard riedel over woke progressieve linksen opgeboerd, een riedel die inwisselbaar is zoals blijkt uit elk topic waarin je verschijnt. Dat je nu wat getriggered bent dat een hoop mensen het met Ollie eens zijn kon dan ook niet anders dan geduid worden als een blijk van een samenkomst van progressieve radicalen. Of, het valt gewoon een hoop mensen op dat je vaak een hoop lult, maar weinig zegt.

Het idee bestaat bij mij inmiddels dat je iets teveel tijd doorbrengt op social media en dan voornamelijk stulpjes waar men elke SJW-scheet opblaast tot epische proporties; je bent kennelijk als de dood - zeker als homo en allochtoon - om voor woke of deuger uitgemaakt te worden, en zo presteer je het om de meest walgelijke uitspraken over homo's te negeren en je te storten op 'radicale progressieven' die iets voor zouden staan wat geen enkele user hier ooit hééft voorgestaan. Weer die onuitroeibare drang om excessen van social media te transformeren tot een norm, om vervolgens daar een 'progressief linkse' norm van te maken, die enkel aangehangen wordt door radicale progressieven met een narratief. Die dan natuurlijk een post massaal gaan liken omdat progressief en links en radicaal en SJW. Doodvermoeiend allemaal.

Die mentale acrobatiek die je steeds moet toepassen om van voorstanders van homo-emancipatie en gelijke rechten de daadwerkelijke onderdrukkers en haatzaaiers te maken (of op z'n minst 'moreel verheven deugers die schouderklopjes willen') en die horde conservatieve zedenpredikers die niet terugdeinst de meest absurde vergelijkingen en innuendo omtrent homo's uit te braken te portretteren als slechts 'mensen die van mening verschillen' geeft aan hoe totaal verknipt je hele optreden hier is.

Misschien valt het verder de meeste mensen op dat er in zeventien delen werkelijk geen enkele 'progressief' hier is geweest die zaken als expliciet lesmateriaal, dragqueens op kleuterscholen, geforceerde bijwoningen van gay parades of - proest - conversie van hetero naar homo heeft gepropageerd. Nul.

Daarentegen hebben we in dezelfde zeventien delen pareltjes van conservatieven gehad als:
- innuendo over (Homo)seksueel getint onderwijs, ook in de laagste klassen;
- Homoseksualiteit en het verband met pedofilie;
- Homoseksualiteit als psychische en mentale aandoening (DMS 1950);
- Homoseksuelen met een 'agenda' om toegang tot de kleinsten te krijgen;
- Homoseksualiteit als inherent pervers;
- COVID19 als goddelijke straf voor de Gay Parade;
- Homoseksualiteit als te genezen ziekte;
- Homoseksualiteit als gevolg van traumatische jeugd, absentie vader, peer pressure;

En zo kan de lijst nog wel even doorgaan.

Maar omdat meneer wat op social media heeft gelezen en bekeerd is tot het Randisme met diens afgrijzen van het bestaan en benoemen van zaken als sociaal onrecht en overheden die nodig zijn om burgers te beschermen, is de hele wereld netjes verdeeld in neo-communistische woke SJW strijdertjes en een nobele kliek John Galt wannabees. Treurig.
Ik ben eerlijk gezegd nergens door getriggered. Maar jij blijkbaar wel gezien dit cholerische epistel dat aan elkaar hangt met aannames, hyperbolen, de nodige projectie en allerlei aanvalletjes op de man. Waarbij je allerlei posts negeert op bepaalde punten die door deze reeks heen zijn gemaakt. Dat natuurlijk allemaal best, maar verwacht dan ook geen verder serieuze reactie. Ik vind het wel aandoenlijk eigenlijk en laat je dus maar even rustig uitrazen :* .
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 14:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je schept een angstbeeld van een homoparade waarbij allerlei excessen plaatsvinden waar de tere conservatieve zieltjes van Tiblisi niet tegen opgewassen zijn en dus geweld gaan gebruiken tegen journalisten, en als ik dan foto's aan draag waaruit blijkt dat het een ordentelijke demonstratie is, dan roep je eerst dat de foto's een vertekend beeld geven, om vervolgens tekeer te gaan over 2 dames, waarvan de ene fel gekleurd haar heeft en de andere gemillimeterd haar...

Maar toch volhouden dat er geen angstbeeld bij je leeft.
Als het echt zo Sodom en Gomorra is tijdens de Pride in Tiblisi, kom dan eens met bewijs daarvoor, ipv af te geven op kapsels.
Ik heb voornamelijk aangegeven dat zo'n foto niet het hele beeld van een Pride geeft. Maar het komt jou natuurlijk goed uit om bepaalde excessen (die inderdaad geregeld voorkomen bij Prides) op deze manier te bagataliseren. Ten tweede ben ik niet 'tekeer gegaan' tegen mensen. Een opmerking maken over het opvallende uiterlijk van iemand is slechts iets constateren.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 14:18 schreef Wantie het volgende:
Als het echt zo Sodom en Gomorra is tijdens de Pride in Tiblisi, kom dan eens met bewijs daarvoor, ipv af te geven op kapsels.
Heb ik gesteld dat Prides (voor zover je het überhaupt als dusdanig kunt omschrijven) in Tbilisi per definitie een 'Sodom en Gomorra' zijn? Nee dus. Ik zou het eens proberen zonder anderen continue woorden in de mond te leggen.
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juli 2021 14:38 schreef Barbusse het volgende:
Jullie weten dat jullie tegen Dejann praten he? :') Dezelfde user die uitgebreide wetenschappelijke studies die zijn mening weerspreken simpelweg afdoet als "links radicale propaganda" zonder in staat te zijn om ook maar iets van een tegenargument in te brengen. Ondanks dat ze afkomstig zijn van wereldwijd gerennomeerde universiteiten. Een soort Sherry Bidet-light, zeg maar. Als hij zegt dat er geen homofobie aan te pas komt bij een wet die homos discrimineert, dan is die homofobie er niet. Punt.
Niet per definitie. Maar als ik eens zeer sterk onderbouwde kritiek uit op een studie die in lijn ligt met gedachtegoed jij omarmd, zorgt dat blijkbaar voor nogal wat frustratie. Immers dient dat natuurlijk direct te worden aangenomen voor de absolute waarheid. Helaas, maar zo werkt het nu eenmaal niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200250478
quote:
Er is geen groep die mij zo geweldig haatte als de homo's. Omdat ik liet zien dat het iets heel tragisch is. Omdat ik ook het harde en het wrede aantoonde. Homoseksuele relaties mislukken vaker dan heteroseksuele relaties. Het is geen voordeel om het te zijn. En het is tegennatuurlijk. Natuurlijk! Want je hebt die organen gekregen om kindertjes te verwekken. Je hoeft je er niet voor te schamen. Maar je hoeft er ook niet trots op te zijn. En je hoort ook niet halfnaakt over de straten te schuimen. Dat is godslasterlijk. Godverdomme! Mannen op praalwagens, met kettingen en zwepen.

Gerard Reve
pi_200250656
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 15:32 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Ok boomer.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_200251732
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juli 2021 15:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

[..]

Ik heb voornamelijk aangegeven dat zo'n foto niet het hele beeld van een Pride geeft. Maar het komt jou natuurlijk goed uit om bepaalde excessen (die inderdaad geregeld voorkomen bij Prides) op deze manier te bagataliseren.
Ik constateer dat jij vervolgens geen excessen in Tiblisi weet te tonen
quote:
Ten tweede ben ik niet 'tekeer gegaan' tegen mensen. Een opmerking maken over het opvallende uiterlijk van iemand is slechts iets constateren.
[..]
Nu bagateliseer je zelf.
Je zocht gewoon wanhopig naar een excess, en een dame met stekeltjes werd daarvan het slachtoffer...


quote:
Heb ik gesteld dat Prides (voor zover je het überhaupt als dusdanig kunt omschrijven) in Tbilisi per definitie een 'Sodom en Gomorra' zijn? Nee dus. Ik zou het eens proberen zonder anderen continue woorden in de mond te leggen.
[..]
Jij noemt het excessen, ik geef het een andere naam.
In ieder geval gebruikte je het om geweld tegen journalisten goed te praten


Enfin, ik ben wel benieuwd naar de excessen die zich regelmatig hebben voorgedaan tijdens prides in Tiblisi.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 7 juli 2021 @ 16:45:07 #147
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_200251957
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:35 schreef Glazenmaker het volgende:
Topic 17 alweer. Ik had geen idee dat fok zo treurig was. Orban steunen :')
Onbegrijpelijk, vroeger zeiden we nog wel eens "stromfront is een deurtje verder" maar dat is duidelijk verleden tijd....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  woensdag 7 juli 2021 @ 16:46:11 #148
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200251982
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 16:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik constateer dat jij vervolgens geen excessen in Tiblisi weet te tonen
[..]

Nu bagateliseer je zelf.
Je zocht gewoon wanhopig naar een excess, en een dame met stekeltjes werd daarvan het slachtoffer...
[..]

Jij noemt het excessen, ik geef het een andere naam.
In ieder geval gebruikte je het om geweld tegen journalisten goed te praten

Enfin, ik ben wel benieuwd naar de excessen die zich regelmatig hebben voorgedaan tijdens prides in Tiblisi.
En gewoon weer op dezelfde voet doorgaan met woorden en standpunten in de mond leggen. Probeer maar eens een post te fabriceren waarbij je dat niet doet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200252275
Wait, what...

In juni maakte de zanger en presentator zijn emigratieplannen naar Dubai bekend. Half september vertrekt hij. Gordon keert wel regelmatig terug naar Nederland voor zijn werkzaamheden.
https://www.nu.nl/achterk(...)s-over-de-vries.html

Lesbian, gay, bisexual and transgender (LGBT) people in the United Arab Emirates face legal challenges not experienced by non-LGBT people. All sexual relations outside of heterosexual marriage are criminalized. Punishments may include jail time, floggings, death, fines, and deportation. Additionally, although not officially sanctioned by the Emirati government, chemical castration, forced psychological treatments, beatings, forced hormone injections, and torture have been tolerated. Adultery and fornication are crimes punished with death, and a person convicted of homosexuality may also face charges of adultery if they have an opposite-sex spouse while having sexual relations with a person of the same sex. Male homosexuality is illegal in the UAE, and is punishable by the death penalty under sharia law.
https://en.wikipedia.org/(...)United_Arab_Emirates
  woensdag 7 juli 2021 @ 17:34:39 #150
494721 Zwerfkind
Zwiebertje
pi_200252908
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 17:03 schreef intellectuele_user het volgende:
Wait, what...

In juni maakte de zanger en presentator zijn emigratieplannen naar Dubai bekend. Half september vertrekt hij. Gordon keert wel regelmatig terug naar Nederland voor zijn werkzaamheden.
https://www.nu.nl/achterk(...)s-over-de-vries.html

Lesbian, gay, bisexual and transgender (LGBT) people in the United Arab Emirates face legal challenges not experienced by non-LGBT people. All sexual relations outside of heterosexual marriage are criminalized. Punishments may include jail time, floggings, death, fines, and deportation. Additionally, although not officially sanctioned by the Emirati government, chemical castration, forced psychological treatments, beatings, forced hormone injections, and torture have been tolerated. Adultery and fornication are crimes punished with death, and a person convicted of homosexuality may also face charges of adultery if they have an opposite-sex spouse while having sexual relations with a person of the same sex. Male homosexuality is illegal in the UAE, and is punishable by the death penalty under sharia law.
https://en.wikipedia.org/(...)United_Arab_Emirates
Gordon vindt dit alleen maar lekker...
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')