SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik tel ze nooitquote:Op maandag 5 juli 2021 19:17 schreef Easy-Rider het volgende:
[..]
ik heb al twintig posts hoor en jij?
redelijk daar?quote:Op maandag 5 juli 2021 19:19 schreef Easy-Rider het volgende:
[..]
was ook een schatting, alles lekker bos?
Prins Etto van de Rampetampers uit Helmond.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet zo agressief joh. Ga gewoon lekker hossen
Niet eens van de Kattemeppers ??quote:Op maandag 5 juli 2021 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Prins Etto van de Rampetampers uit Helmond.
Pfff Prins Carnaval misschien.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Prins Etto van de Rampetampers uit Helmond.
Deze vond ik via Google. Niet helemaal mijn ding, maar weet wel dat Etto niet vies is van rampetampen.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet eens van de Kattemeppers ??
Nu al?quote:
Alleen met het licht uit in missionarispositie.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze vond ik via Google. Niet helemaal mijn ding, maar weet wel dat Etto niet vies is van rampetampen.
Ja hier was ik niet op voorbereidquote:
Maar mekkeren.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is wel een beetje het doel van sporten hé
Ja niks dusquote:
Love you long time!quote:Op maandag 5 juli 2021 20:15 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben die vertalingsfunctie bij fb weg gehaald![]()
nu kan ik niet meer lezen wat die thaise vriendinnen schrijven
dat zat er toch al aan te komen?quote:Op maandag 5 juli 2021 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was nog druk bezig met twijfelen over een nieuwe laptop
Hallo ik bent Meta en ik bent eigenlijk een manquote:
Als ik aan het sporten ben maakt dat niet meteen de charmantste foto’s. Heb er wel nog een dat ik in PSV-stadion aan het voetballen benquote:Op maandag 5 juli 2021 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
O jee de foto's van de training van gisteren![]()
Grote harde schijf voor kattenplaatjes.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was nog druk bezig met twijfelen over een nieuwe laptop
Ik sta er redelijk normaal op. Dat is ook wel eens anders geweest. Vooral als je me ziet finishen bij een HMquote:Op maandag 5 juli 2021 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik aan het sporten ben maakt dat niet meteen de charmantste foto’s. Heb er wel nog een dat ik in PSV-stadion aan het voetballen ben![]()
Ook meteen mijn hoogtepunt.
Heilige Maria?quote:Op maandag 5 juli 2021 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik sta er redelijk normaal op. Dat is ook wel eens anders geweest. Vooral als je me ziet finishen bij een HM![]()
![]()
Ja maar vandaag was ik me er teveel aan aan het irriterenquote:
ja dan moet je die nieuwe kopenquote:Op maandag 5 juli 2021 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar vandaag was ik me er teveel aan aan het irriteren
Ja maar moet nog beslissen hoeveel RAM ik neemquote:
Even wachten en je hebt er weer een met MagSafe.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar vandaag was ik me er teveel aan aan het irriteren
Gadverquote:Op maandag 5 juli 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
dus
4. Slangen
Bestialiteit is de normaalste zaak van de wereld in de Oudheid. Zo houden de Romeinen vaak slangen als seksspeeltjes. Uiteindelijk loopt het vermoedelijk zo uit de klauwen dat in de Bijbel verschillende verzen worden gewijd aan het verbieden van seks met dieren.
https://www.quest.nl/maat(...)sfeiten-uit-oudheid/
Oh hmm ja daar heb ik geen zinnig advies voorquote:Op maandag 5 juli 2021 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar moet nog beslissen hoeveel RAM ik neem
wat?quote:Op maandag 5 juli 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gadver![]()
Cleopatra had ook een leuk incidentje met een slang.
Ik heb het al 6 keer gedaan en zou het best nog wel een keertje willenquote:Op maandag 5 juli 2021 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor dat soort afstanden pak ik de auto
Heb liever gewoon een kabeltjequote:Op maandag 5 juli 2021 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wachten en je hebt er weer een met MagSafe.
Een algemeen geaccepteerde theorie is dat Cleopatra zelfmoord pleegde door zich in haar borst te laten bijten door een gifslang.quote:
Waarom nou weer nietquote:Op maandag 5 juli 2021 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh hmm ja daar heb ik geen zinnig advies voor
okequote:Op maandag 5 juli 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een algemeen geaccepteerde theorie is dat Cleopatra zelfmoord pleegde door zich in haar borst te laten bijten door een gifslang.
Mja scheelt wel een kleine 200 euroquote:
Gifbeker is wat voor de hand liggender (en sneller + minder pijnlijk).quote:Op maandag 5 juli 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een algemeen geaccepteerde theorie is dat Cleopatra zelfmoord pleegde door zich in haar borst te laten bijten door een gifslang.
De theorie van dimm is visueel wat aantrekkelijker om uit te beeldenquote:Op maandag 5 juli 2021 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gifbeker is wat voor de hand liggender (en sneller + minder pijnlijk).
Ik was er ook niet bij, dus het kan allemaal.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De theorie van dimm is visueel wat aantrekkelijker om uit te beelden
Sjezus maar wat deden ze ermee?quote:Op maandag 5 juli 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
dus
4. Slangen
Bestialiteit is de normaalste zaak van de wereld in de Oudheid. Zo houden de Romeinen vaak slangen als seksspeeltjes. Uiteindelijk loopt het vermoedelijk zo uit de klauwen dat in de Bijbel verschillende verzen worden gewijd aan het verbieden van seks met dieren.
https://www.quest.nl/maat(...)sfeiten-uit-oudheid/
Dat is een andere theorie.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gifbeker is wat voor de hand liggender (en sneller + minder pijnlijk).
Dat staat als het goed is op de eerdere aanslag die je gekregen hebt.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
Dit is wel irritant.
Ik moet zorgtoeslag terug betalen. Nu zeggen ze in de digitiale brief dat ik binnenkort een brief ontvang met acceptgiro. Maar wil niet naar den haag alleen voor die brief. Vragen ze in abn internet bankkieren om een betalingskenmerk maar die heb ik dus niet
en volgens de belastingdienst heb ik alleen dit nodig
het rekeningnummer van de Belastingdienst: NL86INGB0002445588
het betalingskenmerk
het te betalen bedrag
En dat kenmerk staat dus in de briefquote:Op maandag 5 juli 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
Dit is wel irritant.
Ik moet zorgtoeslag terug betalen. Nu zeggen ze in de digitiale brief dat ik binnenkort een brief ontvang met acceptgiro. Maar wil niet naar den haag alleen voor die brief. Vragen ze in abn internet bankkieren om een betalingskenmerk maar die heb ik dus niet
het betalingskenmerk
het te betalen bedrag
Sta je dan nog steeds ingeschreven in Den Haag en niet in ROtterdam??quote:Op maandag 5 juli 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
Dit is wel irritant.
het betalingskenmerk
het te betalen bedrag
quote:Op maandag 5 juli 2021 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat staat als het goed is op de eerdere aanslag die je gekregen hebt.
Ja beschikkingsnummer en kenmerknummer.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat staat als het goed is op de eerdere aanslag die je gekregen hebt.
ja maar ga mij woensdag hier inschrijvenquote:Op maandag 5 juli 2021 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sta je dan nog steeds ingeschreven in Den Haag en niet in ROtterdam??
ja die heb ik hier open staan maar weet niet welke ik moet gebruikenquote:Op maandag 5 juli 2021 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.belastingdien(...)t-hoe-kan-ik-betalen
Asjeblaf
FTFYquote:Op maandag 5 juli 2021 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar gaat mij woensdag hier inschrijven
Moet ik je helpen?quote:Op maandag 5 juli 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
schijtirritant dit. voor zon brief naar den haag
Staat die niet ook gewoon in je berichtenbox bij mijnoverheid?quote:
nee je moet eers je betalingskenmerk opzoekenquote:Op maandag 5 juli 2021 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat die niet ook gewoon in je berichtenbox bij mijnoverheid?
aangifte-, aanslag- of beschikkingsnummer heb je toch wel?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je moet eers je betalingskenmerk opzoeken
jaaaa maar beschikkingsnummer moest je eerst omzetten naar een betalingskenmerk en dat deed die site niet gelijkquote:Op maandag 5 juli 2021 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
aangifte-, aanslag- of beschikkingsnummer heb je toch wel?
Was je weer ongeduldig?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaa maar beschikkingsnummer moest je eerst omzetten naar een betalingskenmerk en dat deed die site niet gelijk
Die meneer zal wel even pauze gehad hebben.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaa maar beschikkingsnummer moest je eerst omzetten naar een betalingskenmerk en dat deed die site niet gelijk
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die meneer zal wel even pauze gehad hebben.
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
maar hoef ik niet naar den haag voro die brief
Lekker rustig hequote:
Helpquote:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:30 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Doe dat eens niet.
Straks valt die uit m'n hand
vrijdag vrij dat scheeltquote:
Moest lachen. Dank je.quote:
Ja maar ze moeten nog lichaamssappen uitwisselen en eigenlijk zouden ze trouwen voor 2021 maar toen durfden ze niet.quote:
ah daar ben jequote:Op maandag 5 juli 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ze moeten nog lichaamssappen uitwisselen en eigenlijk zouden ze trouwen voor 2021 maar toen durfden ze niet.
Ja weet je bestquote:
Gezellige visite?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
over koppeltjes gesproken?
Waar zijn US en FO ?
zo eng is afspreken nu ook weer nietquote:Op maandag 5 juli 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ze moeten nog lichaamssappen uitwisselen en eigenlijk zouden ze trouwen voor 2021 maar toen durfden ze niet.
Geen ideequote:Op maandag 5 juli 2021 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom moet ik hier aan denken![]()
![]()
![]()
In Schotland met een haardvuurtje.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
over koppeltjes gesproken?
Waar zijn US en FO ?
De allesverslinderquote:
Ja misschien kun jij ze ervan overtuigen, jij ziet het ook toch?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:41 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
zo eng is afspreken nu ook weer niet
Geen open haard, ik vind het al een beetje benauwd.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Schotland met een haardvuurtje.
beetje middelbare school. Misschien gewoon een briefje schrijven of de een verkering wil met ja/nee/misschienquote:Op maandag 5 juli 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja misschien kun jij ze ervan overtuigen, jij ziet het ook toch?
Dillema?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:40 schreef dud0r het volgende:
Was het trouwens nog gelukt met je worstenbroodjes dilemma @:ama
Mag wel wat meer geil vuur in ja.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:43 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
beetje middelbare school. Misschien gewoon een briefje schrijven of de een verkering wil met ja/nee/misschien
vonken springen er niet echt vanaf
Nee dilemma. Welke nou kip en welke rund wasquote:
Nog maar even geen nieuwe laptop bestellenquote:Op maandag 5 juli 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
GRMBL moet er straks een bijbaantje bij nemen om jou te voeren.
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
GRMBL moet er straks een bijbaantje bij nemen om jou te voeren.
welke dan?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog maar even geen nieuwe laptop bestellen
Zit nu voor deze te kijken https://www.bol.com/nl/nl(...)ey/9300000027256297/quote:
Hier zitten louter knappe aantrekkelijke mensen gelukkig.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:46 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
dat heeft niet iedereen. van sommige mensen wil ik het niet eens weten
hij mist de toucbar met die smileysquote:Op maandag 5 juli 2021 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit nu voor deze te kijken https://www.bol.com/nl/nl(...)ey/9300000027256297/
I knowquote:Op maandag 5 juli 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zitten louter knappe aantrekkelijke mensen gelukkig.
Ik ga alweerquote:Op maandag 5 juli 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die wil ik juist nietquote:
ik heb de pro, nog steeds wel blij meequote:Op maandag 5 juli 2021 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit nu voor deze te kijken https://www.bol.com/nl/nl(...)ey/9300000027256297/
het is internet, iedereen is knap en succesvolquote:Op maandag 5 juli 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb nu ook nog een Pro, maar die is inmiddels al 5,5 jaar oudquote:Op maandag 5 juli 2021 21:49 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ik heb de pro, nog steeds wel blij mee
Plus die is nog duurderquote:
Duur man, die Applesquote:Op maandag 5 juli 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nu ook nog een Pro, maar die is inmiddels al 5,5 jaar oud
Nee geen idee maar leek erg op die van vrijdag dus denk dat het kip was.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dilemma. Welke nou kip en welke rund was
ligt er beetje aan waarvoor je het nodig hebt; soms voor werk wel handigquote:Op maandag 5 juli 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nu ook nog een Pro, maar die is inmiddels al 5,5 jaar oud
quote:
Ik niet, hahahaquote:
Niet de mijne,hahahaquote:
Vooral grafische programma's (Adobe), maar met die nieuwe M1-chip heeft de Pro nog maar weinig meerwaarde als ik zo de reviews overal lees en kijk.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:52 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ligt er beetje aan waarvoor je het nodig hebt; soms voor werk wel handig
Oh wat erg !quote:Op maandag 5 juli 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
kijk op rooster voor morgen.
Staat er geen 12 uurs dienst voor bij de lunch. Sta ik dus alleen
je kunt beter voor 16GB geheugen gaan, heb je meer aanquote:Op maandag 5 juli 2021 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral grafische programma's (Adobe), maar met die nieuwe M1-chip heeft de Pro nog maar weinig meerwaarde als ik zo de reviews overal lees en kijk.
Mijn vorige is een goede 6,5 jaar meegegaan, maar die kon je destijds nog achteraf upgraden en de batterij vervangen. Deze heb ik nu 5,5 jaar maar begint me gewoon te vaak te irriteren.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik ooit een goede nodig heb, overweeg ik het wel.
Hahahaquote:
Ja die had ik ook geselecteerd bij die link netquote:Op maandag 5 juli 2021 21:57 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
je kunt beter voor 16GB geheugen gaan, heb je meer aan
zal toch wel niet zo druk zijn op een regenachtige dinsdag?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb maar even geapppt. Er is elke dag iemand bij voor de lunch
Ja groot gelijk ! Kan toch niet in je uppie alles doen daarquote:Op maandag 5 juli 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb maar even geapppt. Er is elke dag iemand bij voor de lunch
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loop je ook met AppleWatch rond?
Zwaar irritant kereltje is dat ja en Tasha Yar dood, mooi.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaEn Wesley is gelukkig opgezouten naar de Academy
We hebben veel kantoor mensen voor lunchquote:Op maandag 5 juli 2021 21:58 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
zal toch wel niet zo druk zijn op een regenachtige dinsdag?
Dan nog, zometeen is het wel druk, en dan ? Beter iemand naar huis sturen omdat het rustig is dan handen tekort komen .quote:Op maandag 5 juli 2021 21:58 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
zal toch wel niet zo druk zijn op een regenachtige dinsdag?
Zit daar niets te snacken tussen voor je?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We hebben veel kantoor mensen voor lunch
ja lunch staan er altijd 2quote:Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dan nog, zometeen is het wel druk, en dan ? Beter iemand naar huis sturen omdat het rustig is dan handen tekort komen .
Dit is een goeie strategie inderdaadquote:Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit daar niets te snacken tussen voor je?
nee nog niet gezienquote:Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Preciesquote:
Beter in de haven eentje zoeken die haar gelijk over zijn schouder gooit en mee naar huis neemt.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer zwembandjes, meer zwembandjes, meer zwembandjesquote:Op maandag 5 juli 2021 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is een goeie strategie inderdaad![]()
Lunch mensen zijn ook vaak diner mensen![]()
Kortom snacks!
Ik heb nog nooit laptopjes met Windows gehad die het langer dan 3 jaar volhielden. En meestal begonnen die al veel eerder te irriteren. Tergend traag worden en zoquote:Op maandag 5 juli 2021 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn vorige is een goede 6,5 jaar meegegaan, maar die kon je destijds nog achteraf upgraden en de batterij vervangen. Deze heb ik nu 5,5 jaar maar begint me gewoon te vaak te irriteren.
Dat klinkt ook wel interessantquote:Op maandag 5 juli 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beter in de haven eentje zoeken die haar gelijk over zijn schouder gooit en mee naar huis neemt.
Ja zo'n noeste Pool waardoor je daarna weer moet leren lopen.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beter in de haven eentje zoeken die haar gelijk over zijn schouder gooit en mee naar huis neemt.
Weet je hoe handigquote:
die worden kleinerquote:Op maandag 5 juli 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer zwembandjes, meer zwembandjes, meer zwembandjes
i knowquote:Op maandag 5 juli 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer zwembandjes, meer zwembandjes, meer zwembandjes
Ja daarom betaal ik maar wat meer zodat ik er tenminste weer een paar jaar mee vooruit kan zonder dat die gek gaat doen.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit laptopjes met Windows gehad die het langer dan 3 jaar volhielden. En meestal begonnen die al veel eerder te irriteren. Tergend traag worden en zo
Niet helemaal haar type.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo'n noeste Pool waardoor je daarna weer moet leren lopen.
Jupquote:Op maandag 5 juli 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwaar irritant kereltje is dat ja en Tasha Yar dood, mooi.
Dus je weegt nu meer?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
i know![]()
![]()
![]()
Ik heb deze week een kilo spek voor een kilo spier verruild volgens mijn weegschaal
Laatste keer betalen met een PIN-pas was volgens mij in een kroegquote:Op maandag 5 juli 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je hoe handig
Hoe je tenminste niet met je vingers aan die corona pin automaten te zitten in de winkel
Als ik ooit full digital nomad ga, koop ik er ook eentjequote:Op maandag 5 juli 2021 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom betaal ik maar wat meer zodat ik er tenminste weer een paar jaar mee vooruit kan zonder dat die gek gaat doen.
Dat is morgen toch?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik ooit full digital nomad ga, koop ik er ook eentje
Alstublieft.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JupPicard blijft toch wel DE captain hoor. Benieuwd of er nog een tweede seizoen komt van die serie trouwens
in een tentje moet zonne-energie en internet via de satellitequote:Op maandag 5 juli 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik ooit full digital nomad ga, koop ik er ook eentje
Ik moest laatst... horloge leeg telefoon vergetenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste keer betalen met een PIN-pas was volgens mij in een kroeg
Qquote:
Nou, ik heb weleens overwogen om een camperbus te kopen. Maar daar zitten ook wel veel haken en ogen aanquote:Op maandag 5 juli 2021 22:06 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
in een tentje moet zonne-energie en internet via de satellite
Meer dan aan een tent?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, ik heb weleens overwogen om een camperbus te kopen. Maar daar zitten ook wel veel haken en ogen aan
Vet hè, toch wel een held die John de Lanciequote:Op maandag 5 juli 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
QEn 7 of 9
![]()
Hij is wel breekbaar geworden zeg.![]()
Nog even geduld hebben dus
Ik heb in Duitsland weer eens met reepjes papier en metalen schijfjes betaaldquote:Op maandag 5 juli 2021 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moest laatst... horloge leeg telefoon vergeten![]()
Te lang nadenken over de pincode
Collega van me gaat binnenkort zo leven maar die is vrij extreem wapperig.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, ik heb weleens overwogen om een camperbus te kopen. Maar daar zitten ook wel veel haken en ogen aan
zolang je ze niet zelf gaat bouwen valt het wel mee toe. Alleen niet meer te krijgen. In Engeland wilde iedereen zoiets hebben vorig jaar om toch op vakantie te gaanquote:Op maandag 5 juli 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
thuiswerken aan zee, of op een bergquote:Op maandag 5 juli 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van me gaat binnenkort zo leven maar die is vrij extreem wapperig.
Dat is ook wel een beetje een symbool voor een bepaald type mens gewordenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Letterlijk niet.quote:
Dat is mij ook meermaals overkomenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in Duitsland weer eens met reepjes papier en metalen schijfjes betaald
Of gewoon een realistquote:Op maandag 5 juli 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Letterlijk niet.Figuurlijk werd het toch wel ingewikkeld. Maar ik ben echt een glas is half leeg tye
Ik geloof dat hij ergens vrij hoog in Zweden zijn camper wil neerzetten.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:13 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
thuiswerken aan zee, of op een berg
Supertofquote:Op maandag 5 juli 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet hè, toch wel een held die John de Lancie![]()
En 7 ja
je kunt jezelf nu niet ontdekken in Thailand of Vietnam dus dan moet je wat.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje een symbool voor een bepaald type mens geworden
Hopelijk zitten er ook wielen aan danquote:Op maandag 5 juli 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Economische powerhouse, maar op dat gebied lopen ze waanzinnig achter. In de supermarkt moest je ‘m ook echt nog in de gleuf stoppenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is mij ook meermaals overkomenOok wel eens langs de snelweg net Duitsland in. Hoe dan denk ik
Tjaquote:Op maandag 5 juli 2021 22:14 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
je kunt jezelf nu niet ontdekken in Thailand of Vietnam dus dan moet je wat.
ik zit een beetje in dat wereldje, Duitsland loopt echt nog achter. Veel wantrouwen in oost Duitsland nog altijd.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Economische powerhouse, maar op dat gebied lopen ze waanzinnig achter. In de supermarkt moest je ‘m ook echt nog in de gleuf stoppen
'iemand anders hoeft niet te weten waar ik wat koop' is het ook voor een deel.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Economische powerhouse, maar op dat gebied lopen ze waanzinnig achter. In de supermarkt moest je ‘m ook echt nog in de gleuf stoppen
Ik heb er het lef gewoon niet voor, denk ik.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mja, dat is wel apart. In Hongarije, waar ik vier jaar heb gewoond, kun je overal en alles met je bankpasje betalen.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:16 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ik zit een beetje in dat wereldje, Duitsland loopt echt nog achter. Veel wantrouwen in oost Duitsland nog altijd.
Mja, raar toch?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'iemand anders hoeft niet te weten waar ik wat koop' is het ook voor een deel.
Goed'n tip wel.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarom (binnenhuis) dansjes doen en genieten van moois om je heen
die landen hebben ergens een stapje overgeslagen. Estland, Letland, Litouwen ook. Maar Polen, Tsjechië en Slowakije dan weer nietquote:Op maandag 5 juli 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat is wel apart. In Hongarije, waar ik vier jaar heb gewoond, kun je overal en alles met je bankpasje betalen.
Ben je in al die landen geweest dan?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:20 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
die landen hebben ergens een stapje overgeslagen. Estland, Letland, Litouwen ook. Maar Polen, Tsjechië en Slowakije dan weer niet
Die moest ik even googelen.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb J.G Hertzler ooit ontmoet, don't ask why but I was starstruck.
Werk je bij Maestro of zo?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:20 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
die landen hebben ergens een stapje overgeslagen. Estland, Letland, Litouwen ook. Maar Polen, Tsjechië en Slowakije dan weer niet
Nee maar ik kreeg wel een ernstig starende blik en een opmerking over sjans met de rest van de castquote:Op maandag 5 juli 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die moest ik even googelen.Heb je z’n handtekening?
DS9 kwam maar heel langzaam op stoom. Maar werd uiteindelijk ook wel heel boeiend. Ga ik ook weer eens herkijken
Beetje hetzelfde als dat men in Afrika veel meer gericht is op mobiele telefoon gebruik en minder op laptop met internet. En dan hebben ze soms wel een telefoon maar geen stroom....quote:Op maandag 5 juli 2021 22:20 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar ik kreeg wel een ernstig starende blik en een opmerking over sjans met de rest van de cast
DS9 is pas leuk als ze de Defiant hebben, dan gaat het pas echt los.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die moest ik even googelen.Heb je z’n handtekening?
DS9 kwam maar heel langzaam op stoom. Maar werd uiteindelijk ook wel heel boeiend. Ga ik ook weer eens herkijken
neequote:Op maandag 5 juli 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je in al die landen geweest dan?
precies, die betalen alles mobiel. In Azie hetzelfde.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als dat men in Afrika veel meer gericht is op mobiele telefoon gebruik en minder op laptop met internet. En dan hebben ze soms wel een telefoon maar geen stroom....
Die kun je in NL ook wel krijgenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werk je bij Maestro of zo?
Ik had in Hongarije ook een geweldige bankpas. Een debetcard. Maar die kon je gewoon gebruiken als creditcard
Preciesquote:Op maandag 5 juli 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DS9 is pas leuk als ze de Defiant hebben, dan gaat het pas echt los.
De wat?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die kun je in NL ook wel krijgen
Bank of the free
wel in die branchequote:Op maandag 5 juli 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werk je bij Maestro of zo?
Ik had in Hongarije ook een geweldige bankpas. Een debetcard. Maar die kon je gewoon gebruiken als creditcard
Is dat een of andere mutatie?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik zomaar in de VS kunnen wonen en een wulpse vrouw met rare vlekken kunnen hebben..
Den Bosch is leuker johquote:Op maandag 5 juli 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik zomaar in de VS kunnen wonen en een wulpse vrouw met rare vlekken kunnen hebben..
Ken ik niet?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
bunq jonguh! [ afbeelding ]
Die maken overigens mooie pasjes voor Hongarije
quote:We verwachten te bezorgen op maandag 5 juli 2021.
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kom me maar lekker leeghalen maar oppassen want ik bent nog een beetje nat hihi"
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kom me maar lekker leeghalen maar oppassen want ik bent nog een beetje nat hihi"
zal Orban leuk vindenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
bunq jonguh! [ afbeelding ]
Die maken overigens mooie pasjes voor Hongarije
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |