Ik denk nog steeds dat hij helemaal moet stoppen met vloggen/streamen etc. Het is iets waar hij helemaal niet mee om kan gaan.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Dit dus. En dan leuke content over zijn ruzie met de potten en pannen om een maaltijd in elkaar te flansen. Denk dat dat best leuk is om te zien.
Veel inwoners in dat land, een kijkersgroep die erop wacht aangeboord te worden. Ik adviseer meeleesbraddie om ook een jurk aan te trekken en muziek vanuit zijn bed te spelen, omgeven door andere mannen in jurken.quote:
Dan mogen de donaties ook wel fors omhoog. Ze moeten allemaal wel eten natuurlijk.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Veel inwoners in dat land, een kijkersgroep die erop wacht aangeboord te worden. Ik adviseer meeleesbraddie om ook een jurk aan te trekken en muziek vanuit zijn bed te spelen, omgeven door andere mannen in jurken.
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan mogen de donaties ook wel fors omhoog. Ze moeten allemaal wel eten natuurlijk.
Die vent heeft net een vette pizza, patat en kip achter de kiezen. Ik denk dat nog een keer eten zelfs voor hem teveel wordt.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:29 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik verwacht nog wel een nachtelijke foodreview. Ff wat donaties bij elkaar pingelen en hij kan weer bestellen.
Dat is voor hem een licht ontbijtje.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:35 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Die vent heeft net een vette pizza, patat en kip achter de kiezen. Ik denk dat nog een keer eten zelfs voor hem teveel wordt.
Dat hij "er niet mee om kan gaan" is ook waarom hij "succes" heeft.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:48 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat hij helemaal moet stoppen met vloggen/streamen etc. Het is iets waar hij helemaal niet mee om kan gaan.
Daarnaast komt de ommekeer pas als hij gezond gaat leven voor zichzelf, niet om zich beter voor te doen in een vlog.
Nu ga ik weer ramptoerist spelen en grappen maken over de Bradge
Wat heeft deze meneer een lieve lachquote:
Nou ja, het begint met momenten wel echt een beetje obsessief te wordenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:40 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als je wilt dat er naar je geluisterd wordt, neem dan een hond.
De één kijkt de video's van Braddie, een ander is fan van Feyenoord, niks om je voor te schamenquote:Op maandag 5 juli 2021 21:35 schreef praadje het volgende:
[..]
En even voor de duidelijkheid, ik kijk ook uit ramptoerisme hoor. Maar dan wel met in mijn achterhoofd, jongen toch. Ze nemen je allemaal in de zeik, laat zien dat ze het mis hebben. Het is net als kijken naar een ongeluk, je wil niet kijken en je doet het toch.
hij gooit zijn hele leven gewoon online denk dat mensen dat interesseertquote:Op maandag 5 juli 2021 22:39 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat hij "er niet mee om kan gaan" is ook waarom hij "succes" heeft.
Als hij niet kan stoppen, laat hem er dan in elk geval wat vruchten van plukken in de vorm van (ook positieve) aandacht en een zakcentje. Zeker zo lang er geen echte baan is.
Kanaalverwijdering is het stomste dat hij nu kan doen. Dan hebben de trollen hun zin. Ze zullen hem blijven lastigvallen en alle content bewerken en heruploaden. Waarna hij toch wel weer opnieuw zal beginnen met een nieuw kanaal maar dan zonder reclameinkomsten en zonder het archief van het vorig kanaal dat zijn kanaal kan helpen groeien.
hij is liefquote:Op maandag 5 juli 2021 22:41 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat heeft deze meneer een lieve lach
Wel jammer dat hij zijn tanden niet laat zien. Zou daar iets aan mankeren?
als jij nog drie minuten te leven had wat zou je dan doen?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het begint met momenten wel echt een beetje obsessief te worden
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En heeft dat dan te maken met dat de constructie er werkelijk van beschadigd kan raken (ze zijn immers zo licht mogelijk gebouwd) of omdat hij niet meer veilig bestuurbaar is met een passagier van 150+ kilo?
Dus als Het Marc een vliegbrevet heeft moet het kunnen?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat laatste. Vliegtuigen hebben een weight and balance tabel.
Dat houdt in dat ze aan de voorkant altijd iets zwaarder moeten zijn dan aan de achterkant. Zodat in geval van overtrekken de neus altijd naar beneden zal willen waardoor je weer in een vliegstand komt.
Wat een serieuze vraag zo ineensquote:Op maandag 5 juli 2021 22:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
als jij nog drie minuten te leven had wat zou je dan doen?
ja dan niet habibo probeer ik ook eens wat nieuws is dat ook niet welkomquote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja dan niet habibo probeer ik ook eens wat nieuws is dat ook niet welkom
dan praten we over braddie
Hangt van het gewicht van Het Marc af.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:45 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
[..]
Dus als Het Marc een vliegbrevet heeft moet het kunnen?
als ik nog drie minuten had zou ik mijn ex bellen en zeggen dat ik spijt had van bepaalde dingen maar dat ik van haar hou.quote:
morbide obesitas hahatjesquote:Op maandag 5 juli 2021 22:47 schreef Fok-it het volgende:
Zit wel een klein verschil tussen Braddie en morbide gespreksonderwerpen
Waarom zou je je familie niet bellen?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:48 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
als ik nog drie minuten had zou ik mijn ex bellen en zeggen dat ik spijt had van bepaalde dingen maar dat ik van haar hou.
kijk ik weet precies wat ik moet doen habibo ik zou ook nog gauw een goeie vriend bellen en hem nog bedanken voor alles.
en als ik nog kan misschien reep chocolade wegwerken snap je? maar als je niet kan antwoorden is het ook niet zo belangrijk kan je net zo goed over bradge praten habibo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |