abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 juli 2021 @ 15:51:42 #1
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200216753
Tijdens mijn werk kom ik soms in contact met studenten (18+) die niet kunnen inloggen op een bepaald systeem.

Zojuist een moeder van een student aan de lijn om zijn probleem op te lossen, kon het niet laten om van binnen te grinniken :')

Lijkt me toch juist verstand om je zoon zelf te laten bellen. Hij moet immers ook de skills leren om zijn probleem uit te leggen. Of misschien is er een andere reden...

Hebben jullie dit al eens laten doen, waarom?
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 5 juli 2021 @ 16:21:34 #2
414785 sirdanilot
pi_200217130
Misschien stottert de arme jongen, en liet hij zn moeder maar bellen omdat die geen zin heeft om uitgejouwd te worden door een figuur zoals jou.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 5 juli 2021 @ 17:22:07 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_200218021
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 15:51 schreef airconditioning het volgende:
Of misschien is er een andere reden...
Waarschijnlijk wel.

Mijn moeder heeft na mijn 20e ook nog weleens gebeld namens mij. De huisarts ofzo.
  maandag 5 juli 2021 @ 17:39:06 #4
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200218247
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 16:21 schreef sirdanilot het volgende:
Misschien stottert de arme jongen, en liet hij zn moeder maar bellen omdat die geen zin heeft om uitgejouwd te worden door een figuur zoals jou.
Stotteren of niet uiteindelijk moet hij toch echt zelf dit soort telefoontjes plegen, maar denk persoonlijk dat hij niet durft of er iets anders aan de hand is
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  maandag 5 juli 2021 @ 17:39:25 #5
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200218249
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 17:22 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel.

Mijn moeder heeft na mijn 20e ook nog weleens gebeld namens mij. De huisarts ofzo.
Hoezo?
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  maandag 5 juli 2021 @ 17:42:30 #6
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_200218285
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 17:39 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Hoezo?
De details doen er niet direct toe, maar af en toe heb je simpelweg hulp nodig. Logisch dat een ouder die hulp zal bieden.
pi_200218343
Misschien belt ze straks ook met zijn manager of ict van werk
.
  maandag 5 juli 2021 @ 18:04:49 #8
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_200218555
Niet mijn moeder, maar ik laar ook altijd andere mensen bellen :')
Kga niet zelf bellen, ben je gek.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  User die het meest klaagt 2022 maandag 5 juli 2021 @ 18:13:02 #9
414785 sirdanilot
pi_200218654
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 17:48 schreef Fer het volgende:
Misschien belt ze straks ook met zijn manager of ict van werk
Ik zou het eerlijk gezegd wel een verademing vinden, als mijn vader even mijn manager kon bellen omdat ik me niet lekker voel. Scheelt mij weer stress.

Misschien zal ik het de volgende keer dat ik hem zie eens vragen of hij dat voor me wil doen. Je bent toch nog altijd de ouder van je kind? Ik ben nog maar 10 jaar lang 18 hoor, ik voel me nog altijd kinds.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 5 juli 2021 @ 18:23:32 #10
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_200218798
Ik neem aan dat TS moeders in kwestie heeft laten weten verzoeken van derden niet in behandeling te kunnen nemen?
  maandag 5 juli 2021 @ 19:16:29 #11
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200219427
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 18:13 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Misschien zal ik het de volgende keer dat ik hem zie eens vragen of hij dat voor me wil doen.
Haha doet mij denken aan vroeger 13 jaar ik had mijn pa overgehaald om iets voor mij te gaan vragen, want ik durfde het niet. Ik moest wel mee en hij zegt: "Hallo, mijn zoon wilt wat vragen". Eenmaal gedaan viel het natuurlijk mee maar sommige ouders zullen daarin wel hand boven het hoofd houden.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  maandag 5 juli 2021 @ 19:29:00 #12
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200219593
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 17:42 schreef Scuidward het volgende:

[..]

De details doen er niet direct toe, maar af en toe heb je simpelweg hulp nodig. Logisch dat een ouder die hulp zal bieden.
Redenen die ik kan bedenken zijn depressie, angst, koorts, heesheid, migraine, of lui zijn.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_200219647
Heb wel eens naar school moeten bellen voor een willekeurige Marokkaan op het station. Duwde z'n telefoon in m'n hand en zei "kun je zeggen dat ik ziek ben vandaag?"

Nog gevraagd of ik met accent moest praten want anders geloven ze misschien niet dat ik echt z'n vader ben, maar hoefte niet.
  maandag 5 juli 2021 @ 19:55:03 #14
338319 ZarB
Piña colada
pi_200219923
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Heb wel eens naar school moeten bellen voor een willekeurige Marokkaan op het station. Duwde z'n telefoon in m'n hand en zei "kun je zeggen dat ik ziek ben vandaag?"

Nog gevraagd of ik met accent moest praten want anders geloven ze misschien niet dat ik echt z'n vader ben, maar hoefte niet.
Ik had gezegd dat Mehmet niet kan komen omdat hij op het bureau zit verdacht van tasjesroof
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_200256419
Ik had vanmiddag meerdere ouders die de boeken van examenleerlingen kwamen inleveren. Vanwege werk. Classic :D
-
pi_200256437
Maar het past in een pedagogische trend van "steeds mondiger, steeds minder redzaam". :P
-
pi_200260348
Het kan inderdaad weleens voorkomen dat een ouder belt. Dit kan door verschillende redenen komen.

Het is natuurlijk geen ramp dat een ouder belt!
pi_200280112
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 15:51 schreef airconditioning het volgende:
Tijdens mijn werk kom ik soms in contact met studenten (18+) die niet kunnen inloggen op een bepaald systeem.

Zojuist een moeder van een student aan de lijn om zijn probleem op te lossen, kon het niet laten om van binnen te grinniken :')

Lijkt me toch juist verstand om je zoon zelf te laten bellen. Hij moet immers ook de skills leren om zijn probleem uit te leggen. Of misschien is er een andere reden...

Hebben jullie dit al eens laten doen, waarom?
Ik heb weleens gehad, toen ik als bijbaantje hoger onderwijs gaf, dat een jongen één vak niet had gehaald. Zijn ouders wilden toen speciaal met mij in gesprek komen en kwamen naar de onderwijsinstelling om te vragen hoe het kon dat haar zoon dat ene vak voor het afstuderen niet had gehaald en of we dit niet door de vingers konden zien. Want de zoon was autistisch en zag er tegenop om dat vak nog te herkansen.

Ik was de studieloopbaanbegeleider van dat joch en in een eerder gesprek gaf ik hem het advies om de opdracht van dat vak gewoon te maken en zo snel mogelijk in te leveren, want de docent gaf daar ruimte voor. Dat joch had daar geen zin in en dacht dat zijn ouders wel konden regelen dat hij niks hoefde te doen en een diploma in ontvangst kon nemen.

Zijn ma: "vroeger toen ik nog studeerde was het zo dat je alle vakken met elkaar kon compenseren. Ik ga er vanuit dat dat nog steeds zo is". Nee zo werkt dat hier niet bij de opleiding. Uiteindelijk zei de vader dat hij de opdracht namens zijn zoon wel in elkaar zou klussen. Ik zei dat ze dat zelf moesten weten. Pas een jaar later heeft dat joch de opdracht ingeleverd.

Ook weleens gehad dat iemand alleen één presentatie over zijn project moest geven. Dat ene studiepuntje voor zijn diploma. Hij had er geen zin meer in en wilde werken. "Stuur dan alleen een powerpointpresentatie op, dan handelen we het hiermee af en doe je geen presentatie". Maar zelfs daar had hij geen zin in.
  vrijdag 9 juli 2021 @ 13:38:42 #19
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200282255
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Heb wel eens naar school moeten bellen voor een willekeurige Marokkaan op het station. Duwde z'n telefoon in m'n hand en zei "kun je zeggen dat ik ziek ben vandaag?"

Nog gevraagd of ik met accent moest praten want anders geloven ze misschien niet dat ik echt z'n vader ben, maar hoefte niet.
Doet me denken aan vriend A die hetzelfde deed maar dan vriend B liet bellen. School stelde geen vragen want vriend A was een weeskind
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_200282312
Nee, vanaf de middelbare school alles 100% zelf geregeld.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200282360
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 19:16 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Haha doet mij denken aan vroeger 13 jaar ik had mijn pa overgehaald om iets voor mij te gaan vragen, want ik durfde het niet. Ik moest wel mee en hij zegt: "Hallo, mijn zoon wilt wat vragen". Eenmaal gedaan viel het natuurlijk mee maar sommige ouders zullen daarin wel hand boven het hoofd houden.
Lol _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200282389
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Heb wel eens naar school moeten bellen voor een willekeurige Marokkaan op het station. Duwde z'n telefoon in m'n hand en zei "kun je zeggen dat ik ziek ben vandaag?"

Nog gevraagd of ik met accent moest praten want anders geloven ze misschien niet dat ik echt z'n vader ben, maar hoefte niet.
Waardeloze cuck ben jij toch
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 9 juli 2021 @ 13:44:22 #23
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200282390
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Nee, vanaf de middelbare school alles 100% zelf geregeld.
Same, behalve 1 incident toen een docent vroeg: 'WEES STIL HEBBEN JULLIE HOORPROBLEMEN OFZO'? Waarop ik keurig antwoordde : 'Ja meneer'. Vent was not amused met die opmerking en gaf mij 5 kantjes schrijfwerk.

Ik geen zin in dus mama laten bellen dat ik ook echt hoorproblemen heb, verstopte oor af en toe. Daarna hoefde nog maar 1 kantje *O*
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_200284947
Haha, ouders die hun kinderen geloven als er een akkefietje in de klas is en dan docenten gaan bellen. Ook classic.
-
pi_200357697
ts is jaloers op een student die een goede band heeft met mams. Zelfde als mensen die 'moederskindje' als scheldwoord gebruiken. Cope voor het feit dat jouw ouders uit elkaar zijn gegaan.. haha
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')