abonnement Unibet Coolblue
pi_200211491
Wie zijn zo de 'jonge' spelers die er de komende jaren in gaan komen? We moeten rekening houden dat het elftal best wel wat spelers hebben die eind de 20 of 30 jaar oud zijn. Die kunnen wel nog deelnemen aan het WK van 2022 maar het EK van 2024 zullen sommigen al niet meer halen.

Ik denk dan vooral aan spelers als:

Doelman:
- Justin Bijlow (23 jaar) onder contract bij Feyenoord

Verdediging:
- Sven Botman (21 jaar) onder contract bij LOSC Lille
- Mitchel Bakker (21 jaar) onder contract bij Paris Saint-Germain
- Devyne Rensch (18 jaar) onder contract bij Ajax
- Perr Schuurs (21 jaar) onder contract bij Ajax

Wingbacks:
- Justin Kluivert (22 jaar) onder contract bij AS Roma
- Calvin Stengs (22 jaar) onder contract bij AZ Alkmaar


Aanvallers:
- Javairô Dilrosun (23 jaar) onder contract bij Hertha BSC

Spits:
- Myron Boadu (20 jaar) onder contract bij AZ Alkmaar

Als je in een 4 - 3 - 3 opstelling speelt met de huidige spelers, denk ik dat Nederland het best wel goed kan gaan doen op het EK in 2024 en WK van 2026.
Cindy De Vuyst
  maandag 5 juli 2021 @ 10:02:37 #2
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200212401
Zou eigenlijk alleen Bijlow, Timber, Gravenberch en Gakpo als redelijke zekerheidjes voor de toekomst noemen tot nu toe. Rensch ken ik niet zo goed, de rest van dat lijstje vind ik maar matig. Hooguit dat Boadu nog iets kan worden als hij wat effectiever wordt.

Verder is het altijd maar koffiedik kijken bij dit soort toekomstopstellingen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 5 juli 2021 @ 10:09:06 #3
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200212474
Als we Bakker en Botman in basis hebben straks hoeven we helemaal niet eens mee te gaan doen met kwalificatie

Lachwekkend.
pi_200212510
Ok henk
pi_200212531
Die jongens zijn ook nog jong (hooguit 23 jaar), deze kunnen nog flink groeien doorheen de jaren maar dan moeten ze het nu doen!
Het is ook niet dat ze plotseling allemaal samen op het veld gaan staan. Nee, ze worden vergezeld bij de vaste waardes.

Maar als we spreken over een periode van 10 jaar (2021 - 2031) denk ik wel dat je in deze richting mag kijken en dat er ongetwijfeld enkele tussen zullen zitten die beter gaan worden.
Cindy De Vuyst
pi_200212667
Maar met deze prutsers worden we toch geen kampioen.

Bijlow kluivert rensch en botman mogen wel mee.

Daarna moeten er betere jongeren komen, hopelijk met wat talent in de voorhoede.
pi_200212707
Je moet rekening houden dat:

Maarten Stekelenburg, Tim Krul en Marco Bizot (doelmannen) er niet jonger op worden. Je kan dus maar best ergens een jonge keeper achter de hand hebben die wat ervaring opdoet op grote tornooien.
Vandaar dat ik Bijlow ff zou gaan oproepen bij wedstrijden die er niet teveel toe doen. (Tegen Gibraltar of Montenegro bv. in het najaar)

In de defensie zit je met Daley Blind en Patrick van Aanholt, waarvan die laatste momenteel nergens voetbalt maar ongetwijfeld is er wel ergens nog een clubje die er 4 miljoen tegenaan gooit. Maar hou er rekening mee dat die ook achteruit gaan!

Georginio Wijnaldum en Marten de Roon zullen ook steeds vaker blessuregevoelig worden, bovendien worden ze ook steeds trager.

Luuk de Jong als spits, zien jullie dat nog 3 jaar duren?
Dan zou ik toch ff in de richting van Myron Boadu gaan kijken, hij moet gewoon flink gaan verbeteren en trainen, hij is 20 jaar en kan over 5 jaar een vaste waarde zijn.
Cindy De Vuyst
pi_200212835
Bijlow mag al in de basis

Wijnaldum, luuk en aanholt mogen met pensioen

Boadu nooit meer oproepen
  Forum Admin maandag 5 juli 2021 @ 11:35:55 #9
35723 crew  GGMM
pi_200213566
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 10:02 schreef Caland het volgende:

Verder is het altijd maar koffiedik kijken bij dit soort toekomstopstellingen.
Scherpe conclusie :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 5 juli 2021 @ 11:42:45 #10
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200213658
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 11:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Scherpe conclusie :)
Bedankt. Voor meer scherpe conclusies: verdedigend hoef je je geen enkele zorgen te maken de komende jaren, je middenveld moet je gewoon om Frenkie gaan bouwen en aanvallend mag er wel wat bij! :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200214194
Depay opdonderen.. dat is een rotte appel.
pi_200225015
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 11:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Bedankt. Voor meer scherpe conclusies: verdedigend hoef je je geen enkele zorgen te maken de komende jaren, je middenveld moet je gewoon om Frenkie gaan bouwen en aanvallend mag er wel wat bij! :)
Zoals gezegd, Malen wat sterker worden, en Boadu ook wat meer ontwikkeling, komt dat wel goed :)
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_200225635
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 08:31 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Zoals gezegd, Malen wat sterker worden, en Boadu ook wat meer ontwikkeling, komt dat wel goed :)
Wat een onzin

Als je geen goede spitsen hebt moet je geen spitsen opstellen
pi_200226761
Nee, dan stel je 3 aanvallers op en die moeten de klus maar klaren!
Cindy De Vuyst
  dinsdag 6 juli 2021 @ 19:28:46 #15
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200233906
De nieuwe bondscoach moet in de eerste plaats af van de onzalige trojka Frenkie-Blind-De Roon. Dat is echt Frankbal in optima forma. Half Nederland geilt erop maar veel zaaddodender krijg je het niet. De oude Egyptenaren smeerden krokodillenstront op hun tampeloeres maar als indertijd de dubbele pivot al was uitgevonden was de Frank-implementatie daarvan ook wel afdoende ter anticonceptie.

Je hebt in die driehoek drie halve spelers staan: Frenkie "alibiverdedigen" de Jong, Daley Blind die de 100 meter in een halve minuut loopt en Marten de Roon die diepgang in passing noch loopacties heeft. De Roon krijgt dan weliswaar de meeste shit over zich heen maar dat Frenkie een controleur is, zelf nooit op 20 meter van de vijandelijke goal komt maar toch een verdedigende chaperonne naast zich nodig heeft is op zijn zacht gezegd nogal wonderlijk.

De combo Blind-De Jong is de reden dat Nederland met 5 verdedigers speelt met daarvoor een slot op de deur en daarom is Denzel Dumfries spelverdeler :'). Frenkie moet sowieso leren hoger te spelen, anders heeft Barcelona ook niets aan hem. Het is niet zijn schuld dat hij zich aanvallend weinig meldde want Frank "Hollandse School" de Boer posteerde hem als verbindingsspeler, maar hij neemt de boel dan ook niet op sleeptouw.

Wat mij betreft gaat Blind eruit, dat kan namelijk niet meer en dan kun je voortaan gewoon weer met 4 man achterin spelen. De Roon mag ook wel vervangen worden door Jerdy Schouten. Dat had eigenlijk in de EK-selectie ook wel gekund maar ik snap dat De Boer dat niet aandurfde, niet zijn fout maar die van de KNVB. Schouten is prima in duels en kan daarbij ook nog goed voetballen; leuk draaicirkeltje en aardige voortzetting. Van Dijk, De Ligt en de Vrij kunnen alledrie ook prima opbouwen dus Frenkie kan in principe wat aanvallender worden ingezet, naast een Gravenberch en Wijnaldum. Voorin kun je dan met Malen (die zich bij een andere club moet doorontwikkelen) en Depay spelen. Gakpo en Van de Beek zijn spelers die mooi wijd op het middenveld kunnen staan en op termijn zou je met deze opstelling kunnen:

----------------Malen--Depay-------------------------------
---Gakpo--Schouten--Gravenberch--Frenkie--------
Ake--Van Dijk--De Ligt/De Vrij--Timber/Dumfries---
---------------------Bijlow/Cillessen------------------------

[ Bericht 0% gewijzigd door -XOR- op 06-07-2021 19:38:59 ]
We have always been at war with Eastasia.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')