abonnement Unibet Coolblue
pi_203667569
quote:
Freemasons connectie met Romeinse, en oude Byzantijnse rijk? dus de double head eagle laat zien wie er achter de schermen aan de touwtjes trekt voor duizenden jaren?





https://en.wikipedia.org/wiki/Scottish_Rite
https://scottishritenmj.org/login

verdeel en heers is de game.
https://en.wikipedia.org/wiki/Divide_and_rule

trouwens wel slim om angst te zaaien met militaire oefeningen , Rusland is grote exporteur van gas en olie.
en de prijzen zijn flink gestegen hierdoor. dus kassa voor rusland.
8-)
pi_203673219
zow dan, dus dat embleem is wel echt, nu nog uitzoeken of dat embleem met orde uit chaos op een echt iets is gebaseerd en niet is gefabriceed voor het internet, het motto is wel echt.
Deus Meumque Jus roughly translates to “God and My Right”.
Deze heeft één kroon en houdt alleen een zwaard vast, ze spelen voor God, de originele houdt de scepter en kroon vast, wat wel rijmt met de geschiedenis van kerk en staat.

Daarom was de reformatie een zegen voor de Nederlandse republiek, daar hoort ook scheiding van kerk en staat bij en persoonlijke vrijheid, terugpakken van Nederland boerenland aan 3 fronten was ook niet succesvol in 1672 , Nederlands hield het woord van God hoog en niet de kerk en was succesvol door die eigenwijsheid.
https://www.struinenenvor(...)tale-paniek/?page=25
Rampjaar van 1672 had ik voorheen ook nooit van gehoord, het heeft m'n interesse voor NLse geschiedenis gewekt..
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:58:54 #53
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203673439
Zijn we al bang mensen?

^O^
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:47:03 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203674013
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:58 schreef Ixnay het volgende:
Zijn we al bang mensen?

^O^
Kreeg vanochtend mee dat Russische troepen weer van de grens weg gaan, en dat er iets van een akkoordje is.

Is nog steeds een ver van je bed show he.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203674309
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:58 schreef Ixnay het volgende:
Zijn we al bang mensen?

^O^
Nee. Tis maar nog meer bullshit/political theater.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 15 februari 2022 @ 16:42:20 #56
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203675638
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:47 schreef theguyver het volgende:

[..]
Kreeg vanochtend mee dat Russische troepen weer van de grens weg gaan, en dat er iets van een akkoordje is.

Is nog steeds een ver van je bed show he.
Volgens mij snap je het sarcasme in mijn post niet helemaal.

Er. Komt. Geen. Oorlog.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 16:58:59 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203675834
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:42 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Volgens mij snap je het sarcasme in mijn post niet helemaal.

Er. Komt. Geen. Oorlog.
Goh, ik dacht dat ik op bnw was, normaal is om jaar aankondiging van ww3!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203683511
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203683875
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203683946
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203683965
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203685441
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:58 schreef Ixnay het volgende:
Zijn we al bang mensen?

^O^
Nou als de russen komen zet ik mijn mondmasker op :(
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203686526
Wie zal er gelijk krijgen ? De westerse of de Israëlische inlichtingsdiensten ??

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 16 februari 2022 @ 10:20:46 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203686611
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 08:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nou als de russen komen zet ik mijn mondmasker op :(
Je kan niet tegen de alcohol lucht?
:P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 16 februari 2022 @ 10:21:47 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203686623
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:11 schreef Ali_boo het volgende:
Wie zal er gelijk krijgen ? De westerse of de Israëlische inlichtingsdiensten ??

[ twitter ]
Morgen dus...
Wat denk je vrij vragen en kratje pils in huis halen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203686851
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:21 schreef theguyver het volgende:

[..]
Morgen dus...
Wat denk je vrij vragen en kratje pils in huis halen?
Drink geen bier ;(

Maar jij denkt vandaag om 1 uur?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203686955
Of toch misschien vandaag ?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203687231
Kan iemand het hoorapparaat van Biden aanzetten ?
Of hoopt hij ergens op ?
Zou mooie vermelding in de geschiedenisboeken zijn natuurlijk :P

quote:
Rusland ontkent dat een aanval op Oekraïne nakend is: "Oorlogen in Europa beginnen zelden op een woensdag"

https://www.msn.com/nl-be(...)UDxv?ocid=entnewsntp
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 16 februari 2022 @ 11:25:37 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203687394
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:37 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Drink geen bier ;(

Maar jij denkt vandaag om 1 uur?
Ik heb geen idee, ik zag alleen dat berichtje over de Israëlische inlichtingen dienst..

Maar zal wel goeie manoeuvre zijn, IPV terug trekken vol in de aanval.

Althans zo speel ik ook via rts games, via afleiding manoeuvres!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203688120
koude oorlog?

Breznev en Nixon, tijdens vietnam oorlog waar amerikaanse soldaten werden afgemaakt met russische wapens,







kapistalisten en communisten haten elkaar?
hier Rockefeller met Khrushchev als een grote broeders
pi_203688541
double head eagle, Knights of Malta
foto rechtstreeks van hun website







toeval?



[ Bericht 9% gewijzigd door Mytho op 16-02-2022 13:19:30 ]
pi_203688630
wel grappig, ik ben opgegroeid in de jaren 70-80, je moet toch wel met wat ergens komen dan dit, voordat ik me zorgen ga maken. mn hele fucking jeugd kon het elk moment afgelopen zijn, letterlijk. als een idioot op de knop drukte.
pi_203688639
@Mytho
Dit is de beschrijving volgens de bijbel: Hoer van babylon, moeder van alle gruwelen, schuldig aan AL het onschuldig bloed, behekser van de wereld.

De vlag wijst naar de moeder.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_203688718
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 13:06 schreef pokkerdepok het volgende:
wel grappig, ik ben opgegroeid in de jaren 70-80, je moet toch wel met wat ergens komen dan dit, voordat ik me zorgen ga maken. mn hele fucking jeugd kon het elk moment afgelopen zijn, letterlijk. als een idioot op de knop drukte.
Hey jij ook opgegroeid onder de dreiging van DE BOM ?
:W
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203688744
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 13:14 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Hey jij ook opgegroeid onder de dreiging van DE BOM ?
:W
jep! genoeg om de mensheid 86 keer uit te roeien, of zoiets, toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')